معجزه ی ماساژ این نقاط از پا

ماساژ لبه داخلی کف کف پا، شست پا، قسمت مرکزی شست پا، ماساژ بندهای انگشت شست پا، ماساژ قسمت وسط کف پا و ماساژ قسمت کنار پاشنه پا می تواند دردهای شما را کاهش دهد.

ماساژ نقاط مختلف پا به سلامتی شما کمک می کند. در این قسمت از الودکتر شمارا با 6 نقطه از پا آشنا می کنیم که نقاط حیاتی پا هستند و اگر آن ها را ماساژ دهید، می توانید معجزه ی ماساژ این نقاط از پا را ببینید.

معجزه ی ماساژ این نقاط از پا

ماساژ لبه داخلی کف پا:

این نقطه مخصوص افرادی است که مدام احساس خستگی و بی حالی دارند چراکه غدد آدرنال را تحریک می کند. برای این که بدن انرژی بگیرد، قسمت لبه های داخلی کف پا را ماساژ دهید به این دلیل که اعصاب موجود در این قسمت به غدد آدرنال مرتبط هستند.

ماساژ شست پا:

افرادی که از چاقی و اضافه وزن رنج می برند با دقت بیشتری بخوانند و بدانند که ماساژ شصت پا در طب چینی برای لاغر شدن است اما چطور؟ کافی است هر بار که هوس خوردن ماده غذایی چاق کننده می کنید، شست پای خود را ماساژ دهید به همین سادگی.

ماساژ قسمت مرکزی شست پا:

ماساژ این بخش از پاهای شما راه ساده برای تنظیم میزان هورمون در بدن است ، روش آن فشار دادن یا ماساژ دادن قسمت وسط شست است.

ماساژ بندهای انگشت شست پا:

با ماساژ دادن انتهایی ترین قسمت شست پا “نزدیک به کف پا” می توان موجب کاهش فشار و استرس وارد شده به بدن شد ؛ همچنین موجب سلامت غده تیروئید نیز می شود. این نقطه کلیدی ماساژ برای افرادی توصیه می شود که بیشتر در معرض استرس هستند.

ماساژ قسمت وسط کف پا:

در این بخش از پا پایانه عصبی بسیاری وجود دارد؛ با ماساژ دادن این قسمت می توان استرس را از بین برد و به بهتر شدن تنفس کمک کرد. ماساژ دادن این قسمت از پاها ، اثرات مثبتی روی دیافراگم می گذارد ؛ بخشی از بدن که هنگام نفس کشیدن به ریه کمک می کند تا روند پر و خالی شدن آن بهتر انجام شود.

ماساژ قسمت کنار پاشنه پا:

در طب چینی ماساژ این قسمت از پاها مخصوص دفع سمومی است که در بدن منتشر شده اند. با ماساژ دادن این قسمت، سیستم دفع بدن فعال تر می شود.

ماساژ کف پا چه اثراتی بر بدن دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ