معجزه ی رژیم لاغری قارچ در هالیوود

atoosamirzavandi
معجزه ی رژیم لاغری قارچ در هالیوود را چند وقتی است که بازیگران آن افشا کرده اند. در این مقاله با خواص قارچ آشنا شوید.

قارچ خوراکی است که خواص گوشت را دارد زیرا سرشار از پروتئین می باشد و هم خواص سبزیجات به همین دلیل در رژیم های لاغری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و چندی است که در رژیم لاغری ستارگان هالیوود خیلی زیاد به چشم می آید. در این مقاله با معجزه رژیم لاغری قارچ در هالیوود آشنا شوید.

قارچ دارای 5/1 ـ 6 درصد پروتئین است که 70 تا درصد آن جذب بدن می‌گردد همچنین به علت پایین بودن اسید اوریک آن بسیاری از پزشکان مصرف آن را برای سالمندان و مبتلایان به نقرس وبیماریهای مربوطه توصیه کرده‌اند .

ـ دارای ویتامین‌های B2 – B1-B12 – B6 – C  و H است که برای محافظت از پوست و ایجاد آلرژی در بـدن ، سلامت سیستم عصبــی، سلامت پوست و چشـم و بافتـهای بدن ، تشکیل اسیــدهای چرب ضروری در سیستم عصبی و ماهیچه‌ها ، درمان کم‌خونی و جلوگیری از بروز ضایعات در مغز و ستون فقرات نقش اساسی دارند که البته در صورت استفاده از روش‌های صحیح پخت‌، فریز و خشک کردن خواص تمام این ویتامین‌ها حفظ می‌گردد .

ـ حاوی مقادیر بسیار مناسبی از مواد معدنی شامل : پتاسیم ، فسفر، منگنز، مس، آهن و کلسیم می‌باشد .

ـ دارای درصد بسیار کمی چربی و کالری و مقادیر مطلوبی از لیستین که عامل پایین آورنده چربی خون است می‌باشد، بنابراین در رژیمهای لاغری بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد .

خواص درمانی قارچ:

سرطان و قارچ:

متخخصین مرکز hope city ” با مطالعات دقیق دریافتند که مصرف قارچ منجر به کاهش سرعت رشد سلول های سرطانی  می شود . در افرادی که مبتلا به سرطان نیستند قارچ فاکتوری برای پیشگیری از ایجاد سرطان است.

قارچ و لاغری:

قارچ موجب ایجاد احساس سیری می شود و به همین دلیل برای افرادی که در جستجوی یک رژیم خوب و جادویی برای لاغری و تناسب اندام هستند یک گزینه ی تیک خورده است.

قارچ و درخشندگی پوست

 ویتامین B، آهن و روی در قارچ موجود است که در سلامت پوست، مو و تقویت ناخن ها نقش دارند و به لطافت و درخشندگی پوست شما کمک می کنند. از این رو با مصرف قارچ نه تنها لاغر می شوید بلکه پوست شما درخشان و زیباتر می شود.

قارچ کاهش سطح کلسترول خون

  این فیبر و آنزیم های ویژه ای که در قارچ وجود دارند به پایین آمدن سطح کلسترول خون کمک می کنند. گفتنی است قارچ منبع خوبی از پروتئین کم چرب است که به سوزاندن کلسترول های مصرف شده کمک می کند و سبب می شود بین کلسترول بد و کلسترول خوب تعادل برقرار شود.

قارچ و رفع کم خونی

 قارچ منبع خوبی از آهن است و بیش از 90 درصد آهن موجود در آن توسط بدن جذب می شود که در سلامت عمومی بدن تاثیرگذار است.

سالم ترین روش پخت قارچ

یادتان باشد که نباید قارچ ها را زیاد بپزید چون بخشی از ارزش های غذایی شان را از دست می دهند. بهترین شیوه این است که آنها را با مقدار کمی روغن یا کره به مدت سه دقیقه در ماهیتابه تفت دهید، البته از قارچ های تازه و خوب شسته شده خام هم می توانید در ترکیب سالاد های مختلف استفاده کنید. قارچ های کبابی یا بخارپز شده هم می توانند در کنار غذاهای دیگری مانند انواع کباب و سالاد مصرف شوند.
منبع الو دکتر

  تاثیر قارچ بر کاهش وزن 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ