فواید باور نکردنی واجبی برای زنان

faateme1366
کاربرد واجبی فقط از بین بردن موی زائد نیست! فواید دیگری هم دارد.

راه های زیادی برای از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد ولی یکی از این راه ها در کنار از بین بردن موهای زائد، فواید بیشماری برای بدن دارد. در ادامه فواید باور نکردنی واجبی برای زنان را می خوانیم.

 واجبی چیست؟

واجبی، طین، حنازرد، یا نوره، فراورده‌ای خاک‌گون و پودر شکل است که از آمیخته شدن آهک و زرنیخ درست می‌شود و از آن برای موزدایی، به کار گرفته می‌شود. از لحاظ علمی اگر بخواهیم به ماهیت این تاکید پی ببریم اینگونه می توان گفت که اگر از نوره های سنتی و اصیل که دارای آرسنیک هست استفاده شود شما هر وقت نوره استفاده می کنید در واقع دارید خود را علاوه بر نظافت، شیمی درمانی می کنید.

دستور مصرف

در موقع استفاده باید بدن خشک باشد و داروی نظافت رقیق نباشد. بهتر است موقع مصرف از دستکش استفاده شود.

حتما از آب داغ برای تهیه آن استفاده کنید.

آن را بر روی موهای زائد قرار دهید (در حالی که بدن خشک و تمیز است) و از مالیدن بیش از حد آن خود داری کنید.

پس از ۵ تا ۶ دقیقه آن را بشویید و با دست موها را به راحتی جدا کنید.

ماندن بیش از حد آن بر روی پوست ممکن است منجر به آسیب دیدن پوست (مثل حالت سوختگی) شود. همچنین ماندن بیش از حد روی ناخن ها باعث میشود ناخن تا حد بسیار زیادی نرم شود و از بین برود.

این ماده بوی خاص و تندی می‌دهد. بهتر است در هنگام استفاده از واجبی (نوره) بدن در حالتی باشد که درزها و تو رفتگی ها قابل دسترس باشد و حرکت اضافی نداشته باشد.

نکات بسیار مهم

حتما حتما با آب جوش کتری درست کنید و حالت خمیری داشته باشه.

یک لایه کامل هم باید روی پوست بکشید.

خانم های باردار لطفا قبل از استفاده از بی ضرر بودن این مواد برای خودشون و نی نی گلشون اطمینان پیدا کنند.

اگه دستتون خیس یا نمناک باشه سر انگشتات یه حالتی میشه مثل نازک شدن پوست. اگه کاردک یا دستکش هم استفاده کنید دیگه ناخونای عزیزتون خراب نمیشه.

میخواید برید حمام لباساتونو در آرین و جاهایی که احتمال عرق هست مثل زیر بغل یا ناحیه بکینی رو با یه پارچه خشک کنید همه اون جاهایی که میخاین موبری کنید رو بمالید نترسید. بعد که کارتون تموم شد شروع کنید با کاردک قسمت اولی که مالیدید رو تمیز کنید تموم که شد برید زیر دوش. می بینید که کیوی تبدیل به هلو شده.

خواص معجزه گر نوره (واجبی – داروی نظافت)

از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند:

یک روز در میان از نوره (واجبی) استفاده نمایید و اگر نشد دو روز در میان ، اگر نشد سه روز در میان ، اگر نشد هفته ای یک بار ، اگر نتوانستید دو هفته یک بار ، اگر نتوانستید سه هفته یک بار ، نتوانستید ماهی یک بار و حتی اگر پول نداشتید قرض کنید و این کار را انجام دهید و اگر چهل روز بگذرد و کسی از نوره استفاده نکرد ، مسلمان نیست.

و نیز از امام صادق (ع) روایت شده که می فرمایند:

دستور نوره کشیدن هر پانزده روز است ، کسی که بیست و یک روز بر او بگذرد و نوره نکشیده باشد اگر پول ندارد به عهده خدای بزرگ قرض گیرد و نوره (واجبی) کشد کسی که چهل روز بگذرد و نوره نکشد نه مؤمن باشد و نه مسلمان و نه کرامتی دارد.

از امام رضا (ع) روایت شده که می فرمایند:

نوره (واجبی) وقتی به بدن گذاشته می شود علاقه مرد را به زن و زن را به مرد شدیدا شدت می دهد و وقتی زیر بغل گذاشته می شود شانه را قوی و دید را زیاد می کند.

در کتب قدیمه طبی آمده است: کسی که نوره می گذارد دچار رماتیسم نمی شود و سرطان خون نمی گیرد.

فواید نوره از نظر طب

با توجه به آنچه که در شرع مقدس اسلام گفته شد و تحقیقات انجام شده می توان نتیجه گرفت که استفاده از پودرهای موبـرعلاوه بر پاگیزگی بدن خواص پزشکی فراوانی دارند که بدین شرح است؛ نوره بدن را شیمی درمانی طبیعی می کند، استفاده ازآن پیشگیری کننده ازسرطان پوست است، خانمها اگر در هنگام استفاده از آن کمی از آن را برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل استفاده کنند هرگز به سرطان سینه مبتلا نمی شوند.

بوی ناخوشایند آن نیز درمان کننده و پیشگیری کننده است، اگر آن را بو کنید هرگز سرطان خون نمی گیرید و بدن را در مقابل بیماریها بیمه می کند. استفاده از دارو برای زنان و مردانی که مشکل کاهش میل جنسی دارند نیز باعث افزایش میل جنسی می شود.

نوره (واجبی) از نظر علمی

سه تا ماده حیاتی در نوره است که عبارتند از: آرسنیک ، فسفر ، گوگرد که از طرف وزارت بهداشت اعلام شده است:

نوره هایی که بفروش می رسد غیر بهداشتی است مگر آنکه آرسنیک آن را خارج کنند چون آرسنیک سرطان زاست.

که متأسفانه دستور داده اند و تمام کارخانه ها آرسنیک موجود در نوره را خارج کرده اند (البته نوره دارای آرسنیک به صورت سنتی و غیر کارخانه ای هنوز موجود است) و باید بدونید که این پودر های موبری که اغلب به صورت معطر هم هستند عاری از آرسنیک می باشند و در نتیجه جز خاصیت مو زدایی هیچ خاصیت دیگه ای ندارند. پس باید به دنبال واجبی اصل باشید.همان ها که بوی بسیار تند و نه چندان خوبی دارند.

ولی وزارت بهداشت نمی داند که این آرسنیکی که از نوره ها خارج کرده اند کجا می رود. این ماده حیاتی به قیمت مفت از کشور خارج می شود و به اروپا می رود ؛ از یک سو نوره (واجبی) بی خاصیت می شود و از طرف دیگر این آرسنیک با پاره ای دست کاری شیمیایی دوباره به عنوان آخرین داروی شیمیایی ضد سرطان خون برای شیمی درمانی با قیمتی بسیار گزاف به کشور برمی گردد.

از این رو این ماده بسیار حیاتی هست و باید سالم و بدون دست کاری ، به صورت سنتی استفاده گردد و قطعا داروی خوب ضد سرطان است.

نوره ای که دارای آرسنیک ، فسفر و گوگرد است را نباید وارد خون کرد طریق وارد کردن این مواد ضد سرطانی از طریق تنفس و پوست است و مدت زمان آن نیز همان مدتی است که موها را از بین می برد و اگر بیشتر بماند پوست می سوزد و باید نوره (واجبی) در محیطی کوچک و خنک به بدن گذاشته شود تا در این مدت از طریق تنفس و بو وارد ریه ها و سپس خون شود تا هر بار که نوره گذاشته می شود مقدار زیادی سرطان از بدن خارج شود.

منبع: دنیای اطلاعات

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ