7 روش طلایی برای رابطه جنسی بهتر بعد از 50 سالگی

mahdie.mohtashami
در این مقاله به شما راه حل هایی برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش بعد از 50 سالگی پیشنهاد می‌کنیم. یک باور غلط است که افراد در سنین بالا میل کمتری به رابطه جنسی دارند! با الودکتر همراه باشید.

پیشنهاداتی برای داشتن سکسی خوب بعد از سن 50 سالگی

در هر سنی که هستید، بعضی از شرایطممکن باعث کاهش میل جنسی شما شود. اما لطفا این موضوع را باور نداشته باشید که اگر بالای 50 سال سن دارید ممکن است لذت جنسی کمتری نسبت به سایرین را تجربه کنید.

شما هنوز هم می‌توانید از رابطه جنسی لذت ببرید تنها ممکن است مجبور به برنامه‌ریزی و دقت بیشتری نسبت به زمانی که جوان‌تر بودید، باشید. در اینجا 7 پیشنهاد برای شما داریم که با انجام دادن آن‌ها می‌توانید رابطه جنسی هیجان انگیز و پرنشاطی را برای خود و شریک زندگیتان رقم بزنید:

منظم ورزش کنید

شما ممکن است به رابطه جنسی به صورت تفریحی نگاه کنید اما ممکن در حین عشق ورزی بسیار به زحمت بیفتید و عرق کنید. ماهیچه‌های خود را تقویت کنید. تمرینات قدرتی خود را چک کنید. ورزش کردن خلق و خوی شما را تغییر می‌دهد. ورزش کردن باعث آزاد شدن مواد شیمیایی در مغز شما می‌شود که شما را خوش اخلاق‌تر و ریلکس‌تر می‌کند. آخرین باری که احساس آبی بودن داشتید و همچنین علاقه مند به یک رابطه جنسی بودید چه زمانی بوده است؟

ورزش کردن به شما کمک می‌کند بهتر ببینید. ورزش منظم می‌تواند بدن شما را به بهترین نحو سالم نگه دارد همچنین اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند زندگی جنسی خود را تقویت کنید.

برای زنان فعالیت بدنی منظم ممکن است همراه با هیجان همراه باشد. زنان همچنین می‌توانند از ورزش‌هایی استفاده کنند که ناحیه لگن آن‌ها را قوی‌تر کند.

مردانی که به طور منظم ورزش می‌کنند کمتر دچار مشکلاتی مانند اختلال در نعوظ می‌شوند. اگر جز افرادی هستید که از دوچرخه سواری لذت می‌برید مطمعن باشید که صندلی نرم و راحتی را انتخاب کرده‌اید تا دچار مشکلات اختلال در نعوظ نشوید. قبل از هر ورزش جدیدی با پزشک خود مشورت کنید.

چیزهای جدیدی را امتحان کنید

وقتی شما زمان زیادی با شریک زندگیتان همراه هستید بهتر است که به زندگی جنسی خود تنوع بدهید. این تغییرات می‌تواند بسیار ساده و دست یافتنی باشند. به طور مثال اگر همیشه شب‌ها را زمان مناسبی برای داشتن رابطه جنسی می‌دانستید می‌توانید برای تنوع بیشتر روز و روشنایی را امتحان کنید. ممکن صبح و روشنایی برای هر دو شما مناسب باشد.

برخی ایده‌های دیگر برای داشتن یک رابطه جنسی متنوع:

سعی کنید پزیشن‌های جدیدی را امتحان کنید، خود و شریکتان را به چالش بکشید.

برای سکس خود برنامه‌ریزی کنید، فضای محیط خود را رمانتیک کنید. این کار می‌تواند به داشتن سکسی بهتر به شما کمک کند.

از اتاق خواب بیرون بیاید و مکان‌های جدیدی را برای سکس با شریکتان تجربه کنید.

حمام کردن با معشوقتان را فراموش نکنید.

استفاده از یک ماساژ حرفه‌ای می‌تواند برای هردوی شما تجربه‌ای شیرین و لذت بخش باشد.

راه حل‌هایی فراتر را امتحان کنید

اگر شما و شریک زندگیتان قادر به انجام سکس نیستید می‌توانید راه‌های دیگری برای لذت بردن از یکدیگر را امتحان کنید. اقدامات صاده اما صمیمی که می‌توانید با شریک زندگیتان داشته باشید را فراموش نکنید:

ماساژ دادن یکدیگر به شیوه‌هایی نوین می‌تواند برای هر دو شما بسیار لذت بخش باشد

رابطه جنسی دهانی

استفاده از اسباب بازی‌های جنسی مانند ویبراتور

راحت باشید

اگر آرتریت یا دردهای عضلانی دیگری شما را در حین رابطه جنسی اذیت می‌کند سعی کنید از راه‌هایی برای بیشتر لذت بردن پیدا کنید. یک پزیشن جدید را امتحان کنید. همچنین می‌توانید از بالشت برای راحت بودن خود استفاده کنید. اگر احساس کمردرد دارید می‌توانید به جای پزیشن مقابل یکدیگر که باعث افزایش درد کمر می‌شود پزیشن پهلو به پهلو را امتحان کنید. زمانی که احساس خوبی دارید و بدن شما ریلکس می‌باشد را برای سکس انتخاب کنید. پیش از انجام رابطه جنسی نیز می‌توانید حمام آب گرم یا استفاده از بعضی داروهای مسکن بدن شما را آرام و ریلکس کند.

عوارض داروهای شما

عوارض برخی از داروهای شما می‌تواند باعث مشکلات جنسی شما شود. برخی از این داروها از این قرارند:

داروهای ضدافسردگی

آنتی هیستامین‌ها

داروهای فشارخون

داروهای کاهش کلسترول

داروهای زخم

اگر احساس می‌کنید هر کدام از داروهای شما باعث کاهش میل جنسی شما می‌شود با پزشک خود در این رابطه مشورت کنید.

بعد از عمل جراحی یا بیماری سخت به آرامی پیش روید

قبل از اینکه با همسرتان دوباره رابطه جنسی خود را آغاز کنید، مطمعن شوید که بدن شما بهبودی کامل خود را بدست آورده است. زمانی که پزشک شما را کاملا از سلامتیتان مطمعن کرد آنگاه رابطه خود را آغاز کنید. در ابتدا به آرامی با لمس یکدیگر و بوسیدن آغاز کنید. با شریک زندگی خود بسیار صادقانه در مورد احساس خود صحبت کنید هم به طور احساسی و هم به طور جسمی.

به راحتی با همسر خود صحبت کنید

به راحتی با همسر خود صحبت کنید اگر در مورد زندگی جنسی خود احساس نگرانی می‌کنید. در مورد هر مساله‌ای از جمله تغییر در تمایل شما یا هر احساسی که نسبت به بدن خود دارید. شریک زندگی خود را از این موضوع باخبر کنید.

اگر هر دوی شما از زندگی جنسی خود راضی نیستید می‌توانید با یک درمانگر جنسی صحبت کنید. پزشک حتما می‌تواند مشکلات جنسی شما را حل کند. به یاد داشته باشید بسیاری از زوج‌ها رابطه جنسی شیرین‌تری را در سنین بالاتر تجربه می‌کنند به دلیل اینکه زمان بیشتری دارند و از صمیمت بیشتری برخوردار هستند.  

 زنان و مردان در چه سنی بیشترین لذت را از رابطه جنسی می‌برند؟

رابطه‌ جنسی خوب، برای مردان سن بالا خوب نیست

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ