درمان قطعی حالت خشکی و وز موها

درمان قطعی حالت خشکی و وز موهایتان را به ما بسپارید، پیشنهاد های ویژه ای را برایتان داریم.

همه ی ما در اطرافمان افرادی وجود دارند که موهای شفاف و براقی دارند که اگر از آن ها سوال کنید می گویند که در دوره ای از زمان از خشکی و وز موهایشان رنج می بردند ولی با استفاده از ماسک موی معجزه آسا رطوبت موهایشان افزایش یافته است. ما در این قسمت از الودکتر درباره درمان قطعی حالت خشکی و وز موها به شما خواهیم گفت.

 درمان قطعی حالت خشکی و وز موها

  برای درمان قطعی حالت خشکی و وز موها ماسک های بی نظیری را برایتان معرفی خواهیم کرد.

ماسک هایی برای پیشگیری از وز شدن مو

1- ماسک مو روغن بادام و تخم مرغ

1/4 فنجان روغن بادام تلخ

یک عدد تخم مرغ کامل

این دو ماده را با یکدیگر مخلوط کنید تا ماسک موی روان و یکدستی ایجاد شود و بعد آن را به مدت 40 دقیقه به روی موها بگذارید و سعی کنید با قسمت بندی کردن موها، مطمئن شوید که موها کاملا به آن آغشته شده اند. در انتها هم موها را با یک شامپو و نرم کننده بدون سولفات بشویید و خشک کنید.

روغن بادام یک نرم کننده طبیعی است و رطوبت موها را افزایش می دهد و تخم مرغ هم می تواند با مواد مغذی خود، لایه محافطتی و شفت مو که در اثر خشکی، آسیب دیده است را ترمیم کند.

2- ماسک مو آووکادو

یک عدد آووکادوی له شده

یک فنجان ماست معمولی

این دو ماده را با یکدیگر مخلوط کنید تا یک ماسک موی عالی و ارزان قیمت را داشته باشید! موهای خود را از ابتدا تا انتهای آن به مدت 45 دقیقه به این ماسک مو آغشته کنید و بعد با آب ولرم بشویید.

این ماسک سرشار از ویتامین E و B است که در افزایش رطوبت در موها بی نظیر عمل می کند و می تواند بافت موهای خشک و وز را هم ترمیم کند.

3- ماسک روغن نارگیل و روغن ویتامین E

روغن نارگیل

روغن ویتامین E

میزان روغن ویتامین E به هر اندازه ای که هست، روغن نارگیل باید 4 برابر آن باشد. این دو ماده را با یکدیگر مخلوط کنید و می توانید اضافی آن را در یک ظرف دربسته در یخچال نگهداری کنید. 40 تا 45 دقیقه، موهایتان را از ریشه تا ساقه و انتهای آن، به این ماسک مو آغشته کنید و بعد بشویید.

ویتامین e سرشار از آنتی اکسیدان است که با رادیکال های آزادی که موها را تخریب می کنند، مبارزه می کند و روغن نارگیل هم برای رطوبت بخشیدن به عمق موها بسیار عالی است.

4- ماسک مو مایونز

1/4 فنجان مایونز

1/3 فنجان روغن بادام

1 تا 2 عدد تخم مرغ

همه مواد را به خوبی در یکدیگر مخلوط کنید تا یک خمیر نرم و یکنواخت ایجاد شود. این ماسک مو را یک تا دو ساعت روی موها بگذارید و تا حد امکان هم موها را با یک کلاه حوله ای یا دستمال سر، ببندید.

این درمان برای موهای خشک و وز، مانند یک معجزه است که به سادگی تمام قسمت های وز و آسیب دیده را درمان می کند. با این درمان موی خشک، زیبایی، درخشش فوق العاده و نرمی را به موهایتان برگردانید.

5- ماسک مو عسل و آب لیمو

2 قاشق غذاخوری عسل

یک قاشق غذاخوری آب لیمو

یک فنجان آب

سه ماده را با یکدیگر کاملا مخلوط کنید و آن را به آرامی به روی کف سر و موها بمالید و برای چند دقیقه، موها و پوست سر را با آن ماساژ دهید و بعد اجازه دهید تا موها برای 10 دقیقه به آن آغشته بمانند و بعد با آب ولرم موها را بشویید و خشک کنید.

موهای خشک و وز، با مواد موجود در این ماسک، به سادگی تحت درمان قرار می گیرند و شفت خشک و وز موها، ترمیم خواهند شد. همچنین ویتامین C موجود در این ماسک، برای از بین بردن شوره سر نیز مفید است.

6- ماسک مو عسل و ماست

3 قاشق غذاخوری عسل

یک فنجان ماست معمولی

ترکیب این دو ماده مغذی، برای درمان موی خشک، بی نظیر است. کافی است که موهای خشک و وز را به مدت 30 دقیقه به این ماسک آغشته کنید تا شاهد تاثیر بسیار سریع آن در صافی و مرطوب شدن موها ببینید. بعد از 30 دقیقه، موها را با آب ولرم و شامپوی مناسب و بدون سولفات بشویید و خشک کنید.

ماست و عسل، هر دو برای تامین رطوبت پوست و مو بسیار عالی هستند.

درمان خشکی موها به روش خانگی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ