این روغن چین و چروک پیشانی تان را باز می کند

sahar.d
برای از بین بردن چین و چروک های صورت یکی از بهترین راهکارهای خانگی استفاده از روغن های طبیعی است.

با بالارفتن سن پوست شروع به تغییرات می کند و یکی از ناخوشایندترین تغییرات ایجاد چین و چروک بر روی پوست صورت است. یکی از عواملی که در جوانی سبب ایجاد چین و چروک صورت می شود، حرص خوردن و ناراحتی است. برای کاهش و یا محو کردن چین چروک ها روش های متفاوتی وجود دارد اما یکی از موثرترین و بی ضررترین روش ها، استفاده از روغن نارگیل است. در ادامه این مطلب بیشتر درباره خواص روغن نارگیل برای از بین بردن چین و چروک صورت و روش استفاده آن صحبت می کنیم.

 چین و چروک صورت تان را با روغن نارگیل از بین ببرید

روغن نارگیل با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند و چین و چروک و خطوط ایجاد شده روی پوست را از بین می‌برد، پوست را خنک می‌کند و از بروز ناراحتی‌های اگزما و پسوریازیس جلوگیری می‌کند، پوست را تمیز و مرطوب می‌کند و در پاک کردن آرایش موثر است.

  • صورت‌تان را بخوبی بشویید، مخصوصا قسمت‌هایی که چین و چروک دارد. این کار کمک می‌کند هم قشر آلودگی از آن قسمت برداشته شود و هم جذب رطوبت روغن در آن نقاط به اوج برسد.
  • پوست‌تان نباید هیچ آرایشی داشته باشد. اگر آرایش دارید حتما پاک کنید.
  • دستان‌تان را بشویید. سپس آنها را آغشته به روغن نارگیل کنید و به آرامی‌ قسمت‌های چروک خورده را ماساژ دهید تا روغن را جذب کنند.
  • این کار را هر شب پیش از خوابیدن انجام دهید.

بعد از مدتی کوتاه متوجه می‌شوید که اوضاع پوست صورت‌تان تا چه اندازه بهتر شده است. 

ترکیب جوش شیرین و روغن نارگیل

یک قاشق چایخوری جوش شیرین بدون  و دو قاشق چایخوری روغن نارگیل طبیعی را درون ظرفی ریخته و آن‌ها را خوب هم بزنید تا خوب ترکیب شوند. سپس ترکیب به دست آمده را روی پوست مالانده و آن را به آرامی ماساژ دهید. سپس اجازه دهید تا ترکیب 5 دقیقه بر روی پوست باقی بماند. 

سپس پوستتان را با آب گرم شسته و آن را دوباره کمی ماساژ دهید. روغن نارگیل پوست را کاملا مربوط می‌کند، بنابراین نیازی نیست تا از پماد مرطوب‌کننده پوست استفاده کنید. 

راهکاری بهتر از بوتاکس برای رفع چین و چروک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ