اکسیر فوری درمان کم خونی

ار دچار کم خونی هستید حتما ادامه مطلب را بخوانید.

کم خونی

کم خونی یا آنمی یک اصطلاح پزشکی است که در زمان کاهش میزان کل سلول‌ها و هموگلوبین در خون به کار می‌رود و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از آن رنج می‌برند که به دلیل کاهش تولید گلبول‌های قرمز و افزایش میزان تخریب سلول‌های خونی به وجود می‌آید.

درمان این بیماری به علت و شدت علائم بستگی دارد اما معمولا به کمک درمان‌های دارویی و مکمل‌های ویتامین عضلانی (تزریقی) بهبود پیدا می‌کند.

با این حال، گاهی درمان به سرعت انجام نمی شود و بیماران از درمان ناامید می‌شوند اما ما به شما درمان طبیعی و سریعی معرفی می‌کنیم که می‌تواند هموگلوبین خون را افزایش دهد.

هنگامی که غلظت هموگلوبین خون کاهش پیدا کند، بافت‌ها تحت تأثیر کمبود اکسیژن قرار می‌گیرند که باعث بروز علائمی مانند خستگی، بی نظمی ضربان قلب، تنگی نفس، سردرد و ضعف عمومی می‌شود.

خوشبختانه با این درمان طبیعی همه این علائم از بین می‌روند و کم خونی بدون عوارض درمان می‌شود.

نسخه درمان کم خونی و فقر آهن

۱۰ عدد توت فرنگی

۲۲۵ گرم لوبیا سیاه

لوبیا سیاه غنی از آهن، اسید فولیک و منیزیم بوده که در تولید سلول‌های گلبول قرمز خون نقش اساسی دارند و همچنین آنتی اکسیدان‌های موجود در آن فشار خون را تنظیم می‌کنند.

توت فرنگی نیز غنی از اسید فولیک، منیزیم، ویتامین C و فیبر بوده و می‌تواند بدن را شاداب نگه دارد و سموم زائد را دفع و پاکسازی می‌کند.

طرز تهیه داروی رفع کم خونی
لوبیا سیاه را در یک قابلمه آب ریخته و آن را روی حرارت قرار داده و صبر کنید تا به جوش بیاید، پس از خنک شدن توت فرنگی را به آن اضافه کرده و در مخلوط‌کن ترکیب را میکس کنید.

اسموتی و اکسیر جادویی درمان کم خونی شما آماده شده و کافی است به مدت یک ماه روزی یک لیوان از این ترکیب را میل کنید تا معجزه درمان کم خونی را به چشم خود ببینید.

غذاهای فوق العاده برای افراد کم خون

خبرنگاران جوان

             

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ