چه غذایی بخوریم تا فرزندمان پسر شود؟

atoosamirzavandi
چه غذایی بخوریم تا فرزندمان پسر شود؟ رژیم غذایی و مراقبت های ویژه می تواند شما را به این مقصود نزدیک تر کند. در ادامه با ما همراه باشید تا جواب این سوال را بیابید.

بعضی از والدین جنسیت خاصی از کودک را دوست دارند به همین خاطر قبل از بارداری به فکر یافتن راه هایی برای افزایش شانس پسر یا دختر دار شدن هستند. چهغذایی بخوریم تا فرزندمان پسر شود؟ در ادامه این مقاله جواب سوال را بیابید.

چه غذایی بخوریم تا فرزند پسر بدنیا بیاوریم ؟

بر اساس گزارشات ارسال شده از جدیدترین تحقیقات این مطلب بدست آمده که مادرانی که قبل از بارداری تمایل بیشتری به خوردن صبحانه مقوی و غنی از پتاسیم دارند نسبت به مادرانی که صبحانه نمیخورند و کالری کمتری دریافت میکنند ، شانس بسیار بیشتری برای پسردار شدن دارند. ولی متخصصین هنوز بر این باور هستند که این مطالعات کافی نیستند و نباید به اونها اکتفا کرد.
باید این نکته رو در نظر داشته باشید که نوع تغذیه میتونه بر جنسیت کودک تاثیر بگذاره ( همونطور که مادربزرگ ها و قابله ها اعتقاد دارند و در مطالعات جدید هم ثابت شده ) ولی این مساله ۱۰۰% نیست. یعنی اینطور نیست که با خوردن یک سری غذاها فرزند حتما پسر یا حتما دختر میشه، بلکه با این روش ها احتمال پسر شدن یا دختر شدن فرزند بیشتر خواهد شد و شانس بیشتری وجود خواهد داشت.

نقش تغذیه و خوردن صبحانه در تعیین جنسیت فرزند شما

در یک مطالعه منتشر شده در Proceeding of the Royal Society از ۷۴۰ خانم در انگلستان که به تازگی باردار شده بودند درخواست شد تا رژیم غذایی رو که در سال قبل داشته اند و لیست غذاهایی رو که به صورت روزانه مصرف میکردند ، ذکر کنند . این مطالعه نشان داد که خانم هایی که صبحانه مقوی خورده بودند ( برشتوک و غذاهای سرشار از مواد معدنی و پتاسیم ) نسبت به اون دسته که کالری کمتری در روز دریافت میکردند ، بیشتر صاحب فرزندان پسر شده اند .
محققان در این باره میگویند :
هنوز این مساله قطعی نیست که رژیم غذایی و دریافت کالری روزانه تفاوت ایجاد کند ، ولی این موضوع در حیوانات نیز مشاهده شده است . مادرانی که به خوبی تغذیه شده اند بیشتر فرزند پسر بدنیا آورده اند.

تغذیه:

حلیم هایی از گندم ، برنج، لوبیا به خصوص لوبیای سرخ و نخود سیاه که همراه حلیم ها دارچین و فلفل
– نعنا، تره، پیاز، سیر تازه و خشک
– پسته، مویز سرخ، گندم و نخود چرب شده تفت داده
– انجیر، انگور شیرین
– روغن کنجد، روغن بادام، روغن تازه.
– چیزهای شیرین مثل شیر خرما
– مصرف ادویه های گرم کننده مانند:
– مرز نجوش، زعفران، مصطکی، بذر کرفس، رازیانه، انیسون، بذر انجره (گزنه)، پیاز سرخ شده، شلغم، بذر نعنا
– زیره، هل، دارچینی، دارفلفل همراه با آب عسل
خوردن غذاهای گرم و خشک مانند تره، پیاز، نخود، دارچینی، فلفل، زیره، کوفته، قلیه نرگسی، زرده تخم مرغ عسلی، گوشت بره، برنج با شیر، حلوا با شکر، مربای زنجبیل، شقاقل، گوشت بره، میش، آهو، گنجشک، بلدرچین، سار، ماهی شور دریایی همراه ادویه های خردل، کرفس، نعنا، فلفل، گوشتهای سرخ کرده
– مالیدن روغن های گرم به زیر شکم، مثانه، کلیه ها و ناحیه تناسلی در مردها و در زنها روی شکم و داخل واژن

• پرهیزها (مرد و زن):

– پر خوری، ترشی ها، مستی، آب سرد، کافور
– عدس، کشک، باقلی، سماق، انار میخوش و ترش
– هر غذا و میوه های ترش
– غذاهای سرد و تر
– نوشیدنی های خنک
– آغوز، پنیرها
– خیار، گشنیز (برگ و تخم)، کاهو، کدو
– لبنیات، سبزیجات، میوه های تازه و هر نوع غذایی که حاوی کلسیم باشد.
منبع الودکتر
چه زنانی صاحب فرزند پسر می شوند؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ