9 مدل یوگای عجیب که تا به حال نشنیده اید

pegiu
در این مطلب با چند مدل عجیب از یوگا آشنا شوید که شاید تا بحال در مورد آن چیزی نشنیده باشید.

انواع  عجیب یوگا

کلاس های یوگا زیادی وجود دارد که شما را از لحاظ جسمی و ذهنی تغییر می دهد (مثلا یوگا در اتاق با دمای بالا). اما این اقدامات یوگا “om” را به سطح دیگری می رساند – و این یعنی حرکاتی که شما را از فعالیت های ساده و راحت دور می کندو  این ممکن است به این معنی باشد که شما اجازه می دهید که بزها بر روی شما حرکت کنند، در طبقه پایین بدنتان، برهنه قرار بگیرید یا در بالا، ریه ها فریاد بزنند. این اشکال ممکن است برای همه وجود نداشته باشد اما اگر دوست دارید نمونه های جدید تجربه کنید بد نیست ادامه این مطلب را بخوانید.

1 یوگا برهنه 

یوگا برهنه – یا “نگا” – ممکن است باعث ایجاد ارعاب شود، به خصوص اگر شما کمی در مورد بدن خود آگاه باشید. اما شما نمیتوانید انکار کنید. و این احساس آزادی جسمانی چیزی است که در یوگا برهنه است.

نگا در دهه گذشته محبوبیت زیادی به دست آورده است و این عمل در بسیاری از شهرهای بزرگ مانند شهر نیویورک و لس آنجلس یافت می شود.

2 یوگا بز

. همانطور که ممکن است حدس بزنید، این کلاس ها بسیار شبیه کلاس های یوگا است، اما با یک استثنا بزرگ: بز ها در میان حرکات شما زندگی می کنند. در استودیوی اصلی مورس (یا انبار)، کلاس های شما توسط بز ها که توسط خود مربی فراهم شده اند، همراهی می کنند، که به صورت موقت به شما حمله می کنند. آنها ممکن است بر روی پشت شما صعود کنند، بر روی کف خود به شما ملحق شوند یا صدای شما را گوش کنند. ممکن است به نظر احمقانه باشد، اما این یوگا به استرس و اضطراب و همچنین افسردگی کمک می کند.

3 رگ های یوگا

برای شرکت در جلسات ، “محیط زیست” را انتخاب می کنند، آنها محیطی برای دوری از مواد مخدر و الکل را برای افرادی  که به دنبال یک شب سالم هستند. ،انتخاب می کنند. این ابتکار از بنیاد هنر زندگی ، یک سازمان غیر انتفاعی و غیر داوطلب تشکیل شده است که هدف آن تحریک بدن از طریق موسیقی، یوگا و مدیتیشن است. اما بیایید به سوال واقعی رسیدیم: چگونه رگی یوگا کار می کند؟

حزب با یک جلسه یوگا سریع آغاز می شود و مراقبه را هدایت می کند تا بدن را گرم کند. پس از این، شرکت کنندگان تشویق به رقص به موسیقی می شوند.. در پایان شب، مدیتیشن هدایت دیگری برای آرام کردن بدن وجود دارد. در طول چهار ساعت، شما تمرین می کنید،و شادی را تجربه می کنید.

4 یوگا کانابیس

افرادی که از ماریجوانا برای اهداف غیر متخصص استفاده می کنند تمایل دارند این کار را برای خنثی کردن، استرس و تمرکز کردن خود داشته باشند – لیستی مشابه از دلایل برخی از افراد برای تمرین یوگا. 

 5 یوگا سگ (دوگا)

چرا نمی خواهید یوگا را با بهترین دوست انسان انجام دهید؟ “دوگا” برای سلامت افراد و شادابی موثر است. سلامت متقابل را با تشویق ذهنی و بدنسازی در سگ ها به همان شیوه ای که در انسان انجام می شود، ارائه می دهد.دفع  استرس،افزایش تمرکز و کشش بدنی، فقط برخی از مزایای پیشنهادات doga است. کلاس ها معمولا با سگ ها در کنار هم قرار می گیرند و انسان ها روی مات کنار آنها قرار می گیرند.

6 یوگا تانتروم

یوگا تانتریم  از شما می خواهد آنچه را که می گوید انجام دهید: به دنبال این تانتوم ها، احساس آرام آرام و تسکین وجود دارد که باعث می شود تا کاترزیس نهایی شود. در بیشتر این یوگا شما شرکت کنندگان را با صداهای بلند می بیننید که به تخلیه شدن احساسات منفی بسیار کمک می کند.

7 یوگا هوایی

یوگا، اما در هوا. این مکان ها از 3 تا 4 فوت بالاتر از زمین نگهداری می شوند، این پارچه ها با پارچه های نرم ساخته شده از مواد نایلونی با کیفیت بالا هستند و می توانند تا هزاران پوند پشتیبانی کنند. مزایای یوگا هوا شامل بسیاری از یوگا های معمولی مانند انعطاف پذیری، تمرکز، تقویت عضلات و استرس است. اما به دلیل آزادی بدن، شما می توانید بدن خود را در موقعیت های عمیق تر حرکت دهید، و در نتیجه بیشتر رضایت بخش تر است. شما همچنین مجبور به استفاده از عضلات برای حفظ متعادل هستید.

8 بروگا یوگا

بله، یوگا برای برادران – به معنای حضور مردان بیشتر بر روی تشک همراه با تمرینات قدرتی و تمرینات تقویتی و تمرینات قلبی عروقی .

این جریان در پی یک اتفاق رخ داد.آدام اویل، مؤسس و رییس یوگا برگی ، معتقد است که این مفهوم از ضرورت اجتناب ناپذیر است. زمانی که وی در حال رشد بود، مادرش یک معلم یوگا بود و او را تشویق کرد تا آن را در تمرینات ورزشی خود قرار دهد اما  با توجه به اینکه این فعالیت به طور عمده برای زنان است، او از حضور در این جلسات خودداری کرد. تا زمانیکه، او دچار سیاتیک شد  و متوجه شد که بسیاری از فیزیوتراپی او شامل یوگا می شود. در حال حاضر، ، او آماده است تا یوگا را با بقیه جمعیت مردانه به اشتراک بگذارد

Acroyoga

زوج های ورزشی و دوستان ورزشی، این یوگا نام شما را فرا می خواند. . Acroyoga یک عمل شریکی است که ترکیبی از سه چیز است: یوگا، آکروباتیک و ماساژ تایلندی. دو نوع مختلف از acroyoga وجود دارد: قمری و خورشیدی. هر دو شامل همکاری با یکدیگر برای تعادل در موقعیت های مختلف است، به جز قمری که تمرکز بیشتر در ماساژ عضلات، در حالی که آکروباتیک پیشرفته تر و بیشتر درگیر در انرژی خورشیدی است.

   

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ