یک روز در هفته تنبل باشید!

برای استراحت دادن به جسم و فکرتان لازم است که یک روز در هفته را به استراحت کامل اختصاص دهید.

فعالیت مداوم در طول هفته سبب کاهش انرژی و خستگی بدن می شود و بدن شما پس از چند روز نیاز به استراحت دارد و این نیاز را به گونه های مختلف از جمله بی خوابی، بدن درد، سردرد و … اعلام می کند. به همین دلیل لازم است که شما در برنامه هفتگی تان یک روز را به استراحت اختصاص دهید و اجازه دهید فک  و جسمتان آزاد و رها باشند.

یک روز تنبلی در هفته

از لحاظ علمی باید حداقل یک روز در هفته را به استراحت و تنبلی گذراند و به هیچ کاری فکر نکرد؛ زمانی که افراد مدام در حال کار کردن و فعالیت هستند از سلامتی خودشان غافل خواهند شد این کار باعث می‌شود بسیاری بیماری‌ها به سراغش آید و بدنی خسته و افسرده داشته باشد، اما زمانی که یک روز در هفته را برای خود وقت بگذرانید و شاد باشید سلامتیتان رو به بهبودی خواهد رفت این کار باعث کاهش استرس، اضطراب و فشار خون در بدن می‌شود. داشتن حداقل یک روز برای تنبل بودن در هفته باعث کاهش استرس، فشار خون و همچنین پایین آمدن احتمال سکته شما می شود!

می توانید برای مفید تر بودن این روز یک فیلم یا کتاب خوب انتخاب کنید و زمان استراحتتان را اینگونه بگذرانید. یک غذای لذیذ و البته سالم بپزید و از خلوت با خدتان لذت ببرید.

تاثیر استراحت مطلق بر کمردرد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ