با پای مرغ بوتاکس کنید!

شاید عجیب باشد اما پای مرغ یکی از بهترین منابع طبیعی کلاژن برای پوست و استخوان هاست.

با بالا رفتن سن، پوست رفته رفته شادابی خود را از دست می دهد و آثار بالارفتن سن در پوست بیشتر دیده می شود. یکی از مهمترین فاکتورها در جلوگیری از ایجاد چین چروک و پیر شدن پوست، میزان کلاژن موجود در بدن است.پای مرغ یکی از منابع اصلی کلاژن است و به همین دلیل چینی ها یکی از بزرگترین مصرف کنندگان پای مرغ در جهان هستند. در ادامه این مطلب شما را با خواص پای مرغ برای بوتاکس پوست آشنا می کنیم.

تاثیر کلاژن بر پوست

در زبان یونانی کلاژن به معنای “تولید کننده چسب” است. این چسب طبیعی در واقع پروتئینی است که فیبرهای سفید پوست، تاندون ها، استخوان ها، غضروف ها و تمام بافت های رابط را تشکیل می دهد. این ترکیب همچنین در مواد ژلاتینی بدن مانند زجاجیه چشم (همان مایع ژله ای مانند و بدون عروق و شفاف کره چشم) نیز وجود دارد. کلاژن 5 نوع دارد و حدود 80 درصد وزن بافت های رابط را در بر می گیرد. بنابراین چیزی بیش از یک ماده ی ساده در ترکیب کرم های زیبایی است.

مزایای مصرف مواد حاوی کلاژن تنها برای استخوان ها و قلب نیست بلکه برای پوست به خصوص زیبایی و جوانی پوست بسیار اهمیت دارد و در واقع ماده ای برای افزایش استحکام پوست در برابر چروک شدن است. برای داشتن پوستی صاف و سالم بایستی بدن شما از لحاظ موادی همچون کلسیم و پروتئین باید غنی باشد تا قابلیت انعطاف بیشتری داشته باشد و در نتیجه با گذر زمان و افزایش سن پیری به سراغ پوست شما نیاید.

پای مرغ منبع کلاژن

کلاژن – پروتدین و کلسیمی که بدن شما برای جوانی و زیبایی نیاز دارد درپای مرغ وجود دارد. پای مرغ منبع غنی از کلسیم و پروتئین و مهم تر از همه کلاژن است که در واقع با مصرف آن به نوعی بدن خود را از لحاظ استحکام و زیبایی بیمه می کند و این راز علاقه چینی ها به مصرف پای مرغ است. 

تاثیر پای مرغ در درمان پوکی استخوان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ