چگونه رنگ نوک سینه را صورتی کنیم؟

اگر به دنبال راهی برای روشن شدن رنگ نوک سینه تا هستید این مطلب را بخوانید.

یکی از اصلی ترین مسایل موثر در رنگ نوک سینه خانم ها مساله ژنتیک است. رنگ نوک سینه زنان بر اساس رنگ پوست متفاوت است که به ویژگی های ژنتیکی زنان و ویژگی های زنانه آنها بستگی دارد. برخی از خانم ها رنگ نوک سینه تیره را دوست ندارند و به دنبال راهی برای روشن کردن رنگ نوک سینه هایشان هستند به همین دلیل در این مطلب 3 روش خانگی روشن کردن رنگ نوک سینه را به شما معرفی می کنیم.

روش های تغییر رنگ نوک سینه

1. یک قاشق پودر شیر خشک را با یک قاشق عسل و یک قاشق لیمو ترش و نصف قاشق روغن بادام مخلوط کنید آن را روی نوک سینه و اطرافش بگذارید و ۱۵ دقیقه صبر کنید.

2.  پودر جو دوسر را با کشک و آب گوجه فرنگی مخلوط کنید و خمیر به دست آمده را به مدت ۱۵ دقیقه روی نوک سینه و اطرافش قرار دهید. این درمان ها را مدام تکرار کنید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید.

3. عصاره ریشه شیرین بیان هم یک درمان خانگی مفید برای سفید کردن نوک سینه است. این عصاره برای رفع تیرگی نوک سینه و حتی آلت تناسلی بسیار استفاده می شود و در کرم های روشن کننده بسیار به کار می‌رود. می توانید پودر ریشه شیرین بیان را از مغازه ها خریداری کنید و ۴ قاشق پر پودر شیرین بیان رادر ۱۵۰ میلی لیتر آب به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید و بعد آن را با آب لیمو ترش مخلوط کنید تا نتیجه بهتری بگیرید و روی مناطق تیره بدن و نوک سینه بمالید. مطمئن باشید بعد از مدتی به نتیجه دلخواه می‌رسید.

نکته 1: یادتان باشد درمان های خانگی را باید ادامه دهید تا نتیجه بگیرید اما استفاده بیش از حد بیشتر از روزی یک نهایت دو بار ممکن نتیجه عکس بدهد.

نکته 2: اینکه ممکن است بدنتان به این مواد حساسیت داشته باشد بنابراین قبل از اینکه آن را امتحان کنید به میزان خیلی کم روی پوست بمالید تا اگر بدن عکس العمل نشان داد با میزان کم مواد آسیب جدی نبینید.

افزایش سایز سینه زنان با این ماسک طبیعی!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ