چگونه دردهای طولانی مدت را از بین ببریم؟

atoosamirzavandi
همیشه برای درمان دردها نیاز به استفاده از داروهای شیمایی نیست. گاهی استفاده از روش های سنتی بیشتر کمک می کند و علاوه بر این که نوعی تفریح محسوب می شود درد را نیز از بین خواهد برد.

طب سوزنی

طب سوزنی ممکن است زیاد خوشایند نباشد، اما این درمان سنتی چینی ها اگر توسط یک فرد حرفه ای انجام شود آسیبی به فرد وارد نخواهد کرد. آن ها سوزن نازکی را در قسمت خاصی از پوست فرو می کنند. ممکن است که مدت طولانی از درد زانو، کمر و گردن درد رنج می برید. می توانید این درمان را برای سردرد امتحان کنید.
دانستن این که چگونه این روش درمان، کار می کند هنوز مشخص نیست. اعتقاد به درستی این روش ممکن است بخشی از این درمان باشد.

زردچوبه

زردچوبه نوعی ادویه است که در هند برای ایجاد طعم به غذا اضافه می کنند و در اصل اصلی ترین طعم دهنده غذاهای هندی می باشد. کورکومین یک ماده اصلی زردچوبه است که التهاب بدن را از بین می برد. بعضی از تحقیقات نشان داده اند که این ماده می تواند درد ناشی از آتروز را درمان کند.
استفاده از زردچوبه در غذا بی خطر است اما اگر دچار بیماری دیابت هستید زردچوبه را به صورت قرص مصرف نکنید. این کار باعث کاهش قند خون از حد نرمال خواهد شد.

موسیقی

اگر آسیب دیده اید، ممکن است که تمایل به شنیدن آهنگ های دلخواه خود داشته باشید. گوش دادن به موسیقی نوعی مواد شیمایی را در مغز آزاد می کند که به کنترل و بهتر شدن حال بیشتر کمک می کند. بعضی از افراد که مبتلا به بیمار فیبرو میالژا هستند، بیماری که باعث درد مفاصل و ماهیچه ها می شود، از این طریق بهبود می یابند. این روش برای درمان آرتروز و بیماری های عصبی مفید است.
چه میزان به موسیقی باید گوش کرد؟ یک تحقیق نشان داده است که حداقل روزی 20 دقیقه در درمان آتروز موثر است.

ماریجوانای پزشکی

استفاده ماریجوانای پزشکی دردسر ساز نیست. گاهی استفاده از این ماده درد را از بین خواهد برد.
مطالعات نشان داده است که به خواب بهتر در صورتی که مدت زیادی است از درد رنج می برید کمک می کند.
برای استفاده از ماریجوانای پزشکی باید در کشوری زندگی کنید که مصرف آن محدودیت نداشته باشد و پزشک مصرف آن را بلامانع بداند.

زنجبیل

اگر می خواهید به طور طبیعی درد خود را درمان کنید چند گزینه پیش روی شماست. یک تحقیق نشان داده است که عصاره زنجبیل بهتر از ایبوپروفن در درمان آتروز عمل می کند. پوست بید نیز می تواند درد را تسکین دهد. روغن ماهی گاهی اوقات می تواند سندروم رینودز و لوپوس را برطرف کند.
قبل از استفاده از این مواد با دکتر خود مشورت کنید. مکمل ها در صورت تداخل دارویی می توانند مضر واقع شوند بخصوص اگر بادار یا شیرده باشید.

رفتار درمانی

به نظر خیلی خوب می رسد اگر بتوانید با شخصی که می تواند به بهتر شدن حال و رفتار کمک تان کند صحبت کنید. رفتار شناختی نوعی درمان است که به شما مهارت هایی برای کنترل رفتار در برابر موارد آسیب زننده می آموزد. این درمان به شما در بهبود درد کمر، سردرد و آتروز کمک خواهد کرد.

روغن های ضروری

آیا می توانید از دانه هایی که حاوی روغن هستند استفاده کنید؟ تحقیقات گسترده ای در این زمینه انجام نشده است اما راهی که ما می شناسیم می تواند درد شما را تسکین دهد. روغن اسطوخودوس می تواند به سردرد شما کمک کند. فلفل سیاه، مریم گلی می توانند درد ماهیچه ها را تسکین دهند.

هیپنو تراپی

زمانی مردم به هیپنوتیزم به عنوان یک سرگرمی نگاه می کردند. نه بیشتر. اما امروزه از آن برای درمان سردرد، آرتروز، سرطان، سندروم روده تحریک پذیر استفاده می کنند.
کسی که هیپنو تیزم می کند ابتدا با چند حرکت به شما یاد می دهد که چگونه خود را ریلکس کنید و از قدرت خود استفاده می کند تا دید شما نسبت به درد را تغییر دهد. برخی از افراد در 4 تا 10 جلسه پیشرفت زیادی را در خود احساس می کنند.

ماساژ

هر کس که قبلا ماساژ درمانی را تجربه کرده است قدرت این کار برای درمان درد را بهتر درک می کند. دستان یک ماساژ دهنده گاهی می تواند به درمان آرتروز بسیار کمک کند.
چگونه ماساژ می تواند درد را بهبود ببخشد؟ هرگاه بافت های نرم در حین ماساژ به آرامی حرکت کنند، سیگنال های الکتریکی و شیمایی به نقاط مختلف بدن فرستاده خواهد شد. این کار درد را کاهش می دهد و چرخش خون را افزایش می دهد. سیستم دفاعی را در برابر میکروب ها قوی می کند و استرس را از بین خواهد برد.

یوگا

این ورزش هندی ترکیبی از  ورزش های تنفسی، مدیتیشن وحرکت بدن در حالت های موقعیت های مختلف است. این ورزش به درمان درد کمر و زانو و همچنین میگرن کمک خواهد کرد.
درد طولانی مدت می تواند بر روی حافظه و احساسات افراد تاثیر بگذارد. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد یوگا در از بین بردن این مشکلات موثر است.
منبع الو دکتر  
رفع انسداد قلب و عروق به کمک طب سنتی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ