نکات طلایی برای کاهش وزن عالی

گاهی نکته هایی کوچک اما طلایی تاثیری فوق العاده بر روند لاغری خواهند داشت.در ادامه این نکات طلایی را بخوانید

کاهش وزن با نکاتی جدید و مهم

اگر بخواهید وزن زیادی از دست بدهید در واقع یعنی هنگامی که وزن زیادی برای از دست دادن دارید، راهی طولانی پیش رو خواهید داشت.. و در آن زمان، شما با چالش های زیادی مواجه خواهید شد. کارشناسان کاهش وزن و افرادی که این کار را انجام داده اند،ایده هایی به شما میگویند که برخی از آنها درست هستند، و برخی دیگر ممکن است شما را متعجب کند.در ادامه مطلب،راه های کاهش وزن و پیشنهادهای درستی را  بخوانید که شاید هیچ وقت نمی دانستید.

نکات طلایی لاغری

صبحانه مفصل بخورید

افرادی که بیشتر در صبح  غذا میخورند و سایر وعده ها غذای کمی می خورند بیشتر وزن خود را از دست می دهند. برخی مطالعات نشان می دهد که شروع روز با یک وعده پروتئین – به ویژه مواد غذایی گرم و جامد – به شما کمک می کند که بعدا احساس گرسنگی کمتری کنید. Domenica Rubino مدیر مرکز مدیریت و تحقیقات وزن ایالت واشنگتن می گوید: برای مصرف 350-400 کالری با حداقل 25 گرم پروتئین، مصرف کنید.

به طور مستمر عکس بگیرید

سوزان آلبرز، ، نویسنده EatQ می گوید: ما خاطرات وحشتناکی از لحاظ مصرف مواد غذایی  داریم. عکس های غذایی خود را در یک فایل روزانه ذخیره کنید. قبل از میان وعده یا غذای بعدی، آنها را مرور کنید. آنها شما را با آنچه که قبلا خورده اید یادآوری می کنند. و این ممکن است به شما کمک کند که تصمیم بگیرید میزان خوردن شما کم و زیاد شود یا غذای دیگری را انتخاب کنید.

یک برنامه جایگزین غذا را امتحان کنید

تحت مراقبت حرفه ای مجاز، هر روز یک وعده غذای منظم بخورید .کن فوجیکا، متخصص چاقی در Clinic Scripps در سن دیگو، می گوید: اگر بتوانید به آن برسید، نتایج شگفت انگیزی را از 6 ماه تا یک سال خواهید دید.

خرید هوشمندانه داشته باشید

وعده های غذایی خود را به شانس واگذار نکنید.درباره مواد مورد نیاز برای وعده های خود پیش از خرید فکر کنید تا یک لیست مناسب برای خرید داشته باشید. لیست مواد غذایی را با هم ترکیب کنید، حتی اگر به طور جداگانه آن ها را پخت و پز کنید.

گروه مورد علاقه خود را پیدا کنید

پشتیبانی از یک گروه می تواند به شما در از دست دادن وزن ،بیشتر از آنچه که به تنهایی انجام خواهید داد کمک کند. شما به چشم انداز، تشویق، راهنمایی ها و حتی رقابت کمی دست می یابید، و این چیزی است که شما از آن انگیزه می گیرید. دورانت، که 115 پوند کاهش وزن داشت، می گوید: “رهبر من فوق العاده بود.” علاوه بر جلسات شخصی، از انجمن های آنلاین و رسانه های اجتماعی بازدید کنید. پشتیبانی از خانواده و دوستان کمک می کند وزن خود را بهتر و بیشتر کاهش دهید.

انتقاد درونی خود را از بین ببرید

هنگامی که حودتان را سرزنش می کنید خیلی سخت می توانید خودتان را  ببخشید. روبینو می گوید. یادداشت خود را بنویسید. سپس آن را با صدای بلند به خودتان بخوانید. این کار احتمالا مهربان تر و دلگرم کننده تر از هر چیزی خواهد بود تا حتی صدای کمی که در سر شما می گوید.

سعی کنید فیزیوتراپی کنید

یاد بگیرید که با بدن خود دوباره ارتباط برقرار کنید.این کار را می توانید با  یک درمانگر فیزیکی که برای کار با افرادی که مسائل پزشکی و مشکلات را در زندگی روزمره خود دارند، آموزش دیده است ،انجام دهید. به آنها بعنوان کسی که می تواند مربی شخصی شما باشد، فکر کنید. درمانگر شما برنامه ای را برای شما طراحی می کند تا تعادل، قدرت و محدوده حرکت خود را بهبود بخشید. همچنین این کار اغلب می تواند به کاهش درد مفاصل شما کمک کند.

کار ماهیچه هایتان را فراموش نکنید

شما ممکن است آن را درک نکنید، اما فقط با حرکت دادن وزن اضافی خود، ماهیچه ها را به شکل فعلی ساخته اید. و چون چربی بدن را از دست می دهید، می خواهید این ماهیچه ها را حفظ کنید باید بدانید نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند. اگر از آنها استفاده نکنید، قدرت ماهیچه هایتان را از دست می دهید. میرا رستمسن، یک فیزیولوژیست ورزشی، کمک یک توپ برای تراز بدن را توصیه می کند و می گوید با استفاده از توپ های ورزشی ماهیچه های خود را قدرتمند کنید.

استخر را فراموش نکنید

راسموسن می گوید که شنا یک تمرین کامل با سوخت کالری فوق العاده است. آب شما را نگه می دارد، بنابراین فشاری  بر روی مفاصل شما وجود ندارد. علاوه بر این، قلب و عضلات در این فعالیت  بیشتر استراحت می کنند .

آپته خواب خود را با چک آپ کنترل نمایید

ممکن است آنطور که فکر یکنید، استراحت خوبی نداشه باشید. وضعیت تنگی تنفس در حالت خواب اغلب برای افراد مبتلا به اضافه وزن پیش می آید. این موضوع می تواند خواب شما را مختل کند و شما آن را ندانید. مطالعات نشان می دهد که کمبود خواب هورمون هایی را کنترل می کند که گرسنگی را کنترل می کنند.بنابراین خواب و گرسنگی می تواند در ارتباط باشند. حتما این مشکل را تحت مشاوره پزشک و آزمایشات لازم کنترل نمایید

جراحی برای از دست دادن وزن را در نظر بگیرید

در موارد خاص و با پیشنهاد دکتر می تانید به سراغعمل های کاهش وزن نیز بروید.میشل می گوید: “جراحی از دست دادن وزن، سلامتی من را به من بازگردانده و کمک به تغییر زندگی من نمود.او پس از تلاش های فراوان و رژیم هایی که داشت در نهایت به سراغ عمل جراحی رفت او و توانست او 158 پوند را از دست بدهد – و از بسیاری از مشکلات سلامتی از جمله فشار خون بالا و ریفلاکس رهایی یافت.

عمل اسلیو معده چیست؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ