از بین بردن خط اخم بین دو ابرو

atoosamirzavandi
از بین بردن خط اخم بین دو ابرو کار سختی نیست و با این راهکارهای استثنایی می توان از شر چین و چروک رها شد.

خط اخم بین دو ابرو از بد ترین  چین و چروک صورت است چون اولین نقطه ای است که به چشم می آید. می توان با راهکارهای ارائه شده در این مقالهاز بین بردن خط اخم بین دو ابر را امکان پذیر کرد.

علت ایجاد خط اخم بین دو ابرو چیست ؟

سن و سال
ژن های مرتبط
نور خورشید
استرس و فشار
سیگار کشیدن
درمانهای خانگی موثر برای رفع خط اخم و پیشنهای
طبق روال مطالب قبلی بخش سلامت پوست و موی نمناک قبل از معرفی روش های طب مدرن به روش های طب سنتی می پردازیم.

روغن نارگیل برای خط اخم:

روغن نارگیل یا روغن زیتون را روی خط اخم و خط های پیشانی، به مدت 10 دقیقه ماساژ دهید. همچنین می توانید روغن نارگیل را با سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و سپس روی پیشانی بمالید. اگر پوست خیلی خشکی دارید، روغن نارگیل یکی از بهترین گزینه هاست.

رفع خط اخم با روغن کرچک:

مقداری از روغن کرچ را روی خطوط پیشانی خود بمالید و به آرامی ، برای چند دقیقه ماساژ دهید و اجازه دهید تا یک شبانه روز روی صورت بماند. این روغن یکی از بهترین درمان ها برای خلاص شدن از شر خطوط اخم پیشانی می باشد.

صاف کردن خط اخم با موز:

به سادگی مقداری موز رسیده را له کنید و با آووکادو و کمی عسل در یک کاسه کوچک مخلوط کنید. سپس این مخلوط را به مدت 15 الی 20 دقیقه روی پیشانی و محل خط اخم خود اعمال کنید و کاملا با آب گرم بشویید. همین طور می توانید 1 عدد موز رسیده له شده ، 2 قاشق غذاخوری جودو سر و 1 قاشق غذاخوری ماست را به خوبی باهم ترکیب کنید. سپس این ترکیب را روی پیشانی خود اعمال کنید و بعد از 15 دقیقه بشویید.

غذاهای سالم و نوشیدن مقدار زیادی آب

رژیم غذایی سالم و نوشیدن مقدار زیادی آب نه تنها مفید برای شکل بدن خوب است، بلکه راهی ایده آل برای صاف و زیبا نگه داشتت پوست هم است. چین و چروک، مانند خطوط اخم، به راحتی زمانی که شما به خوبی هیدراته نیستید تشکیل می شوند.

ماساژ صورت:

ماساژ صورت راهی ایده آل برای آرامش بخشی و خلاص شدن از خطوط اخم در یک زمان است. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که انگشتان دست خود را روی پیشانی قرار دهید و آنها را با حرکات حلقه ای روی صورت بمالید.

این کار پوست اطراف چشمان و پیشانی را تکان می دهد، و کمک می کند آنها قوی تر شوند اما فقط یک نقطه را ماساژ ندهید، انگشت های سبابه خود را به نقطه های مختلف در پیشانی خود حرکت دهید ؛ شما همچنین می توانید ماساژ نیشگونی را امتحان کنید به این روش که با انگشتان شست و انگشتان اشاره خود بین ابروهایتان را نیشگون بگیرید، پوست خود را از صورت خود بکشید و ۱۰ ثانیه نگه دارید این کار را در طول ابروها تکرار کنید.

آلوئه ورا :

مواد موجود در آلوئه ورا می توانند پوست را بازسازی و بهبود ببخشد، در نتیجه پوست را صاف و هیدراته نگه می دارد. قبل از رفتن به رختخواب و قبل از شستن صورت خود، صبح زود، کمی آلوئه ورا در پیشانی خود ماساژ دهید. اجازه دهید به مدت 15 دقیقه بماند تا خشک شود و سپس آن را با آب گرم بشورید. هر روز این کار را برای از بین بردن چین و چروک و خطوط اخم خود تکرار کنید.

منبع الو دکتر

روش های طبیعی رفع خط اخم ابرو

  

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ