رازهایی که باید راجع به زنان بدانید

toranj
زنان رازهای بسیاری دارند که شما با دانستن آنها بهتر می توانید با انها رابطه برقرار کنید.

به گزارش الودکتر: برای کسانی که هنوز جوابی برای این سوال که زنان چه می خواهند؟ پیدا نکرده اند در اینجا چند راز درباره زنان را خواهید خواند و براساس مطالعاتی که روی زوج ها انجام شده است می توانید به نتایج بدست آمده اعتماد کنید.

حس توجه و مراقبت

هنگامی که همسرتان ناراحت است و بسیار شکننده باید بدانید که او از شما می خواهد توجه بیشتری نسبت به احساساتش داشته باشید و او را در آغوش بگیرید حس امنیت و توجه را به او منتقل کنید.

حس مردانگی

بسیاری از زنان، مردانی که به اداب و رسوم و سنت احترام می گذارند را دوست دارند. مثلا موقع ورود به جایی دوست دارند شما درب را برایشان باز کنید و اجازه دهید ابتدا انان وارد شوند. همیشه باید به قوانین احترام به بانوان را رعایت کنید خانم ها دوست دارند این رفتار را از شما ببینند. راز زنان احترام به اانهاست.

لباس پوشیدنتان

لباس پوشیدن شما می تواند روی خانم ها تاثیر شگفت انگیزی بگذارد. باید به نگاه همسرتان اگاه باشید و بدانید که دقیقا از چه نوع سبک لباس پوشیدن خوشش می اید و شما همان را انجام دهید این کار باعث می شود شما در چشم همسرتان ارزش ویژه ای داشته باشید. Kirschner روانشناسی که تا به حال کتاب های زیادی نوشته است می گوید اگر همسرتان شلوار جین را دوست دارد بهتر است شما نیز شلوار جین بپوشید.

رنگ قرمز را اتخاب کنید

رنگ قرمز کراوات یا پیراهن شما می تواند برای همسرتان بسیار جذاب باشد. این ایده دقیقا از زبان خانم ها بیرون نیامده است اما روانشناسان بسیاری پس از تست های زیاد بر روی خانم ها به این نتیجه رسیدند که خانم ها به رنگ قرمز واکنش های خوش آیندتری نشان می دهند. از نظر آنها این رنگ مردان را جذاب تر و قوی تر نشان می دهد.

سعی در پنهان کردن عیب های او نکنید

طبق نظر Kirschner  هیچ چیز بهتر از یک مردی که به همشرش عشق بورزد  و او ار به خوبی بشناسد نمی تواند زن را جذب او کند. زنان دوست دارند رشد شخصیتی داشته باشند نه اینکه کامل و بدون عیب باشند. بهتر است به عیب ها و افکارو اندیشه همسرتان واقف باشید. مثلا لبخندهای خاص او را بشناسید و از او تمجید کنید و یا خشونت ها و عصبانیت هایش بر اثر خستگی کار را نیز ببینید و در موردش با او صحبت کنید.

او را نصیحت نکنید

وقتی چیزی زن را آزار می دهد او از شما می خواهد که فقط گوش شنوا باشید نه اینکه شروع به نصیحت کردنش کنید.شاید مردان نیاز داشته باشند که در اینطور مواقع راه حلی را از سوی همسرشان بشنوند اما برای زنها بهترین و فوقالعاده ترین کار در این شرایط فقط گوش دادن به حرف هایشان است. ببا این کار شما می توانید بهترین مرد برای همسرتان باشید. راز مهم زنان گوش دادن به حرفهایشان است.

توجه کنید

درست است که او می خواهد شنیده شود اما بهتر است علائم شنیده شدن را نیز از جانب شما درک کند. مثلا اگر در هنگام رانندگی شما، برایتان مشکلی را که در کار داشته است تعریف می کند اگر شما ماشین را پارک کنید و به حرف هایش گوش دهید این یک نشانه بسیار خوب برای او می باشد . همیشه کارتان را اگر مهم نیست رها کنید و به حرف های همسرتان گوش دهید این باعث می شود روابط بهتری با یکدیگر داشته و همدیگر را بهتر درک کنید.

زنان از مسیر لذت میبرند

یعنی چه؟ یعنی در هرکاری حتی رابطه جنسی باید پروسه انجام کار را به آرامی پیش ببرید چون زنان از جزئیات لذت میبرند و به دنبال رسیدن به آخر ماجرا نیستند. در حقیقت آنها می خواهند اهسته و پیوسته جلو بروند و در قیقت می خواهند فهمیده شوندو عاشق باشند. در روابط جنسی باید متوجه شوید که شریکتان چه چیزی از شما می خواهد، این خیلی مهم است و شما با اینکار به او نشان می دهید که چقدر به خواسته اش احترام می گذارید. شاید حتی تا به حال دیده باشید که همسرتان لباس شما را می پوشد. از این حرکت انها شگفت زده نشوید چون مطالعات نشان می دهد که زنان عطر و بوی مردان را دوست دارند و از آن آرامش میگیرند.

بارها و بارها به او بگویید که زیباست

به همسرتان توجه کنید هرگونه تغییری که باعث شده است او زیبا و زیباتر شود را حتما به او بگویید. زنان دوست دارند که از آنها تعریف کنید. اگر مدل موی خود را تغییر دادند حتما به آن توجه کنید و به او بگویید که چقدر زیباتر شده است. هر تغییری را قبل از آنکه خودش به شما گوشزد کند را حتما به او بگویید.

از صحبت راجع به روابطتان نترسید

وقتی زنی می خواهد با شما راجع به رابطه تان صحبت کند حتما به این منظور نیست که شما دچار مشکلی هستید بسیاری از زنان صحبت کردن راجع به این موارد را دوست دارند. در واقع این صحبت ها می تواند روابط شما را نزدیکتر کند.

 منبع: الودکتر

رازهای پنهان خوش اندامی زنان روسی!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ