صبحانه رژیمی شکم آبکن

atoosamirzavandi
صبحانه رژیمی در کاهش وزن بسیار موثر است زیرا نخوردن صبحانه و یا استفاده از مواد غذایی پر کالری زمینه ساز افزایش وزن می باشد.

صبحانه یکی از وعده های غذایی بسیار با اهمیت است و صبحانه نخوردن بیشتر موجب چاقی می گردد اما بعضی از افراد به دلیل نداشتن وقت کافی از خوردن صبحانه سرباز می زنند. در این مقاله چندصبحانه رژیمی شکم آبکن معرفی شده است.

مواد مورد نیاز و طرز تهیه صبحانه رژیمی برای کوچک کردن شکم

5 تا 7 عدد آلوی گوشتی
یک فنجان کفیر / ماست کم چرب
یک قاشق غذاخوری پودر تخم کتان
دو قاشق غذاخوری آرد جو دو سر
یک قاشق غذاخوری پودر کاکائو

پودر کاکائو در صبحانه رژیمی و لاغرکننده لذیذ

صبحانه روز بعد را عصر روز قبل آماده کنید. آلوهای خشک شده را در 100 میلی گرم آب جوش به مدت 10 تا 15 دقیقه خیس کنید .
کاکائو،پودر تخم کتان و آرد جو دو سر را در ظرفی جداگانه با هم ترکیب کنید .
به اندازه یک فنجان کفیر داخل ظرف بریزید و آن را خوب هم بزنید .
آلوها را نیز خرد کنید و هم بزنید و سپس آن ها را داخل ظرف بریزید .
در نهایت تمام مواد را مخلوط کنید تا ترکیب یکدستی به دست آید .

کره‎ بادام زمینی کاملا طبیعی یک صبحانه رژیمی برای لاغری

کره‎ی بادام زمینی مصنوعی حاوی شکر و روغن کم چرب می باشد، اما اگر کاملا طبیعی باشد فقط دارای نمک و بادام زمینی است. این ماده پر از چربی های اشباع نشده ای است که برای قلب مفید هستند، و ترکیبی است که میزان چربی خون را تنظیم می کند. متخصص تغذیه و مربی بدن سازی معروف خانم  Kristin Reisinger رژیم غذایی زیر را برای صبحانه پیشنهاد می کند:
یک فنجان شیر شیرین نشده آماده کنید و داخل آن پودر پروتئینی مورد علاقه خود را به همراه نصف موز و یک قاشق غذاخوری کره‎ی بادام زمینی ترکیب کنید. این بهترین صبحانه برای شروع روز است که تعادل کاملی از چربی های سالم، پروتئین و کربوهیدارت هایی که ذخایر گلیکوژن بدن را غنی می کنند و رشد عضلات را بالا می برند و برای کسانی هم که دنبال کاهش وزن هستند باید بگویم به هیچ وجه کالری اضافه ای را تولید نمی کند.
کره‎ی مغز بادام یک صبحانه رژیمی عالی در رژیم کاهش وزن – پروتئین : در  دو قاشق غذاخوری 7 الی 8 گرم
کره‎ مغز بادام غنی از پروتئین، فیبر، آنتی اکسیدان و چربی های اشباع نشده است. همچنین مطالعات نشان می دهد کسانی که مغزهایی مثل بادام می خورند کم تر از کسانی که از خوردن آن اجتناب می کنند دچار افزایش وزن می شوند. زیرا این موجب می شود شما به میزان طولانی تری احساس سیری کنید، و این یکی از بهترین موارد برای صبحانه است. تحقیقات نشان می دهد که مالیدن کمی کره‎ی بادام روی نان تست غنی از گندم و سبوس یا افزودن یک قاشق سر پر آن به حریره‎ی جو بهترین تنظیم کننده چربی است.

تخم مرغ یک صبحانه رژیمی عالی برای لاغر شدن

تخم مرغ ها منبع فوق العاده‎ پروتئین هستند و دارای سایر مواد مغذی چربی سوز همچون کولین هستند.” کولین هم چنین در غذاهای دریایی، گوشت بدون چربی و خربزه پیدا می شود و طبق گفته کتاب آشپزی Zero Belly به مکانیسم ژنی که که موجب ذخیره شدن چربی در اطراف کبد شما می شود حمله می کند. یکی از شرکت کنندگان تست خوردن تخم مرغ برای صبحانه، در صبحانه‎ خود ترکیبی از تخم مرغ و سبزیجات می خورد و در مدت سه هفته پیگیری این برنامه‎ی غذایی شاهد کم شدن سایز کمرش بود. تخم مرغ بیشتری بخورید و هیکل خود را از حالت تخم مرغی شدن دور کنید!

پارفیت گرانولا

برای آماده کردن صبحانه وقت ندارید؟ این صبحانه رژیمی پر انرژی در کمتر از 5 دقیقه آماده میشود. میتوانید موز یا تمشک را با بلوبری، توت فرنگی، شاه توت یا هلو جایگزین کنید.
زمان تهیه : 5 دقیقه
مواد لازم برای 2 نفر :
یک موز خرد شده
یک پیمانه تمشک
یک پیمانه ماست یونانی
یک و نیم پیمانه گرانولا (مغز خشکبار مثل گردو، فندق، پسته، بادام + میوه خشک خرد شده + عسل)
طرز تهیه :
بصورت لایه لایه موز، تمشک، ماست و گرانولا را در دو لیوان بلند ریخته و سرو میکنیم.
مواد مغذی به ازای هر نفر :
420 کالری، 14 گرم پروتئین، 67 گرم کربوهیدرات، 13 گرم چربی، 1 گرم چربی اشباع شده، 0 میلیگرم کلسترول، 140 میلیگرم سریم، 14 گرم فیبر
منبع الودکتر

 بهترین صبحانه رژیمی برای کاهش وزن

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ