7 چیزی که بعد از مرگ در بدن شما اتفاق می افتد!

سوالی که برای هر فردی حتما پیش آمده این است که بعد از مرگ و دفن ، چه اتفاقی برای بدن می افتد. عده ای به سراغ پاسخ این سوال می روند و بعد از کسب اطلاعات فراوان از ترس و نگرانی آن ها پس از مرگ کاسته می شود. عده ای نیز در بی خبری کامل به سر می برند و حاضر نیستند به این مساله فکر کنند.

 بعد از مرگ چه اتفاقی در بدن می افتد سوالی است که برای اغلب ما پیش می آید و ممکن است پاسخ درستی برای این سوال نگرفته باشیم. به همین دلیل دراین قسمت از الودکتر شما را با همه ی اطلاعات درباره بدن و 7چیزی که بعد از مرگ در بدن شما اتفاق می افتد آشنا می کنیم.

7 چیزی که بعد از مرگ در بدن شما اتفاق می افتد:

1. مو و ناخن ها شما ظاهرا رشد می کنند:

ممکن است شنیده باشید که پس از مرگ، مو و ناخن های شما به رشد خود ادامه می دهند. این دقیقا اینگونه نیست، اما نزدیک به این مورد است.

2. بدن شما می تواند حالت صابونی یا واکسی پیدا کند:

این اتفاق برای همه نمی افتد، اما اگر تابوت یا قبر شما منافذ باز داشته باشد، مخلوطی از خاک قلیایی و آب می تواند وارد جعبه شوند و چربی شما را به صابون تبدیل کنند.

3. شما ممکن است ادرار یا مدفوع کنید:

گوش کنید، این قشنگ نیست، اما حقیقت دارد. زمانی که مغزاستخوان شما، جایی که شما را زنده نگه می دارد، از انجام فعالیت کاری اش رها می شود و بخشی از مغز شما که کنترل ماهیچه را کنترل می کند، از کار می افتد، همه ماهیچه ها شل می شوند.

به این معنی که اگر مثانه و یا روده ها قبل از مرگ پر بوده باشند، ممکن است بعد از مرگ خالی شوند و دستشویی را دفع کنند. کمی خجالت آور است که پیش از مرگ فکر کنید، که این اتفاق می افتد، اما این اتفاق می افتد. 

4. آنزیم ها شروع به هضم سلول های شما می کنند:

زمانی که سلول های شما دریافت اکسیژن را متوقف می کنند، بیشتر و بیشتر اسیدی می شوند، که در عرض چند دقیقه پس از مرگ رخ می دهد. سپس بعد از آن، آنزیم ها می آیند و به “هضم” غشای سلول ها قبل از اینکه به بقیه بدن نشت کرده باشند، می کنند، که اگر به آن فکر کنید – دیگر غشا سلولی وجود ندارد که سلول ها را نگهداری کند. این نقطه زمانی است که تجزیه واقعا شروع می شود.

5.بدن شما به رنگ بنفش برمی گردد:

وقتی می میرید، خون در بدن شما پمپاژ نمی شود. با توجه به هشدار علمی، از آنجایی که خون شما دیگر قادر به پمپ شدن در طول بدن نیست، در نقاط ویژه ای پوست شما یک ته رنگ بنفش بدست می آورد. مثل کبودی ها، اما وسیع تر و قوی تر، برعکس پوست خیلی خیلی رنگ پریده جاهای دیگر. 

6. شما هنوز ممکن است صداهایی تولید کنید:

ممکن است فکر نکنید که بعد از مرگ، شما هنوز هم می توانید برخی صداهای ناله مانندی را ایجاد کنید، اما واقعا می توانید.

7. چین و چروکتان صاف می شود:

در مقاله فوق، معلوم شد که پس از مرگ ماهیچه های پیشانی شما آرام می شوند، به این معنی است که خطوط و چروک های پوست شما صاف می شوند. این، ظاهرا شرایط مشابهی را برای نحوه کار بوتاکس در صورت شما نشان می دهد و پس از مرگ نسبتا سریع اتفاق می افتد.

کدامیک از اعضای بدن انسان بعد از مرگ هم فعالیت دارند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ