درمان درد دندان عقل با پیاز

اگر دندان عقل نامناسب رشد کند می تواند باعث بروز درد های شدید و عصبی شود. از بین روش های مختلف برای درمان درد دندان عقل می توان به استفاده از پیاز اشاره کرد.

پیاز برای موارد مختلفی مصرف می شود که از جمله ی این موارد می توان به درمان عفونت اشاره کرد. اخیرا از پیاز برای درمان درد دندان عقل اشاره کرد. اگر می خواهید بدانید که درمان درد دندان عقل با پیاز به چه صورتی است، توصیه می کنیم این مقاله را تا انتها بخوانید. 

پیاز هم به تسکین دندان درد کمک می‌کند، زیرا خواص ضدعفونی و ضد باکتریایی قدرتمندی دارد. هنگام دندان درد کافی است تکه‌ای پیاز خام را برداشته و آن را چند دقیقه بجوید. 

درمان درد دندان عقل با پیاز

این درمان خانگی برای تسکین درد و التهاب مفاصل به کار رفته است ؛پیاز به این دلیل موثر است که حاوی مواد گیاهی شیمیایی است که میکروب های مسئول این عفونت را هدف قرار می دهند و درد را تسکین می دهند می توانید پیاز خام بخورید، هرچه پیاز تند تر باشد، تسکین درد نیز بهتر خواهد شد. پیاز ملایم، مانند پیاز شیرین، درد را تسکین می دهد ، اما نتیجه بهتر با خوردن پیاز قرمز یا زرد صورت می گیرد. با اولین نشانه درد دندان عقل ، یک تکه پیاز بردارید و آن را بجوید آب پیاز به دندان نفوذ می کند. اگر متوجه شدید که درد شدید است، می توانید از انگشت برای نگه داشتن تکه پیاز به طور مستقیم روی دندان استفاده کنید.

علاوه بر پیاز گیاه دیگری وجود دارد که با جویدن آن می توانید درد دندان را درمان کنید.

درمان درد دندان عقل با نعناع تند

نعناع تند به عنوان یک کشنده درد عالی برای دندان های عقل محسوب می شود. برگ آن دارای خواص بیهوشی و بی حسی برای محدود کردن درد است. همچنین دارای خواص ضد باکتریایی است که از عفونت جلوگیری می کند. برای استفاده از این گیاه برای این منظور می توانید یک توپ پنبه ای را در عصاره نعناع قرار دهید و آن را به آرامی در ناحیه آسیب دیده اعمال کنید. مزیت های اضافی با نعناع تند این است که دارای عطر و بوی تازه است و می تواند به طور قابل ملاحظه ای دهان را تازه کند.

چطور درد دندان عقل را درمان کنیم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ