هتل قصر طلایی مشهد و عجایب

هتل قصر طلایی مشهد از هتل های پنج ستاره مشهد و مجلل شهر است که توانسته چندین گواهینامه بین المللی را هم دریافت کند و گردشگران خارجی زیادی را سمت خود بکشاند.

هتل قصر طلایی مشهد از هتل های پنج ستاره مشهد و مجلل شهر است که توانسته چندین گواهینامه بین المللی را هم دریافت کند و گردشگران خارجی زیادی را سمت خود بکشاند. 

هتل قصر طلایی مشهد مورد علاقه گردشگران زیادی است که سفرهای قبلی خود را هم در این هتل اقامت داشته اند. در واقع تعداد مشتریان وفادار این هتل بسیار زیاد است که از نحوه خدمات دهی این هتل بسیار راضی هستند. این هتل سبکی جدید از هتل قصر بین المللی با بیش از 50 سال سابقه هتلداری می باشد. اما شاید جالب باشد بدانید که :

بانک ملت سرمایه گذار هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی مشهد در ابتدا پروژه ای بود دولتی که بانک ملت ایده ساخت آن را ارائه داد و در سال 1360 اقدام به ساخت آن نمود اما پس از چندی این پروژه متوقف و به مالک خصوصی واگذار شد. البته این واگذاری هم بیش از 20 سال زمان برد.

فوت صاحب هتل در چین

هتل قصر طلایی مشهد بعد از 25 سال رکورد و توقف در ساخت و ساز با سرمایه گذاری شخص خصوصی، پروژه شروع بکار نمود اما گویا بخت یار این ساختمان نبود و دوباره در مراحل انتهایی ساخت، این پروژه متوقف شد زیرا مالک هتل برای سفارش سنگ ها و مصالح مورد نیاز به چین سفر کرد و همانجا فوت شد.

هتل قصر طلایی مشهد پس از فوت مالک اصلی با کاهش روند پیشرفت پروژه روبرو شد. در ابتدا چند ماه متوقف و بعد از آن با سیری آرام و به مدیریت پسر صاحب هتل چهارسال بعد در سال 1389 افتتاح شد.

رقابت با هتل درویشی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد اولین هتل مجلل شهر بود که می بایست قریب به 30 سال پیش افتتاح میشد اما با مشکلات پیش آمده این هتل همزمان با هتل مجلل درویشی افتتاح شد. هتل درویشی نیز با کمک بخش دولتی در سال 1390 افتتاح شد و این دو هتل دو رقیب جدی برای یک دیگر محسوب می شوند.

هتل قصر طلایی مشهد مساحت بیشتری نسبت به مجلل درویشی دارد. و جالب است بدانید استانداردهای هتل داری در هتل قصر طلایی بیش از مجلل درویشی رعایت شده است. بنا بر کسب مجوز ساخت و ساز این دو هتل در سالهایی متفاوت با مدیریت ها و قوانین هتل داری تحول یافته، رعایت استانداردها کاملا در ساخت و ساز آنها مشهود است.

هتل قصر طلایی مشهد با رعایت مساحت استاندارد و مطاابق با ساخت و سازهای جهانی موفق به کسب نشان بین المللی شده است این در حالی است که هتل مجلل درویشی سعی نموده این نقصان را با معماری زیبا و ارائه خدمات عالی رفع کند.

هتل قصر طلایی مشهد با وجود مکان بازی برای کودکان و نوجوانان در فضای هتل بسیار محبوب تر از هتل مجلل درویشی است. هتل درویشی برای رفع این مشکل به ارائه تورهای جانبی برای کودکان روی آورده است.

هتل قصر طلایی مشهد با موقعیت عالی نسبت به حرم مطهر امام رضا، آثار تاریخی شهر و وسایل حمل و نقل شهری بهترین اقامت را به مسافران شهر مشهد ارائه می دهد.

جهت رزرو هتل قصر طلایی مشهد با شماره تلفن 051-38581516 تماس حاصل فرمایید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ