چگونه در 4 دقیقه از پیری صورت جلوگیری کنیم؟

برای اینکه بتوانید در 4 دقیقه از پیری صورت جلوگیری کنید لازم است گیاه طبیعی مانند تمشک همراه خود داشته باشید که گیاهی ضدپیری است.

دغدغه ی بسیاری از خانم ها پوست صورتشان می باشد و دوست ندارند پیر شوند. این کار با توجه به پوست و ماساژ صورت امکان پذیر است. برای این کار می توانید در 4 دقیقه از پیری صورت جلوگیری کنید. اگر می پرسید چگونه در 4 دقیقه از پیری صورت جلوگیری کنیم، توصیه می کنیم تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

چگونه در 4 دقیقه از پیری صورت جلوگیری کنیم؟

از گیاه های طبیعی مثل تمشک برای ماساژ روی صورت و گردن استفاده کنید با ماساژ چه بصورت دورانی و چه کشی روی فک ، گونه ها و پیشانی و … از چین و چروک جلویری کنید.

بخشی از ماساژ هایی که بر روی صورت انجام می دهیم شبیه حرکات دمی در یوگا است. کشش و اینگونه حرکات برای چانه عالی است.

با افزایش سن اغلب افراد خط و خطوطی پیرامون دهان می بینند ما اطراف دهان را به آرامی ماساژ می دهیم وقتی به انتهای چانه رسید دوباره این کار را تکرار کنید.

هر دو طرف صورت را 5 یا 10 ثانیه ماساژ دهید تا خطوط اطراف چشم هم از بین رود و مقداری هم از ماساژ زیگزاگی در ناحیه ی پیشانی انجام دهید.

اهمیت ماساژ صورت 

با انجام تکنیک های شش گانه ماساژ صورت، علاوه بر این که مانع از بروز چین و چروک های صورت می شوید، می توانید به جوان سازی سلول های پوست کمک کرده و چهره تان را چند سال جوان تر کنید.یکی از پرکاربردترین فواید ماساژ صورت، پیشگیری از پیری پوست و حفظ جوانی و شادابی آن است.ماساژ صورت موجب تقویت عضلات و پوست ناحیه پیشانی شده و برای افرادی که هنگام صحبت کردن زیاد از عضلات پیشانی خود استفاده می کنند و روی پیشانی شان چین های افقی و عمودی زیاد است، بسیار مناسب است. 

نقش ماساژ درمانی در زندگی ما چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ