7 راه موثر برای ضخیم کردن قطعی مو

اگر تا کنون فکر میکردید که ضخیم کردن مو ممکن نیست، به شدت در اشتباه هستید. در این قسمت از الو دکتر 7 راه موثر برای ضخیم کردن قطعی مو را خواهیم گفت.

داشتن موهای ضخیم و پرپشت آرزوی هر فردی است. اما بسیاری از افرادی که موهای نازک دارند نا امید هستند و فکر میکنند داشتن موهای ضخیم امکان پذیر نیست. ولی در این مقاله به شما نکات ارزشمندی درباره یراه موثر برای ضخیم کردن قطعی مو خواهیم گفت.

7 راه برای اینکه موهایتان را ضخیم تر کنید:

اگر روزهای ضخیم و پرپشت بودن موهای سرتان گذشته است، نترسید. گزینه های دیگری فراتر از تراشیدن سر، شانه کردن به یک سمت و جمع کردن کلاه بیس بال وجود دارید.

یک سری از روش های مد می توانند به شما کمک کنند که خوب به نظر بیاید و احساس بهتری داشته باشید. این موارد را امتحان کنید، تا موهایتان بیشتر شود.

  1. شامپو و نرم کننده مناسب انتخاب کنید. دنبال محصولات حجم دهنده و ضخیم کننده بگیرید. این شامپوها باعث حالت پذیر تر و حجیم تر شدن مو می شوند. برای اینکه تاثیر بیشتری از نرم کننده ها احساس کنید، عمدتا آن را به قسمت های پایینی مو بزنید نه ریشه مو.
  2. سبک هوشمندانه. دنبال موس ها و ژل هایی که حجم دهنده هستند، بگردید. برای اینکه رشته های نازک را جذاب تر کنید، موهایتان را وقتی کمی مرطوب است، سشوار کنید و بعد از آن مقداری از این مواد را به ریشه مو بزنید. این کار باعث می شود که موها به پوست سر نچسبند و همچنین موهای نازک، ضخیمتر به چشم می آیند.
  3. یک آرایشگر خوب پیدا کنید. اینکه چقدر کار آن فرد حرفه ای و جادویی باشید دقیقا بستگی به نوع موی، بافت مو، ترجیحات شخصی و الگوی ریزش موی شما دارد برای مثال ممکن است پایین موهایتان را کوتاه کند نا ضخیم تر به نظر بیاید یا قسمت هایی از موهایتان را بلند تر بگذارد تا نقاط خالی را با آن مخفی کند.اما در موارد پایین به شما می گوییم چه مدل مویی می تواند تغییر بزرگی برایتان ایجاد کند.
  4. جهت را تغییر دهید. اگر همیشه موهایتان را به سمت چپ می ریزید سعی کنید این بار به سمت راست یا بالا سر ببرید. بعد از یک سال خواباندن مو به یک طرف، این تغییر جهت می تواند کمک کند تا مو به پوست سر نچسبد.
  5. رنگ را در نظر بگیرید. نه تنها رنگی که روی رشته های مو قرار می گیرد باعثضخیم تر شدن موها شوند بلکه سایه این رنگ ها می تواند باعث شود که تفاوت رنگی موی سر و پوست سر و همچنین نازک بودن موها، کمتر به چشم بخورد. با یک فرد حرفه ای برای اینکه مطمئن شوید چه رنگی برایتان مناسب تر است، صحبت کنید. اگر ترجیح می دهید خودتان در منزل موهایتان را رنگ کنید از آرایشگر همیشگی تان بخواهید که برای استفاده درست از این رنگ ها راهنماییتان کند. این مهم است که اگر ریشه های موی ضعفی دارید، برنامه برای استفاده از آنها داشته باشید زیراکه رنگ مو می تواند باعث توقف ریزش مو شود. علاقه ندارید کل موهایتان را رنگ کنید؟ ممکن است زمان آن رسیده باشد که از هایلایت ها که نیاز کمتری به مراقبت دارند، استفاده کنید.
  6. از فیبر استفاده کنید. اگر ریزش موی متوسطی دارید، محصولات فیبردار مو میتواند به سرعت آن را برطرف کرده و حجم مو را زیاد کنند. این محصولات با استفاده از فیبرهایی که به کل موها می رساند باعث می شوند آنها ضخیم تر به نظر بیایند. بیشتر این محصولات در رنگ های مختلفی مناسب برای رنگ موی افراد می آیند و تا زمانی که موهای خود را شامپو کنید رویشان می مانند.
  7. اضافه کردن.  بافت مو، اکتنشن، اضافه کردن، کلاه گیس و موی مصنوعی می تواند به شما ظاهر پرمو تری بدهد. بسیاری از آنها امروزه بهتر و مناسب تر از چیزهایی که در قدیم دیده اید، هستند و از موی انسان، الیاف مصنوعی یا ترکیب هر دو ساخته می شوند و می توانید آنها را به موهای خود وصل کنید.

در نهایت، درمان این مشکل مراقبت کردن است. به این معنا که نباید موی خود را با حوله محکم خشک کنید یا با گرمای زیاد سشوار کنید. موی خیس نسبت به موی خشک شکننده تر است. دمای زیاد می تواند باعث سوختن رشته های مو و ریزش آنها شود. بهتر است اجازه بدهید ابتدا مقداری موهایتان خشک شوند سپس آنها را با یک شانه دنده درشت، شانه کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ