با این حرکت ساده، 27 مرض را درمان کنید!

شاید برایتان عجیب باشد ولی اگر این مقاله را بخوانید متوجه خواهید شد که ماساژکف پا 27 مرض را درمان می کند. برای اطلاع از جزئیات شرایط این ماساژ این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

بعضی وقت ها بدنمان نشانه هایی را به ما نشان می دهند که ما بسادگی از کنار آن ها عبور میکنیم اما این نشانه ها می توانند نشان گر بروز اتفاقاتی خطرناک در بدن باشند. یکی از این نشانه ها خشکی کف پا می باشد که در صورت بروز خشکی کف پا شما می توانید با ماساژ کف پا با روغن های ملایم بیماری ها را درمان کنید. به عبارت ساده و شفاف بگوییم که شما می توانید با این حرکت ساده، 27 مرض را درمان کنید.

با این حرکت ساده، 27 مرض را درمان کنید

شاید به گوش خیلی ها نا آشنا و عجیب باشد اما این کاملا واقعیت دارد سبب اصلی بسیاری از بیماری ها خشکی کف پا است که با چرب کردن روغن های گرم و ملایم درمان می شود.که این روش بهترین راه رفع خشکی تامین گرمی و رطوبت کافی برای بدن است که این کاربا چرب کردن روغن های گرم و ملایم به بافت ها کف پا درمان بسیاری از بیماریها میسر می شود. چرب کردن کف پاها در بازتاب درمانی و ارتباط با سلامت همه ارگان های کل بدن نقش مهمی را ایفا میکند ..

روش استفاده: هر شب کف پاها را با روغن زیتون،کنجد طبیعی ، روغن بنفشه و روغن سیاه‌دانه، زیاد چرب کنید.مقدار روغن زیاد روی پوست پا استفاده کنید چراکه فرایند جذب تا صبح ادامه خواهد داشت.روغن های بسیار نافذ هستند و سریع از طریق کف پا در بافت بدن جذب می شوند. سپس یک پلاستک نرم بپیچانید و روی آن جوراب بپوشید و یا پاها را در سلفون نرم و نازک بپیچید،صبح روغن را از پاها پاک کنید،این کار را تا یکماه ادامه دهید،تا معجزه ان را ببینید..حتی با چند بار استفاده تاثیر درمانی ان را در وضعیت سلامتیان به وضوح خواهید دید..

انواع روغن ها را برای ماساژ کف پا میتوان استفاده کرد، اما روغن های زیتون و کنجد، بنفشه و سیاه‌دانه، روغن های ملایم بدون حساسیت با تاثیر فوق العاده زیاد هستند،؛می‌توانید از ترکیب همه روغن های ذکر شده به تساوی به کف پا‌ها زده شود. تا درمان سریع‌تر انجام گیرد.از روغن های سوپرمارکتی استفاده نکنید. روغن های ذکر شده باید بو و عطر مخصوص خود را داشته باشند ،در غیر این صورت قابل اطمینان نیستند.

درمان شگفت انگیز بیماریهای که با روغن مالی کف پاها درمان میشود

ـ ۱-تظاهرات پیری مثل چروکیدگی ها
۲- سفیدی موها،
۳- غم و افسردگی
۴- یبوست(قبضیت)
۵- خشکی پوست بدن، کف پاها،
۶- سوزش کف پا ـ
۷- کاهش فعالیت ارگان ها مثل کاهش ضربان قلب،
۸- کاهش فعالیت تخمدان ها و یائسگی زودرس،
۹- کم کاری تیرویید
۱۰- حساس بودن به سردی و گرمی
۱۱- ضعف حافظه و کندی فرایندهای فکری ناتوانی در فراگیری و ذخیره اطلاعات .
۱۲-تشکیل بافت های متراکم و فیبری مثل فیبرومـ
۱۳- فشارخون بالا در افراد سردـ
۱۴-فشار خون پایینـ ۱۳-کم خونی
۱۵-،پوکی استخوان …ـ ـ
۱۶دردهای شدید کوتاه مدت و تیر کشنده مثل دردهای قلبی، قاعدگی، میگرن –
۱۷کاهش چربی خون .
۱۸- خشم زیاد
۱۹- اسپاسم و گرفتگی عضلانی-
۲۰- ضعف جنسی و بی میلی جنسی ـ
۲۱ عدم تمرکزـ مرض شکردیابت خصوصا نوع
۲۲- اگزمای حاد در پاها -۲۲-زیبایی و درخشش پوست صورت
۲۳- از بین بردن زگیل پا –
۲۴- زانو درد-
۲۵-کمردرد-
۲۶رماتیسم ،دردهای مفصلی
۲۷ و مهمتر از همه بسیاری از سرطان ها (در سرطان ها این روش بسیار تاثیر گذار میباشد، چرا که سرطان ها سردی و خشکی هستند و روغن ها تاثیر مقابل آن را دارند و بدن را از سم پاک می کنند. اما در بدخیمی ها که داغ هستند بهتر است از روغن ملایم تر مثل روغن زیتون استفاده شود..)

نکته: در بیشتر اوقات حدود ده روز بعد، روغن در مدفوع دیده می‌شود که به این معنی است که روغن تمام مسیر را از پوست تا مرکز بدن طی کرده و پاکسازی کرده است. برای مثال می‌توانید روغن‌های مختلف را روی جداره نی تست کنید و ببینید بعد از چند ساعت این روغن‌ها چگونه در بافت متراکم نی جذب می‌شوند.

11خاصیت شگفت انگیز روغن کنجد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ