بهترین و قطعی ترین درمان زانو با این روغن

atoosamirzavandi
بهترین و قطعی ترین درمان زانو با روغن شترمرغ است. این درمان را امتحان کنید و از دردهای آزار دهنده رهایی یابید.

زانو درد از مشکلاتی است که ربطی به سن و سال افراد ندارد و با هر ورزش و یا حرکت نادرستی امکان آسیب به زانو وجود دارد. یکی ازبهترین و قطعی ترین درمان زانو با روغن شتر مرغ می باشد که در ادامه این مقاله با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

درمان درد زانو با روغن شترمرغ

اکثر اوقات درد عضلات و مفاصل به علت کار بیش از حد عضلات، آسیب و فعالیت های مرتبط با کار و ورزش بوده است. در بعضی از موارد، درد عضلات و مفاصل پس از چند روز یا چند هفته کاهش می یابد اما در افرادی که دچار آرتروز، RSI و درد سیاتیکی عضلات و مفاصل هستند نیازمند به مراقبت و درمان روزانه به منظور بازگشت سلامتی بدن هستند.

بیشتر درد های مفصلی در مفصل زانو دیده می شود چون زانو نقش مهمی در حفظ تعادل بدن داشته و وزن بدن را متحمل می شود. چون عضلات کمر و شانه ها روزانه بیشتر از عضلات دیگر مورد استفاده قرار می گیرند، بیشتر دچار درد و گرفتگی می شوند.

انواع مشخصی از دردهای عضله و مفاصل هستند که با نرمش های عمومی کاهش می یابد. این نرمش ها به طوری طراحی شده اند که عضلات شما را فعال نگه داشته و فرم می دهند تا فعالیتی منظم داشته باشند. اما بعضی وقت ها کمک بیشتری لازم است تا گرفتگی عضلات و مفاصل از بین برود.

ماساژ بدن با روغن یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روش های درمان درد عضلات است. ماساژ گرفتگی عضلات و مفاصل را باز می کند اما همراه با روغن شتر مرغ به علت خاصیت ضد التهابی که دارد اثر ماساژ را دوچندان می کند. روغن شتر مرغ همه ی موارد تاثیر گذار در درمان درد و گرفتگی عضلات را دارد که نیاز شما را از مصرف دارو های شیمیایی مسکن و ضد التهاب مثل ایبوپرفن رفع می کند.

 روغن شتر مرغ و درد عضله و مفاصل

به هنگام درد عضلات و مفاصل اکثر افراد بسراغ مسکن ها و داروهای شیمیایی می روند. حال توصیه می شود به جای مصرف این نوع داروها به سراغ روش هایی طبیعی رفته که هیچ گونه عوارض جانبی بر روی بدن و سیستم گوارشی شما نگذارد.

با توجه به خاصیت بسیار قوی ضد التهابی موجود در روغن شتر مرغ و نفوذ پذیری روغن شترمرغ درون سطح خارجی پوست می توان آن را درمانی موثر برای آرتروز، درد های عضلانی (کشیدگی، گرفتگی و رگ به رگ شدن عضلات) در نظر گرفت.

فواید استفاده از روغن شتر مرغ در کاهش درد مفاصل، تورم و سختی مفاصل بر روی دست ها، پا، زانو و آرنج مشهود است. خشک و سفت شدن مفاصل، علل خصوص در دستان دیده می شود. روغن شتر مرغ برای درمان این موارد اهمیت ویژه ای دارد. روش استفاده بدین شکل است که همراه با روغن شتر مرغ ناحیه دردناک را روزانه دو یا سه بار ماساژ بدهیم.

روغن شترمرغ دارای ترکیبات زیر است:

ویتامین A که به بازسازی پوست کمک کرده و آنتی‌اکسیدان است.
اسید لینولئیک که به درمان درد ماهیچه و مفاصل کمک می‌کند.
اسید اولئیک که تقویت‌کننده‌ی سلول‌های پوستی است و دارای خاصیت ضدچروک است.
اسپوجن که پوست را نرم می‌کند.
ترپین که ضدعفونی‌کننده است.

ترکیب سرکه و روغن زیتون

چنان‌چه ملاحظه کردید، سرکه سیب دارای اثر درمانی روی زانو درد و ورم زانو است. حالا اجازه دهید آن را با یک ماده‌ی دیگر ترکیب کنیم تا به نتایج بهتری دست بیابیم. برای استفاده از این ترکیب مراحل زیر را دنبال کنید:
– ابتدا یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و همین‌طور یک قاشق غذا خوری سرکه سیب آماده کنید.
– سپس این دو را خوب با هم مخلوط کنید.
– در نهایت، زانوی آسیب‌دیده‌تان را با این مخلوط ماساژ دهید.
– این روش درمانی را یک یا دو بار در روز تکرار کنید.
– هر روز این درمان را انجام بدهید تا زمانی که درد زانوی‌تان از بین برود.

ترکیب فلفل و سرکه سیب

راه دیگر برای استفاده از فلفل کاین ترکیب آن با سرکه سیب است. برای استفاده از این ترکیب مراحل زیر را دنبال کنید:
– ابتدا یک چهارم تا یک دوم قاشق چایخوری پودر فلفل کاین آماده کنید.
– بعد آن را دخل یک فنجان سرکه سیب بریزید.
– سپس یک تکه پارچه‌ی تمیز بردارید.
– پارچه را در ترکیب سرکه و فلفل کاین خیس کنید.
– در نهایت، پارچه را به مدت ۲۰ دقیقه روی منطقه‌ی آسیب‌دیده قرار بدهید.
– این درمان را یک بار یا دو بار در روز انجام بدهید.
– انجام هر روزه‌ی این درمان را آن‌قدر ادامه بدهید تا التهاب و درد به طور کامل دور شوند.
منبع الودکتر
خواص شگفت انگیز روغن شتر مرغ

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ