دفعات نزدیکی برای پسردار شدن

آیا قصد باردار شدن دارید؟ آیا می‌خواهید جنسیت فرزندتان را خودتان انتخاب کنید؟ همراه ما باشید، ما در این مقاله به شما می گوییم که چطور پسردار شوید و دفعات نزدیکی برای پسردار شدن کمکتان میکند.

برای تعیین جنسیت فرزند عوامل مختلفی دخالت دارند. تغذیه، نحوه ی نزدیکی، مسایل اقتصادی، آب و هوا و بعضی‌ عوامل احتمالی دیگر همانند مسایل هورمونی که هنوز کشف نشده اند. 
در این مقاله درباره عامل مهم دفعات نزدیکی در تعیین جنسیت خواهیم گفت، اگر قصد دارید پسردار شوید بهتر است نکاتی را که در این قسمت از الو دکتر می گوییم به خاطر بسپارید و اجرا کنید. دفعات نزدیکی برای پسردار شدن مهم است.

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن


 اولین اقدامی که در این راستا باید انجام دهید این است که یک کیت تخمک گذاری از داروخانه بخرید. مرحله بعدی، باید زمان تخمک گذاری خود را تخمین بزنید. تخمک گذاری دارای نشانه هایی است که میتوان به موارد زیر اشاره کرد: میزان ترشحات شفاف و لزج مانند افزایش دمای بدن احساس درد در زیر شکم اولین نشانه ای که معمولا تمام خانم ها آنرا تشخیص می دهند، ترشحات شفاف مثل سفیده تخم مرغ است. زمانی که برای اولین بار این ترشحات را احساس و مشاهده کردید، بدن شما در حال تخمک گذاری است و شما باید رابطه جنسی خود را به منظور باردار شدن شروع کنید. معمولا متخصصان زنان و زایمان اینگونه توصیه می کنند که از آخرین روز قاعدگی تان، 7 روز سپری کنید و شب روز هشتم پس از قاعدگی، رابطه جنسی داشته باشید. سپس هر دوز یکبار رابطه جنسی منظم، داشته باشید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید. 

دفعات نزدیکی برای پسردار شدن با استفاده از کیت تخمک گذاری

 افرادی که نمی توانند زمان تخمک گذاری خود را مشخص کنند، بهتر است از کیت های تخمک گذاری استفاده کنند. اگر پس از استفاده 2 خط روی این کیت ها افتاد، زمان تخمک گذاری شما حدودا بین 12 تا 36 ساعت بعد خواهد بود. اگر شما جزو زنانی هستید که عادات ماهانه نا منظمی دارند، بهتر است که  از همان روز اول پاک شدن، از کیت های تخمک گذاری استفاده کنید و به محض دو خطه شدن این کیت ها، بین 12 ساعت تا 36 ساعت بعد رابطه جنسی داشته باشید. حال تعداد نزدیکی، چند بار باید باشد و از چه زمانی باید رابطه جنسی را شروع کرد؟ برای پسردار شدن از همان 12 ساعت پس از دو خطه شدن کیت ها اقدام کنید. یکبار دیگر هم 24 ساعت پس از رابطه جنسی اول، اقدام کنید. همین دو بار کافی است 

برای باردار شدن و یا پسردار شدن چه موقعی نزدیکی داشته باشیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ