علت مرگ بهرام شفیع

ساعاتی پیش خبر مرگ بهرام شفیع در فضای مجازی منتشر شد. برای اطلاع از جزئیات و علت مرگ بهرام شفیع این خبر را بخوانید.

بهرام شفیع مجری خوش صدا و با شخصیت برنامه ورزش و مردم ساعاتی پیش در تاریخ 17 مهر 97 درگذشت. با بهرام شفیع بسیاری از ما خاطره داریم، وقتی برنامه ورزش و مردم در روز جمعه آغاز میشد و اهالی ورزش درمقابل تلویزیون مینشستند. مرگ بهرام شفیع اهالی ورزش و ورزش دوستان را متاثر کرد. علت مرگ بهرام شفیع را در این قسمت از الودکتر بخوانید.

علت مرگ بهرام شفیع

 یکی از همراهان این مجری و گزارشگر قدیمی صداوسیما پس از فوت بهرام شفیع درباره علت مرگ بهرام شفیع گفت: شفیع امروز ساعت ۱۹ در منزل دچار حمله قلبی شد و بلافاصله پس از سکته به بیمارستان بهمن تهران منتقل شد اما انتقال به بیمارستان هم نتیجه‌ای نداشت و متاسفانه ساعت ۱۹:۳۰ در سن ۶۲ سالگی جان خود را از دست داد.

بهرام شفیع، 62 ساله، که از اوایل دهه شصت در شبکه اول سیما به عنوان گزارشگر مشغول به کار شد، در دهه گذشته نیز رییس فدراسیون هاکی ایران بود و موفقیت‌هایی را در این رشته ورزشی کسب کرد. شفیع که گزارش‌های بیادماندنی و مهمی از وی به یاد مانده است، تا همین هفته گذشته اجرای برنامه ورزش و مردم را پیش می‌برد و دو هفته‌ای بود که این برنامه را به صبح جمعه منتقل کرده بود.

از بهرام شفیع، فرزندش امیر اقبال به یادگار مانده که در برنامه ورزش و مردم به فعالیت مشغول است. روحش شاد و یادش گرامی.

بیوگرافی بهرام شفیع

بهرام شفیع در سال ۱۳۳۵ در محلهٔ پامنار تهران متولد شد. پدر وی کارمند وزارت اقتصاد و دارایی است. دوران ابتدایی را به مدرسهٔ برزویه رفت و دوران متوسطه را در دبیرستان علوی تهران گذراند. وی دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران و مدرک دورهٔ ارشد تهیه‌کنندگی و گزارشگری از اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا-اقیانوسیه (ABU) بود. وی از زمان جوانی به گزارشگری علاقه داشت و در دبیرستان و دانشگاه علاوه بر بازی فوتبال به گزارشگری نیز می‌پرداخت و در دوران جوانی بازیکن تیم فوتبال قصر یخ تهران بود. پس از انقلاب همکاری خود را با سازمان صدا و سیما آغاز کرد و با شرکت در آزمون صدا و سیما در سال ۱۳۶۱ به استخدام رسمی این سازمان درآمد. وی جزو نخستین نسل برنامه‌سازان ورزشی بعد از انقلاب در تلویزیون بود.

بهرام شفیع خواهرزاده خدیجه ثقفی همسر امام خمینی است. وی پس از مدت اندکی از ورود به صدا و سیما همکاری خود را با برنامه ورزش و مردم آغاز کرد و از سال ۱۳۶۴ پس از ممنوع التصویر شدن مجید وارث بنیانگذار برنامه ورزش و مردم اجرای برنامه را برعهده گرفت.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ