افزایش سایز سینه زنان با این ماسک طبیعی!

یکی از دغدغه های اصلی در بین بانوان سایز سینه های آنان است و می خواهند سینه هایی خوش فرم و بزرگ داشته باشند.

راه های مختلفی برای افزایش سایز سینه زنان وجود دارد که یکی از آنان جراحی زیبایی است که عده ای از بانوان دوست ندارند بدن خود را به تیغ جراحی بسپارند. در این مواقع لازم است راه طبیعی برای این بانوان پیشنهاد شود. به همین دلیل در این مقاله ماسک طبیعی را معرفی می کنیم که افزایش سایز سینه زنان با این ماسک طبیعی امکان پذیر می باشد.

روغن گیاهک گندم مخصوص بزرگ کردن سایز سینه

روغن گیاهک گندم حاوی پروتئین و ویتامین است و برای سلامتی و رشد سینه مفید است. ماساژ سینه ها با روغن گرم گندم به طور منظم 30 دقیقه در روز سینه ها را حجیم تر و باعث رشد بافت های سینه میشود

بزرگ کردن سینه ها با ماسک عسل و روغن زیتون

برای رشد سینه ها مفید دو قاشق روغن زیتون را به عسل اضافه و خوب ترکیب کنید بعدازدقایقی با گرما حرارت دهید سینه ها را به طور دورانی ماساژ و با آبگرم بشوید این کار را به مدت یک ماه انجام دهید

ماسک پیاز و زردچوبه برای بزرگ کردن سینه

پیاز نسخه موثر برای نرمی و رشد سینه است این روش بسیار کم هزینه و قابل استفاده برای همه افراد است. برای بزرگ شدن سینه ها پیاز را له کنید تا خمیری به دست بیاید و به آن زردچوبه اضافه و به سینه ها بمالید و با آب سرد بشویید.

بزرگ کردن سینه به روش ماساژ با روغن کنجد

روغن کنجد هم برای تقویت عضلات سینه و افزایش سایزسینه زنان مفید است سینه ها را با روغن کنجد گرم ماساژ دورانی دهید و بعد از ماساژ لباس تنگ نپوشید تا بافت سینه ها توانایی رشد داشته باشند.

این غذاها موجب سفت شدن سینه می شوند

غذاهای لازم برای بزرگ شدن سینه

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ