اصلاح فرم بدن با یک حرکت ساده

mousavi
می توانید برای داشتن فرم مناسب بدن صاف بایستید، پاها را به عرض شانه ها باز کنید، نفس عمیق بکشید، شانه ها را باز کرده و عقب بدهید و سر به سمت بالا کشیده شود. و اما اگر ورزش هایی برای ستون فقرات انجام دهید طرز صحیح ایستادن و نشستن را یاد می گیرید.

ستون فقرات از چندین مهره و 180 عضله کوچک که هر کدام دو یا چند مهره را به هم متصل کرده اند تشکیل شده است. عادات نادرستی که در زندگی روزمره داریم و عدم رسیدگی به این عضلات کوچک ولی مهم، دلیل عمده بوجود آمدن کمر درد و مشکلاتی مانند قوز کردن، گودی کمر، افتادگی گردن و سایر دردهای آزار دهنده ناحیه پشت هستند بطوریکه بین 60 تا 80 درصد از افراد بالغ، حداقل برای مدتی این مشکلات را تجربه کرده اند. این مسئله زمانی اتفاق می افتد که عضلات کنار مهره ها سفت و کوتاه شده و مهره های ستون فقرات نیز به مرور به هم نزدیک می شوند و دیسک بین آنها تحت فشار زیادی قرار می گیرند. نتیجه، بروز درد در ناحیه ستون فقرات و ایجاد بدفرمی در آن است.

راه حلی کاملاً موثر که جواب خود را بخوبی پس داده، استفاده از دستگاهی است به نام HUBER (هیوبر). همه با هر سن، جنسیت و هر فرم بدنی می توانند از این دستگاه استفاده کنند، الزامی هم وجود ندارد که شما دچار درد و ناراحتی باشید تا از آن کمک بگیرید. HUBER  دارای برنامه های متفاوتی است که بسته به هدف و نیاز هر مراجعه کننده قابل اجرا بوده و برای همین علاوه بر افرادی که احتمالاً دچار مشکلاتی در ناحیه ستون فقرات هستند، بسیاری از ورزشکاران حرفه ای بین المللی نیز از این دستگاه استفاده می کنند.

 

پکیج کار با دستگاه هیوبر

برنامه تمرینی هیوبر در حس خوب زندگی بصورت پکیج های 10 جلسه ای طراحی و توسط تکنسین مربوطه اجرا می گردد. فعالیت بر روی این دستگاه بسیار سریع تاثیرات خود را نشان می دهد بگونه ای که استفاده کننده در پایان هر جلسه احساسی متفاوت نسبت به بدن خود خواهد داشت و این احساس، جلسه به جلسه بهتر و قویتر می شود. پیشنهاد ما برای شروع پکیج، حداقل دو بار و ترجیحاً سه بار در هفته می باشد. هر جلسه تمرینی 30 دقیقه مفید زمان شما را می گیرد ولی در همین مدت 200 تا 400 کالری انرژی مصرف خواهید نمود.

به منظور طراحی برنامه تمرینی متناسب با نیاز هر فرد، قبل از انجام کار با دستگاه، پزشک ورزشی مجموعه معاینات لازم را انجام داده و دستورات لازم را به تکنسین دستگاه می دهد. همچنین برای آگاهی و اطمینان استفاده کننده از عملکرد مطلوب کار با دستگاه HUBER در شروع پکیج اول و پایان تمامی پکیج ها، با استفاده از روش اسکن سه بعدی Spinal Posture Analysis نحوه قرار گیری تک تک مهره ها نسبت به یکدیگر و مشخصاً فرم کلی ستون مهره ها نمایش داده می شود.

ما موفق شده ایم نتایج بسیار حیرت انگیزی با هیوبر به ثبت برسانیم. شما هم اگر مایل به ثبت نام در این پکیج هستید می توانید با شماره 88520640، بخش کلینیک مانیتورینگ پزشکی مجموعه حس خوب زندگی، تماس بگیرید. زمانهای استفاده از این  دستگاه محدود به ساعات بخشهای آبی و ورزشی نیست و خانمها و آقایان می توانند در ساعات کاری بخش کلینیک تست و مانیتورینگ پزشکی از این خدمت استفاده کنند.

 

خصوصیات هیوبر

تنها دستگاه جهان که می تواند تمامی 180 عضله تثبیت کننده ستون فقرات را تقویت نماید

تقویت توازن و تعادل در کل بدن و افزایش هماهنگی بین سیستم عصب و عضله

افزایش انعطاف پذیری عضلات عمقی بواسطه کاهش فشار از روی دیسک های بین مهره ای

تقویت عملکرد ورزشکاران و توانبخشی صدمات ورزشی

افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش چربی های اضافه با توجه به قابلیت شبیه سازی پیشرفته ورزشی

افزایش تمرکز ذهنی

قابل استفاده برای توانبخشی افرادی که عمل های جراحی بخش پایین ناحیه کمری و گردنی داشته اند

 

هیوبر چگونه کار می کند؟

هیوبر از سه بخش اصلی تشکیل شده است:

1- پلتفرم: در زمان انجام تمرینات، شما با حالت های مختلف قرار گیری پا بر روی صفحه ای بزرگ با قابلیت چرخش 360 درجه به راست یا چپ می ایستید. به این ترتیب علاوه بر ایجاد یک نوع عدم تعادل مقطعی، نیروهایی از بخش پایینی به بدن وارد می آید.

2- دسته ها: سنسورهای موجود در دو دسته ارگونومیک و در عین حال بسیار حساس می توانند کوچکترین فشار یا کشش وارده شده را درک و محاسبه نمایند. این دسته ها می توانند در برخی از تمرینات پیشرفته، بالا و پایین نیز بروند و اعمال صحیح نیرو را سخت تر نمایند.

3- نمایشگر و صفحه کنترل: تکنسین دستورات لازم را از طریق صفحه کنترل به دستگاه می دهد. هدف این است که بتوانید مادامی که در وضعیت عدم تعادل قرار دارید، نیروهای کششی و فشاری هدفمندی را به دسته ها وارد آورید. نمایشگر روی دستگاه شما را برای تنظیم میزان نیرو بر اساس مقدار مورد نظر هدایت می کنند تا علاوه بر افزایش تمرکز ذهنی، بدن شما یاد بگیرد تا همان فشار یا کششی که مورد نیاز را اعمال نموده و برای اینکار از سیستم عصبی و عضلات مختلف بدن و بخصوص عضلاتی که در کنار ستون مهره قرار گرفته اند کمک بگیرد. در این حالت عضلات عمقی، تمرین داده شده و به اندازه طبیعی و ارتجاع پذیری واقعی خود باز خواهند گشت.

 

قوز کمر را با فیزیوتراپی و حرکات ورزشی درمان کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ