یک هفته با معده خالی سیر بخورید!

sahar.d
سیر یکی از معجزات در درمان بسیاری از بیماری ها و بالا بردن سلامت بدن است.

سیر همواره به عنوان یکی از مفیدترین و قوی ترین آنتی بیوتیک های طبیعی شناخته شده است. بسیاری از افراد سیر را به عنوان یک درمان طبیعی برای کنترل فشار خون بالا، فشار خون پایین، کلسترول بالا، بیماری های کرونر قلب، حمله های قلبی، کاهش جریان خون به دلیل باریک شدن شریان ها، و تصلب شراین می شناسند. سیر همچنین سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده با بیماری ها و عفونت مبارزه می کند. در این مطلب شما را با فواید شگفت انگیز خوردن سیر با معده خالی آشنا می کنیم.

 معجزه یک هفته خوردن سیر با معده خالی!

این مرد که به مدت 2 ماه به طور ناشتا هر روز صبح با شکم خالی یک حبه سیر می‌خورد، بعد از دو ماه متوجه شد که عفونت‌های باکتریایی و قارچی موجود در بدن او بهبود یافته است. پزشکان بعد از معاینه او به این نتیجه رسیدند که سیستم ایمنی بدن او در چند هفته گذشته به صورت چشمگیری تقویت شده بود. 

 توصیه می کنیم به مدت 1 هفته با معده خالی سیر خام بخورید و با معجزات آن آشنا شوید.

گفته می‌شود که سیر را به صورت ناشتا میل کنید تا مواد مغذی موجود در آن بتواند به بهترین شکل به بدنتان جذب شود. سیر سبب کاهش فشار خون می‌شود و می‌توان آن را بهترین دارو برای کاهش فشار خون در نظر گرفت که هیچ اثر جانبی بر سلامتی ندارد.

از طرف دیگر سیر از تورم و التهاب جلوگیری می‌کند و بهترین دارو برای افرادی است که از آرتروز و التهاب‌های مفصلی رنج می‌برند. نتایج مطالعات متعددی نشان داده است که خوردن سیر به طور ناشتا می‌تواند دردهای مفصلی و دردهای ناشی از آرتروز را به طور چشمگیری کاهش دهد.

خانمها و آقایان، شما باید بدانید که مصرف سیر خام با معده خالی می تواند بسیاری از نارسائی های معده از جمله اسهال، را برطرف کند. سیر یکی از مؤثرترین و قویترین داروهائیست که در طب جایگزین استفاده می شود. سیر توانایی پاکسازی تمام بدن از انگل و کرم، پیشگیری از دیابت، افسردگی، تیفوس، و حتی سرطان را دارد. بسیاری از پزشکان متخصص این یافته ها را تایید کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران به نقل از Family Health Freedom Network

بهترین روش مصرف سیر خام

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ