دور پاهایتان آلومینیوم بپیچید!

شاید این جمله بسیار عجیب باشد اما توصیه می کنیم این مطلب را بخوانید تا از فواید پیچیدن آلومینیوم به دور پا مطلع شوید.

شاید یکی از عجیب ترین چیزهایی که شنیده باشید درمان درد با استفاده از فویل آلومینیومی باشد اما استفاده از فویل آلومینیومی به طرز شگفت انگیزی به کاهش درد و رفع خستگی کمک می کند. در ادامه این مطلب شما را با فواید پیچیدن آلومینیوم دور پا آشنا می کنیم.

رفع درد های مفصلی با فویل آلومینیومی

در هر قسمتی از بدن که احساس درد دارید، فویل آلومینیومی را در طول روز یا شب قرار دهید و همچنین حرکت های مفصلی خود را محدود کنید.

خستگی تان را به در کنید

استفاده از فویل آلومینیومی برای ازبین بردن خستگی یک روش قدیمی است که از سوی بسیاری ازکارشناسان در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است در این روش کافی است شما چند نوار فویل آلومینیوم را در فریزربه مدت دو تا چهارساعت قرار داده و سپس آن ها را دور پاهایتان و بر روی صورتتان به خصوص در ناحیه گونه ها و یا پلک های خود بگذارید و زمانی که احساس کردید خستگی شما ازبین رفته و عضلات صورت شما شل شده آن ها را از دور پاها و روی صورتتان بردارید.

 درمان سرماخوردگی

 پای خود را با 5 تا 7 فویل، ساعتی بپوشانید. این فویل ها خاصیت ضد بیماری دارد و نشانه های سرماخوردگیرا از بین می برد، سپس فویل را بردارید و بعد از دو ساعت فویل های دیگری را روی پا قرار دهید.

سایر استفاده های فویل آلومینیومی

علاوه بر استفاده از فویل آلومینیومی به دورپا، برای درمان آفتاب سوختگی و رفع زردی دندان نیز از فویل آلومینیومی استفاده می کنند.

درمان آفتاب سوختگی

فویل آلومینیوم می تواند به تسکین سوختگی کمک کند این روش یکی از موثرترین روش های درمانی است پزشکان تروما دانشگاه ویسکانسین توصیه می کنند.

بیمارانی که دچار سوختگی شده اند لباسی از فویل به تن کنند و برای التیام زخم های سوختگی خود ابتدا آن را با آب سرد شسته و با یک پارچه نرم خشک کنید سپس یک لایه نازک از پماد سوختگی را روی محل آسیب دیده قرار داده وبا گاز استریل پانسمان کنید. حال به دور گاز استریل فویل آلومینیومی پیچیده و آن را با باند پزشکی ببندید تا زمانی که احساس کنید درد شما تسکین پیدا کرده اجازه دهید در همین حال باقی بماند.

رفع زردی دندان با فویل آلمینیوم

قرار دادن فویل آلومینیومی به همراه خمیری خاص روی دندان فواید بسیاری دارد و موجب درخشان و سفید شدن دندان های شما می شود. بسیاری از متخصصین بر این باور هستند که این کار روش درمانی بسیار موثری محسوب می شود.

خطر پخت غذا در فویل‌های آلومینیومی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ