علت مرگ خشایار الوند

parya
خشایار الوند نویسنده نام آشنای کشورمان که اثرهای مشهوری از وی دیده ایم درگذشت. علت مرگ خشایار الوند نویسنده پایتخت را در این جا بخوانید.

ساعاتی پیش خبر مرگ خشایار الوند اهل رسانه را شوکه کرد. خشایار الوند نویسنده ی زبر دست کشورمان است که نویسندگی پایتخت و قهوه تلخ بر عهده وی بوده است. علت مرگ خشایار الوند را می توانید در اینجا بخوانید.

علت مرگ خشایار الوند

تاکنون عوامل اصلی سریال پایتخت که ارتباط نزدیکی با این هنرمند داشته اند، از علت مرگ خشایار الوند حرفی نزده اند، احتمالا مرگ وی به علت ایست قلبی بوده است، در صورت منتشر شدن اخبار جدید علت مرگ او در این مطلب قرار خواهد گرفت.

بیوگرافی خشایار الوند

خشایار الوند متولد ۱۳۴۶ می باشد که از سال ۱۳۶۳ با مشاغلی مانند دستیار و برنامه‌ریز کار در سینما را شروع کرد. بعد از ان کم کم وارد حرفه فیلم نامه نویسی شد و اولین فیلم نامه های او مربوط به فیلم های: مزاحم و برگ برنده می باشد. وی برادر کارگردان معروف سیروس الوند می باشد که اولین فیلم نامه هایش را نیز برای فیلم هایی به کارگردانی سیروس الوند نوشته است. اما لازم به ذکر است که عمده شهرت خشایار الوند به خاطر نوشتن فیلم نامه های: 
«نقطه چین» «شب‌های برره» «باغ مظفر»«گنج مظفر» «مرد هزار چهره» «مرد دو هزار چهره» «قهوه تلخ» «ویلای من» «شوخی کردم» «در حاشیه» «پایتخت»؛ «پایتخت ۳» «پایتخت ۵» «پایتخت ۴» و «علی‌البدل» «کمربند‌ها را ببندیم»«مسافران» «دیوار به دیوار» «دیوار به دیوار ۲» می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ