خوابیدن به پشت را تمرین کنید!

اگر نمی توانید به پشت بخوابید و تا به حال این کار را امتحان نکرده اید توصیه میکنیم این مقاله را بخوانید و خوابیدن به پشت را تمرین کنید!

افراد مختلف به شکل های مختلف می خوابند. همیشه متخصصین از خوابیدن درست و آن هم خوابیدن به پشت می گویند. اگر برایتان سخت است که اینگونه بخوابید بهتر است حواستان باشد و خوابیدن به پشت را تمرین کنید!

خوابیدن به پشت را تمرین کنید!

1. مسائل کمتر مربوط به گردن / کمر:

خوابیدن به پشت می تواند به مشکلات گردن و کمر کمک کند، چون بدن شما صاف است و وزن شما به طور یکنواخت تر توزیع می شود. این کار می تواند به شما کمک کند استرستان را کاهش دهید، به خصوص اگر از بالش های اضافی استفاده کنید. می توانید با قرار دادن بالش زیر زانوهایتان و همچنین سر خود به این موقعیت دست یابید.

2. فشار کمتر بر روی ماهیچه ها:

خوابیدن به پشت می تواند به کاهش تنش ماهیچه ای در گردن، شانه ها و دیگر ماهیچه های اطراف کمک کند. می تواند به هر گونه درد ماهیچه ای کمک کند، و به شما کمک میکند تا بهتر بخوابید. استراحت کردن ماهیچه های شما با تسکین تنش می تواند کیفیت خوابتان را بهبود بخشد و حتی به بی خوابی شما کمک کند.

3. چروک کمتر بر روی صورت:

این خطوط اغلب در امتداد شقیقه ها، اطراف چشم ها، ناحیه جانبی و اطراف دهان ظاهر می شوند. هم چنین می تواند به جلوگیری از عدم تقارن صورت کمک کند. خوابیدن به پشت به استراحت بدن شما کمک می کند، التهاب را کاهش می دهد و منجر به نتایج بهتر برای گردش خون در صورت می شود و کاهش التهاب به رشد سلول های پوستی کمک می کند.

این روش به پوست شما برای خلاص شدن از سلول های مرده اش کمک می کند و فضایی را برای سلول های جدید فراهم می کند.

4. چروک کم تر گردن:

علاوه بر چین و چروک کم تر روی صورت، خوابیدن به پشت می تواند به شما کمک کند چین و چروک کمتری روی گردنتان داشته باشید. اعمال فشار به همان ناحیه پوست، کلاژن را می شکند که منجر به این خطوط ناخواسته می شود و از آنجا که شما سر خود را به سینه تان نگذاشتید، گردنتان صاف است، که به آن کمک می کند که چروک کمتری داشته باشد.

5. چیزهای کمتر روی بالش:

اگر شما یک کرم شب گران قیمت دارید و می زنید و نمی خواهید نیمی از آن را به روبالشتان منتقل کنید، این نوع خوابیدن برایتان مناسب است. علاوه بر مالیده شدن کرم های شب به روبالشی، یک روبالشی کثیف ممکن است حاوی باکتری های مضری باشد که عامل مشکلاتی برای شما خواهد شد. بهترین کار این است که حداقل 20 دقیقه قبل از رفتن به رختخواب کرمتان را بزنید تا وقت برای جذب شدن داشته باشد.

6. تورم کم تر روی صورت شما:

خوابیدن به پشت می تواند به کاهش هر گونه تورم صورت و یا پف کردن اطراف چشم ها کمک کند. زمانی که افراد سر خود را روی یک بالش زیر گردن خود می گذارند، این تورم به میزان قابل توجهی به حداقل می رسد.

وقتی که بر روی تمام صورت یا سمت خاصی از صورت خود بخوابید، سیالات در آن مناطق می مانند و این احساس را القا می کنند که این مناطق کمی متورم هستند – که البته موقتی است. بعد از یک خواب خوب به پشتتان، باید احساس اعتماد به نفس این را داشته باشید که بگویید اینگونه بیدار شدم.


بهترین مدل خوابیدن برای افرادی که دیسک دارند!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ