چگونه معشوق قبلی خود را فراموش کنیم؟

وقتی شکست عشقی می خوریم فکر کردن به خاطرات و معشوق قبلی می تواند زندگی را تحت الشعاع قرار دهد. پس بهتر است به دنبال راه هایی برای فراموش کردن معشوق قبلی خود باشیم.

 دو فردی که به یکدیگر علاقه دارند ممکن است به هر دلیلی بینشان جدایی پیش بیاید، اگر به تازگی شکست عشقی خورده اید و نتوانسته اید معشوق خود را فراموش کنید این مقاله را بخوانید ما در این قسمت از الو دکتر به شما می گوییم که چگونه معشوق قبلی خود را فراموش کنیم؟ 

اگر نتوانید معشوق قبلی خود را فراموش کنید زندگیتان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و ممکن است با اذیت کردن خود افسردگی به سراغتان بیاید.

چگونه معشوق قبلی خود را فراموش کنیم؟

1.به جای فکر کردن به خاطرات زیبایی که با معشوق قبلی گذرانده اید کمی عاقلانه به رفتارهایش بیاندیشید . به رفتارهایی که خاطر شما را آزرده و به چهره واقعی مردی نگاه کنید که این همه سال شما را فریب داده است .

2.واقع بین باشید و بپذیرید رابطه ای که بر اساس عشق واقعی ، صمیمیت، صداقت و تعهد نیست دیر یا زود فرو می ریزد بنابراین وسوسه نشوید و در برابر وسوسه بازگشتن مقاومت نمایید.

3.خود را جای زن و فرزند او قرار دهید آیا خوشتان می آید دیگری به فکر همسرتان باشد و شما تنها مالک قلب و وجود همسر خود نباشید .

4.مدام به فردی که عاشقش بودید فکر نکنید و برای فراموشی حقیقی او بیشتر به فکر خودتان باشید .

5.خودتان را باور داشته باشید . فکر نکنید فقط او مناسب شما بود و شما دیگر عاشق نمی شوید بلکه به این فکر کنید که مردان شایسته زیادی در سر راه ازدواج شما قرار خواهند گرفت.

6.خوشبین باشید و به این فکر کنید که الان مجرد هستید و باید با آدم های زیادی آشنا شوید . خوشبین بودن موجب می شود شما زودتر عشق از دست رفته تان را فراموش کنید.

7.به این نیاندیشید که چون جذاب و دوست داشتنی نبودهمعشوق قبلی رهایتان کرده است به این فکر کنید که این امر فرصت دوباره ای به شما می دهد تا فرد مورد نظر خود را بیابید فردی که همانقدر که شما دوستش دارید او نیز شما را دوست خواهد داشت.

8.مردی که به احساسات شما توجه نمی کند و نسبت به شما و رنج هایتان بی تفاوت و منفعل است، به هیچ عنوان شایسته عشق ورزی نیست. اگر عشق و احترام در یک رابطه باید متقابل باشند نتیجه ای جز سرخوردگی ندارد.

چگونه از بحران شکست عشقی بگذریم؟!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ