علت دردهای روزانه همراه با راه حل/1

toranj
برای دانستن دردهای روزانه تان این مقاله را بخوانید برای رفع آنها اقدام کنید.

به گزارش الودکتر: برخی از حرکت های روزانه ما می تواند باعث درد در بدن شود و اگر ما به آنها توجهی نکنیم می توانند حتی باعث دردهای بزرگتر و بیماری های جدی تری در ما شوند. در ادامه با این حرکات و راه حل هایشان آشنا می شوید.

صندل های لاانگشتی

اغلب، به خاطر درد در طول روز مجبور به انتخاب های ساده تر هستیم. دیوید وسترالد MD،از کلینیک کلینلد فلوریدا می گوید استفاده از صندلی های لا انگشتی که قوس ضعیفی را دارا هستند،  باعث درد در پا، مچ پا و زانو می شود.

راه حل:  هنگامی که می دانید که می توانید راه رفتن زیادی داشته باشید، کفش های کتانی را انتخاب کنید.

گوشی هوشمند

آیا شما یک تلفن دارید که به شما اجازه می دهد متن، وب سایت را مرور کنید و بازی کنید؟ کار کردن با گوشی های هوشمند این روزها باعث دردر در انگشت شست شما می شود. پزشکان گزارش آرتروز را در نسل جوان بسیار داده اند چرا که ناشی از پیامک های بی شماری است که شب ها و یا در طول روز در حال رد و بدل است.

راه حل: هنگامی که شست شما شروع به درد می کند، به جای ارسال متن به استراحت فکر کنید. اگر درد ادامه یافت، از تلفن خود برای برقراری تماس استفاده کنید  وبه یک پزشک مراجعه کنید. درمان های موثر برای آرتریت وجود دارد.

کیف پول

کیف پول شما می تواند یک درد واقعی در پشت و باسن شما ایجاد کند، و حتی می تواند منجر به ضخمی شدن پایتان شود چون معمولا آقایان ان را  در جیب عقب قرار میدهند که ممکن است فشردگی و تحریک  عصب سیاتیک را به دنبال داشته باشد. یک کیف پول همچنین ممکن است ستون فقرات را از هم ترازی دربیاورد و تنش عضلانی ایجاد کند پس این کیف کوچک را دست کم نگیرید.

راه حل: قبل از نشستن، مخصوصا در ماشین، کیف پول خود را از جیب پشتی در بیاورید.

تنظیم صندلی ماشین

بسیاری از مردم صندلی ماشین خود را در زاویه اشتباه تنظیم می کنند. اگر صندلی بسیار به عقب کشیده شود، ممکن است شما به جلو حرکت کنید تا بتوانید فرمان را بگیرد که  این باعث می شود که سر خود را از سر صندلی عقب بکشید و باعث درد گردن شود.

راه حل: صندلی ماشین خود را در موقعیتی قرار دهید که از سر و پایین تان محافظت کند. فرمان باید در دسترس باشد، بنابراین بازوهایتان باید کمی خم شده و آرام باشند.

بازی های ویدئویی که نیاز به حرکت دارد

بازی های ویدئویی که حرکات ورزشی محبوب را شبیه سازی می کنند، می توانند باعث آسیب های ورزشی واقعی شوند. پزشکان می گویند بیش از حد بازی  کردن می تواند منجر به رباط های پاره شده و استخوان های شکسته شده شود.

راه حل: قبل از شروع یک بازی ویدیویی فعال، بدنتان را کشش دهید. اطمینان حاصل کنید که فضای زیادی در اطراف شما وجود دارد، که شما به هیچ وجه نمی افتید. و برای مدت طولانی بازی نکنید.

پنیر هم می تواند باعث درد شود

دوستداران پنیر، توجه داشته باشید – غذای مورد علاقه شما ممکن است دلیلی برای همه ی اینسردرد ها باشد. پنیر سالم مانند پنیر آبی، چدار، پارمسان و سوئیس حاوی مقادیر بالایی از مواد شیمیایی به نام تیامین است. همچنین برای سردردهای ترسناک نیز در برخی از گوشت و نوشیدنی های فرآوری شده، به ویژه آبجو و همچنین سایر الکل ها این عوامل دیده می شود.

راه حل: همواره حواستان به غذاهایی که مصرف می کنید باشد.

کم آب شدن بدن

آب یکی از ترکیبات ضروری برای عملکردهای سالم و معمول بدن محسوب می شود. بدون آب بدن نمی تواند بسیاری از فرایندهای مهم، از جمله نفس کشیدن و هضم غذا را به درستی انجام دهد. وقتی بدن کم آب می شود و این فرایندها به درستی انجام نمی شوند، دچار بدن درد می شوید.

کمبود ویتامین D

کمبود کلسیم در خون یا هیپوکلسمی Hypocalcemia زمانی رخ می دهد که دچار کمبود ویتامین D هستید. بسیاری از اندام های مهم بدن، مانند کلیه ها و عضلات، برای عملکرد درست به کلسیم احتیاج دارند. استخوان ها نیز برای سالم ماندن کلسیم احتیاج دارند. بدون ویتامین D کافی که به جذب کلسیم کمک می کند، در اندام ها و استخوان های خود دچار درد می شوید.

لم دادن جلو تلویزیون

آیا شما اغلب در سراسرمبل دراز می کشید و سعی میکنید که با چرخاندن سرتان به راست یا چپ تلویزیون ببینید؟ در حقیقت  شما خود را برای یک چرخش گردن ناگهانی آماده کرده اید – به خصوص اگر در آن موقعیت به خواب روید. حتی در مدت زمان کم هم می تواند منبع درد باشد.

راه حل: حفظ موقعیت خوب حتی زمانی که شمادراز کشید هاید در امر دیدن تلویزیون مهم است. بطور مستقیم روی نیمکت بنشینید و اطمینان حاصل کنید که تلویزیون شما درست رو به روی صورتتان است.

منبع: الودکتر

درمان خانگی دردهای عضلانی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ