این خوراکی ها دشمن کبد کودکان است

atoosamirzavandi
این خوراکی ها دشمن کبد کودکتان است آن ها را بیشتر بشناسید.

خوراکی ها و تنقلاتی که کودکان علاقه زیادی به خوردن آن ها دارند موجب آسیب رساندن به کبد آن ها می شود. در این مقاله خوراکی هایی که دشمن کبد کودکان هستند را بشناسید.

پاستیل و مواد افزودنی

خوراکی‌های زیادی وجود دارند که در بین کودکان و نوجوانان محبوب هستند و اغلب اوقات، از آن ها استفاده می‌کنند و حتی گاهی آن‌ها را به جای غذای اصلی هم مصرف می‌کنند. یکی از این خوراکی‌ها پاستیل است که به عنوان دشمن کبد شناخته می‌شوند. پاستیل‌ها بیشتر سرشار از رنگ صنعتی، شکر و اسانس‌های شیمیایی هستند که استخوان ساز نبوده، باعث پوسیدگی دندان، بیش فعالی و چاقی می‌شوند.

  آیا می دانید ساندیسها، نوشابه ها، بیسکویتها، کیکها و… با قندهای مصنوعی چون ساخارین که 1000 برابر شیرین تر از قند معمولی است ساخته می شود که دشمن کبد و کلیه می باشد!؟

   آیا می دانید رنگ‌های افزودنی در نوشابه ها، ساندیس ها، کیکها، آدامسها و … همه سرطان زا هستند!؟

  آیا می دانید قیمت روغن ها مایع مثل آفتابگردان اگر واقعی باشد حدود 12 الی 15 هزار تومان خواهد بود ولی الان در بازار 900 الی 800 تومان است که از یک کیلو تخم آفتابگردان ارزانتر است!؟

   آیا می دانید بیشتر محتوای روغن های مایع از پارافین خوراکی که محصول پالایشگاهای نفت است درست شده است که کلسترول خون را افزوده موجب چربی خون و… می شود که کشنده است!؟

  آیا می دانید در اکثر کارخانه های آبلیموهای صنعتی حتی یک عدد لیمو هم وارد نمی شود و آب لیمو صنعتی از (( آب کاه)) بعلاوه برخی اسانسها و جوهر نمک تولید می شود که همین امر موجب ته نشین نشدن محتوای آب لیمو می باشد!؟

   آیا می دانید کره گیاهی دروغی بیش نیست و با مواد پایه ای نفت و در برخی کشورها فضولات انسانی تولید می شود و موجب تشکیل پلاک اتروم در عروق کرونر قلب و بیماری های ایسکمیک قلبی می شود و شعار ((کره مارگارین (گیاهی) دوست قلب شما)) فریب افکار عمومی‌ست!؟

  آیا می دانید مواد قندی موجود در نوشابه ها موجب پوسیدگی دندانها می شود (دندان شکسته داخل نوشابه پس از 7 ساعت حل می شود)!؟

  آیا می دانید سس مایونز از همه غذاها مضرتر برای صدمه به پوست و جوش صورت است!؟

 آیا می دانید پنیر پفک اغلب پنیر تلخ( پنیر فاسد) و گندیده تاریخ مصرف گذشته می باشد چسبندگی پفک براساس تحقیقات تا 7 بار مسواک هم تمیز نمی شود و موجب بی اشتهایی میشود و آمار مصرف پفک در ایران روزانه هر نفر 2 عدد می باشد!؟

دشمنان قسم خورده کبد کودکان ،خوردن یخ،جویدن آدامس و پاستیل،خوردن غذای چرب و غذاهای شب مانده،میوه سبز و نارس مثل گوجه نارس و خوردن بیش از حد تخمه و سس مایونز است .
منبع الودکتر
دشمنان قسم خورده کبد کودکان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ