ضخیم و پرپشت کردن ابروها با وازلین

sahar.d
اگر می خواهید ابروهای پرپشت و زیبا داشته باشید، توصیه می کنیم حتما از وازلین استفاده کنید.

ابروها یکی از مهمترین بخش های زیبایی در چهره هستند که باعث چند برابر شدن زیبایی چشم ها می شوند. همه خانم ها دوست دارند ابروهای ضخیم و پرپشت داشته باشند و به دنبال روش های طبیعی برای پرپشت شدن ابروها هستند. وازلین یکی از بهترین مواد طبیعی برای رشد بیشتر ابروها است که در ادامه بیشتر در باره آن می خوانیم.

وازلین یکی از مواد اولیه در تولید بسیاری از مواد آرایشی بهداشتی بوده و قدرت مرطوب کنندگی آن ، توان درمان لایه های پوستی آسیب دیده از خشکی و اگزما را دارد. ولی وازلین فقط برای حفاظت از پوست مفید نبوده بلکه یک مرطوب کننده مناسب برای ابرو ها نیز هست به صورتی که مصرف وازلین به افزایش سرعت رشد و تقویت ابرو ها کمک کند. 

نکته اول: ابتدا صورت خود را شسته و مواد آرایشی و آلودگی های را پاک کنید. پس از شستشو با آب گرم یا سرد ، صورت را با یک حوله تمیز خشک نمایید.

استفاده از وازلین به صورت روزانه بر روی ابروها

کافیست ابرو های خود را برس ابرو بکشید و سپس با استفاده از قلم مو از داخل ابرو به سمت بیرون، آنها را با وازلین چرب کنید.سپس با انگشتان خود به آرامی یک تا دو دقیقه ماساژ داده تا جذب ریشه شود. دقت کنید ماساژ غیر معمول و زیاد خود باعث ریزش موی ابروست.

همچنین می توانید یک برس ریمل را خوب بشویید و سپس آن را به وازلین آغشته کرده و به ابروان خود بکشید. این کار را قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید و سپس  در صبح صورت خود را با آب سرد شستشو دهید.

مخلوط آلوئه ورا و وازلین برای ابروها

برای ساختن ابروهای محکم و ضخیم، کافیست تا از ترکیب وازلین و ژل آلوئه ورا استفاده کنید.این ترکیب میتواند برای رشد و ضخامت ابروها بسیار مفید و ارزشمند باشد. این کار بسیار آسان است. شما فقط باید این دو ماده را با هم مخلوط کرده و آن را روی ابروها بگذارید.

مخلوط روغن نارگیل و وازلین برای ابروها

صورت خود را با آب گرم شستشو دهید و با حوله خشک کنید. چند قطره روغن نارگیل بر روی کف دست خود بریزید.حالا وازلین را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید سپس با استفاده از نوک انگشتان خود، مخلوط روغن نارگیل و وازین را بر روی ابرو بمالید. برای یک شب بگذارید تا بر روی ابرو ها باقی بماند وبه هنگام صبح شستشو دهید. این روش را میتوان چند بار در هفته برای گرفتن نتیجه تکرار کرد.

مخلوط روغن زیتون و وازلین

روغن زیتون برای موهای سالم و پوست بسیار مفید است و علاوه بر این به عنوان یک کرم افسانه ای است که می تواند برای تغذیه مو استفاده شود. برای انجام این کار کافیست ، ۱ قاشق چای خوری وازلین را با چند قطره روغن زیتون مخلوط کنید. مخلوط روغن زیتون و وازلین را بر روی ابرو بگذارید و آنرا یک شب بر روی ابروها نگه دارید.سپس صبح روز بعد آن را بشویید. این روش  را برای هفته ای یکبار تکرار کنید.

مخلوط روغن آرگان و وازلین

روغن آرگان به دلیل خواص فوق العاده ای که بر رشد مو دارد بسیار معروف است. مخلوط این دو روغن با هم و استفاده شان بر روی ابروها یک گزینه شگفت انگیز برای رشد ابرو است.این دو روغن به راحتی با یکدیگر ترکیب میشوند و در ضمن شما می توانید از روغن آرگان برای درمان مو نیز استفاده کنید.چند قطره روغن آرگان را بر روی کف دست خود بریزید و سپس با اندکی وازلین مخلوط کرده و با استفاده از پنبه بر روی ابروها بمالید و صبح روز بعد آنها را شستشو دهید. میتوانید از این روش هفته ای یکبار برای گرفتن نتیجه عالی استفاده کنید.

با این معجون در یک هفته ابروهایتان را پر پشت کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ