چالش 40 روزه برای لاغری

اگر قصد لاغری در مدت کوتاه دارید این روش را امتحان کنید.

اگر شما هم دغدغه ی لاغر کردن شکم تان را دارید و روش های مختلفی را امتحان کرده و به نتیجه نرسیده اید، در این مطلب پیشنهاد جالبی برایتان داریم. این روش لاغری با خوردن ناشتا سرکه سیب به مدت 40 روز است. در ادامه این مطلب به توضیح چالش 40 روزه لاغری می پردازیم.

برای لاغر کردن شکم  سرکه ی سیب خانگی را ناشتا بخورید هر روز صبح به مدت چهل روز. اما توجه داشته باشید برای تاثیر بیشتر آن هر سه روز پشت هم که این مخلوط را میل میکنید یک روز به خود استراحت دهید و میل نکنید و از دوباره سه روز بعدی و یک روز استراحت و .. .

تهیه معجون لاغری 40روزه

مواد لازم برای معجون لاغری 

  • یک لیوان آب ولرم 
  • یک قاشق غذاخوری عسل 
  • یک قاشق غذاخوری سرکه ی سیب

طرز تهیه ی سرکه ی سیب خانگی 

  • 15 کیلو سیب 
  • 1/5 لیوان آب
  • نصف لیوان سرکه(سرکه ی انگور و یا ..)

طرز تهیه

سیب هارا چهار قاچ کرده و دسته و دانه ی سیب را جدا میکنیم و دور میندازیم  و بقیه را با پوست داخل دبه میگذاریم.40روز در آفتاب بماند.هر سه روز یکبار سیب هارا با دست فشار میدهیم.

نکته:به جای چهار قاچ کردن سیب میتوانید سیب هارا رنده کنید که در آن صورت نیاز به فشار دادن انها در سه روز یکبار نمیباشد.

نکته:اگر ظرف سفالی و شیشه ای باشد بهتر است و توجه داشته باشید که ظرف را تا ته پر نمکنیم و فضای خالی برای ان میگذاریم تا نترکد.

نکته:در صورت مشاهده ی حشرات یا مگس های ریزی که در اطراف ظرف سرکه ی شما مشاهده میشود اصلا نگران نشوید.زیرا این حشرات دارای آنزیم هایی هستند که باعث میشود سره ی مرغوب تری به شما عرضه کننده.هرچه مگس بیشتر سرکه مرغوب تر!!

نکته:بجای در ظرف یک پارچه ی نخی بگذارید تا مگس های سرکه به راحتی در آن رفت و آمد کنند.

نکته:سرکه را نباید به هیچ عنوان کمتر از 40روز برداشت اما میتوان بیشتر گذاشت که بماند مثلا تا حدود دوماه یا بیشتر مطلوب است.

نکته:هروقت که تصمیم به برداشتن سرکه گرفته اید باید آن را از صافی و یا الک رد کنید.آب آن را برای سرکه ی سیب بردارید و در صورت تمایل گوشت آن را به عنوان رب سیب و یا خوراکی خوشمزه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که مگس های سرکه بیشتر از 40 یا 50روز نمی مانند و از سرکه ی شما خارج میشوند و جای نگرانی نیست و سرکه ی شما کاملا تمیز خواهد بود.

عجیب ترین روش لاغری! 7 کیلو لاغری در یک ماه!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
زهرا غلامرضای

زهرا غلامرضای

1399-08-30 - 20:32 پاسخ

رژیم ازتون می خواستم چطوری سفارش بگیرم

saeedehx vahidnia

saeedehx vahidnia

1399-10-29 - 15:32

لطفا به سایت از شنبه مراجعه کنید. https://azshanbe.me/