آب انار درمانی کنید!

اگر در خانه انار دارید بهتر است برای درمان بعضی بیماری ها همانند پلیپ از آب انار استفاده کنید.

برای درمان بیماری ها نیازی نیست همیشه سراغ پزشک و دارو برویم. گاهی اوقات از میوه ها به جای داروهای شیمیایی استفاده کنید. انار میوه ای سرشار از خاصیت است که همانند یک پزشک می تواند عمل کند. یکی از بیماری هایی که می تواند توسطآب انار درمان شود پلیپ می باشد. پس بهتر است برای این بیماری، آب انار درمانی کنید!

درمان پلیپ با آب انار

اگر آب انار را با عسل مخلوط کرده و هر روز چند قطره در بینی چکانیده شود، از رشد پلیپ جلوگیری می‌شود.

انار حاوی مواد معدنی مانند سدیم، فسفر، آهن، منیزیم، پتاسیم، ترکیبات قندی ساکارز، گلوکز، فروکتوز و اسیدهای مالیک، سیتریک و آنتی‌اکسیدان‌های مفید است.

پژوهشگران آکادمی علوم آمریکا دریافته‌اند که مصرف آب انار از ابتلا به سرطان پروستات جلوگیری می‌کند.

تحقیقات اخیر نشان داده‌اند که آب انار در جلوگیری از افزایش آنزیم‌هایی که سبب ابتلا به التهاب مفاصل و از بین رفتن غضروف‌ها می‌شوند نیز مؤثر است.

آب انار خاصیت ضرسرطانی دارد و انار مقوی قلب، مفرح، دافع چربی، برطرف‌کننده سموم اغلب عفونت‌های داخلی، دافع حرارت، خون‌ساز، تصفیه‌کننده خون، باعث شادابی و طراوت پوست است و علاوه بر اینکه صدا را باز کرده و گرفتگی صدا را برطرف می‌کند، بهترین دارو برای تقویت کلیه به حساب می‌آید.

خوردن دانه‌های انار به مراتب بهتر از نوشیدن آب انار است، اما کسانی که معده ضعیفی دارند، باید این میوه بهشتی را به‌صورت آب انار مصرف کنند.

برای درمان زخم‌های داخل بینی یا گوشت اضافه روی زخم‌ها، مخلوط جوشانده آب انار و عسل استفاده می‌شود.

مصرف روزانه آب انار را فراموش نکنید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ