معجزه ترکیب روغن زیتون و لیمو ترش

atoosamirzavandi
ترکیب روغن زیتون و لیموترش به استقامت ناخن ها و ریشه ی مو کمک می کند. در این مقاله نحوه مصرف آن را یاد بگیرید.

روغن زیتون ولیموترش هر کدام به صورت جدا گانه خواص بسیاری برای محافظت و تقویت پوست، مو و کلا بدن هستند اما ترکیب آن ها این خواص را مضاعف می کند. در این مقاله بیشتر در موردمعجزه ی ترکیب روغن زیتون و لیموترش اطلاعات کسب کنید.

ترکیب روغن زیتون و لیموترش برای تسکین درد مفاصل

مصرف یک قاشقلیموترش تازه و روغن زیتون به صورت ناشتا باعث کنترل التهاب بدن شده و همین مسئله نیز به تسکین دردهای روماتیسمی و مفصلی کمک زیادی می کند. این ترکیب پرخاصیت به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان مانع از فعالیت رادیکال های آزاد شده و سموم بدن را دفع می کند. بنابراین یک مکمل مناسب برای مقابله با درد مفاصل محسوب می شود.

ترکیب روغن زیتون و لیموترش برای سلامت پوست، موها و ناخن ها

این ترکیب ساده یک داروی طبیعی برای محافظت هر چه بیشتر از ناخن های ضعیف، خشک و شکننده محسوب می شود. می توانید این ترکیب را به طور مستقیم روی ناخن ها بزنید تا به خوبی مرطوب شده و کوتیکول آن ها تغذیه شود. علاوه بر این، خواص ضدعفونی کنندگی و قابضی این ترکیب برای مقابله با مشکلات پوستی و شوره مناسب است. مصرف این ترکیب نیز به دلیل دارا بودن اسیدهای چرب امگا 3، ویتامین E و همچنین ویتامین C باعث شفافیت و تمیزی پوست می شود.

ترکیب روغن زیتون و لیموترش برای مقابله با چربی های شکمی

چربی های تجمع یافته به دور شکم نه تنها عاملی برای عدم تناسب اندام می شود بلکه برای سلامتی نیز مضر هستند. ترکیب روغن زیتون و لیموترش یک چربی سوز تمام عیار و کامل نیست اما می تواند یک مکمل مناسب برای تسریع روند لاغری در افرادی باشد که چند کیلوگرم اضافه وزن دارند. خواص موجود در این ترکیب باعث بهبود عملکرد کبد و کیسه صفرا می شود. این دو ارگان حیاتی برای هضم چربی ها و فعال کردن متابولیسم بدن لازم و ضروری است. مواد موجود در این ترکیب در طولانی مدت به تجزیه چربی های انباشته شده در شکم کمک کرده و همچنین به پیشگیری از بروز بیماری های قلبی عروقی کمک می کنند

ترکیب روغن زیتون و لیموترش برای پیشگیری از پیری زودهنگام

مصرف روزانه یک قاشق ترکیب لیموترش و روغن زیتون یک منبع طبیعی آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مورد نیاز سلول های بدن محسوب می شود و از پیری زودهنگام پیشگیری می کند. این ترکیب حاوی ویتامین E است که یک آنتی اکسیدان قوی برای کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و آرتریت بوده و از بروز چین و چروک پوستی پیشگیری می کند. ترکیب روغن زیتون و لیموترش چربی های غیر اشباع و مواد معدنی مفیدی به بدن می رساند که باعث تحریک عملکرد ارگان های حیاتی مانند کبد، کلیه ها و دستگاه گوارش می شوند.
منبع الودکتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ