این رابطه جنسی باعث افزایش هوش می شود!

atoosamirzavandi
رابطه جنسی که مورد رضایت طرفین باشد و موجب آرامش هر دو نفر شود قطعا بر روی جوان ماندن مغز تاثیر بسیاری دارد.

رابطه جنسی بدون استرس و فشار قطعا باعث پایدار ماندن روابط بین زوج می گردد. رابطه جنسی اگر به طور منظم و مداوم انجام گیرد طبق تحقیقات باعث کاهش زوال مغز در سنین بالاتر می شود. در این مقاله در موردرابطه جنسی که باعث افزایش هوش می شود بیشتر مطالعه کنید.

پژوهشگران دانشگاه‌های آکسفورد و کاونتری لندن در رابطه با تاثیر رابطه جنسی بر مغز، آزمایش‌هایی بر روی ۷۳ زن و مرد ۵۰ تا ۸۳ ساله انجام داده‌اند. آنها شیوه زندگی و فعالیت جنسی داوطلبان در دوازده ماه گذشته را زیر نظر گرفته و به نتایج جالبی دست یافته‌اند.
در گزارشی که از این پژوهش منتشر شده آمده است که منظور از فعالیت جنسی، آمیزش جنسی، ارضای جنسی بدون دخول و خودارضایی است.
آزمایش‌هایی که صورت گرفته شامل فعالیت‌های گوناگون ذهنی، از جمله التفات، تمرین‌های زبانی و  حافظه‌ای و همچنین درک عینی مکان بوده است. برای تمرین‌های زبانی، به عنوان مثال داوطلبان می‌بایست در یک دقیقه حیواناتی را که نام آنها با “ف” شروع می‌شود بشمرند. برای تمرین‌های عینی می‌بایست طرح‌های پیچیده‌ای را که در اختیار آنها قرار گرفته بود، کپی کنند یا اینکه با کمک گرفتن از حافظه خود اشیایی را که به ذهنشان خطور می‌کرد بکشند.
نتایج مثبت
نتیجه آزمایش‌ها نشان می‌دهد:ٰ افرادی که دست‌کم یک بار در هفته فعالیت جنسی داشته‌اند، در آزمایش‌هایی که به زبان یا فاصله مکانی مرتبط بودند موفقیت به‌مراتب بیشتری کسب کردند تا آنهایی که تنها یک بار در ماه فعالیت جنسی داشتند.
در رابطه با التفات، فرقی بین افراد مورد آزمایش مشاهده نشده است.
به اعتقاد هیلی رایت، سرپرست گروه پژوهشگران، این آزمایش‌ها مهر تاییدی زده‌اند بر آنچه که محققان پیش از این انجام داده بودند. او می‌گوید: «همین باعث شده که ما به نتایج پژوهش خود اعتقاد و اعتماد کامل داشته باشیم».
رایت علاوه بر این تاکید می‌کند که پژوهش‌های انجام شده درباره رابطه جنسی در سالمندی بیانگر این واقعیت است که سالمندان نیز رابطه جنسی دارند و از آن لذت می‌برند و این باید در جامعه به عنوان یک اصل خلل‌ناپذیر پذیرفته شود.

افزایش هوش با این نوع رابطه ی جنسی

مدتهاست که تاثیر مثبت یک رابطه ی جنسی سالم و تقریبا منظم بر سلامت جسم و روان انسان ثابت شده است و جالب است که بدانید در بسیاری از بیماریهای روحی و برخی مشکلات جسمی کمک کننده ای فوق العاده محسوب می شود اما اخیرا محققان به نتیجه ای دست یافته اند که رابطه ی مستقیم با هوش و مغز دارد.

به تازگی محققان اروپایی به نتیجه ای دست یافته اند که خلاصه آن در شبکات پزشکی اروپایی به این صورت نقل شد:
محققان دریافتند که رابطه ی جنسی سالم یعنی منظم و درست محرکی برای مغز است به طوری که وقتی فرد به خصوص زنان از یک رابطه صمیمانه و بدور از هر گونه تنش و استرسی برخوردارند سیگنالهایی به مغز آنها فرستاده می شود که این سیگنالها به طور مستقیم بر روی رگهای مخ تاثیر گذاشته و به نوعی آنها را احیا و بازسازی می کند.
این درحالی است که افرادی که از رابطه ی جنسی خوبی برخوردار نیستند بیشتر در معرض افسردگی و آلزایمر قرار می گیرند.
این نتایج بعد از انجام آزمایشات دقیق بر روی صدها زن و مرد به دست آمد که اکثر آنها از شرایط هوشی متوسطی برخوردار بودند و هیچ نقطه ی متفاوت و خاصی در هوش و IQ آنها دیده نشده بود.
منبع الودکتر

 رابطه جنسی هوش را تقویت می کند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ