بدن و صورتی براق با این ماسک ها

atoosamirzavandi
بدن و صورتی براق به زیباتر دیده شدن کمک می کند و با استفاده از ماسک های خانگی می توان بدون مواد شیمیایی پوستی براق داشت.

بدن و صورت براق زیبایی را چند برابر می کند با استفاده از ماسک های خانگی بدون استفاده از مواد شیمایی پوست خود را براق کرد. در این مقاله باماسک هایی که بدن و صورت را براق می کنند آشنا شوید.

ماسک لیمو، گوجه فرنگی و خیار یک ماسک براق کننده صورت

برای تهیه این ماسک براق کننده صورت کافیست آبلیمو،آب گوجه فرنگی و آب خیار را حسابی با هم ترکیب کنید تا به ماده ای چسبناک تبدیل شوند. سپس ان را به هر بخش از پوستتان که میخواهید بمالید و منتظر باشید تا خشک شود. وقتی خشک شد میتوانید آن را با آب بشویید. برای خشک کردن پوست هم از روش ضربه ای استفاده کنید. اگر به گوجه حساسیت دارید ان را حذف کنید.

بخور لیمویی یک ماسک براق کننده صورت

بخور صورت با آب گرم یکی از بهترین روش ها برای زیبایی پوست صورت است. شما اول از همه باید صورت تان را با آب و صابون بشویید. سپس صورت را خشک کنید.
در مرحله بعدی برای شفافیت پوست باید یک قابلمه کوچک آب کنید و روی گاز بگذارید. وقتی آبتان جوش آمد ، آن را روی میز بگذارید. اکنون آب نصف لیموترش تازه را داخل آب بچکانید. سرتان را روی بخار قابلمه بگیرید. روی سرتان یک حوله بیندازید. سه تا پنج دقیقه زیر این حوله و بخار آن بمانید.
خب اکنون پوستتان را حسابی ماساژ بدهید. بعد از این کار، حوله را از روی سر بردارید. صورت را با آب سرد بشویید و خشک کنید.

ماسک نارنج و گلاب یک ماسک براق کننده صورت

آب یک عدد نارنج تازه و یک تا دو قاشق چای خوری گلاب را با هم ترکیب کنید. سپس آن را حسابی ترکیب کرده و روی پوست بمالید. 15 دقیقه باید صبر کنید. سپس صورت را با آب ولرم بشویید و خشک کنید.

ماسک لیموترش یک ماسک براق کننده صورت

برای تهیه این ماسک خانگی یک عدد لیموترش بزرگ یا دو عدد لیموی شیرازی را حلقه حلقه کرده و ان را روی پوستتان بگذارید. حال باید دراز بکشید. حدود نیم ساعت صبر کنید و سپس حلقه های لیموترش را بردارید. اکنون میتوانید با اب سرد صورتتان را اب بکشید.

یک ماسک براق کننده صورت ماسک جوانه گندم

برای تهیه این ماسک گیاهی باید دو قاشق غذاخوری جوانه گندم تازه کوبیده شده و یا پودر آن را با نصف لیوان شیر مخلوط کنید. سپس این ترکیب را حسابی مخلوط کنید تا صاف و یکنواخت شود. پوست صورت را با آب و صابون بشویید و خشک کنید. ان را روی صورت گذاشته و 20 دقیقه صبر کنید . سپس صورتتان را با آب ولرم رو به سرد بشویید.

ماسک سفیده تخم مرغ یک ماسک براق کننده صورت

برای زیبایی پوست و تهیه این ماسک براق کننده پوست شما باید یک عدد سفیده تخم مرغ را حسابی هم بزنید تا شبیه کف شود. انگاه ان را روی صورت گذاشته و دراز بکشید. حدود 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و سپس پوست تان را با آب ولرم بشویید . میتوانید در آخر کمی آب خنک روی صورت تان بزنید

ماسک براق کننده بدن

همانطور که می‌دانید، ماست خواص فوق‌العاده‌ای برای زیبایی دارد و یکی از آن‌ها رفع تیرگی پوست بدن است. روزی دوبار مقداری ماست را به قسمت‌های تیره پوست بزنید. برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید، می‌توانید کمی شیر یا آب لیموترش نیز به آن اضافه کنید.
آب گازدار غنی از ریزمغذی‌هایی مثل کلسیم، منیزیم و بی‌کربنات است و به پاک شدن آلودگی‌ها از روی پوست و افزایش جریان خون کمک می‌کند و باعث روشن شدن پوستتان میشود. توجه کنید که آب گازدار برای شستشوی روزانه پوست مناسب نیست زیرا به شدت محرک است. استفاده از آن بیش از یک بار در هفته پیشنهاد نمی‌شود.
ماسک خیار می‌تواند به طور طبیعی طی یک دوره زمانی استفاده لطافت بیشتر و رنگ روشن‌تر را به پوست دست‌ها و پا‌های شما هدیه کند. ویژگی‌های روشن کننده پوست خیار می‌توانند به خلاص شدن از شر رنگ برنزه ناخوشایند پوست کمک کنند.
با پد یا پنبه، روزی دوبار شیر را به قسمت‌های تیره بدنتان زده و زمانی که خشک شد آن را بشویید.
منبع الودکتر
بهترین کرم های روشن کننده پوست

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ