چگونه در رابطه جنسی به اوج لذت برسیم؟

toranj
برای داشتن لذت زیاد در رابطه جنسی نیاز به شناخت بیشتر بدن خود دارید.

به گزارش الودکتر: اگر در رسیدن به اوج لذت در رابطه جنسی مشکل دارید ان را رها نکنید. سعی کنید برای این مشکل دلیلی پیدا کنید تا راه حلی نیز پیدا شود. شاید از خود می پرسید مگر برای کاهش میل جنسی، نداشتن ارگاسم در رابطه جنسی راهکاری هم وجود دارد؟ باید بگوییم بله وجود دارد.

در رابطه جنسی تمرکز داشته باشید

این کار، یعنی تمرکز، بسیار مهم است. تمرکز داشتن یعنی هر گونه احتمال حواس پرتی را در حین رابطه جنسی برای خود از بین ببرید. مثلا موبایلتان را خاموش کنید. یا نوتیفیکیشن ها را کاملا ببندید و گوشی را سایلنت کنید. روی حس بدنتان تمرکز کنید روی حرکات دست ها و پاها. به حستان توجه کنید و با ان پیش بروید از آن لذت ببرید.

یک مطالعه در سپتامبر 2017 نشان داده است که 4 یا 8 جلسه شرکت در کلاس های  آگاهی و تمرکز حواس می تواند 30 درصد توانایی رسیدن به ارگاسم را برای خانم ها بالا ببرد.

نقاط حساس بدنتان را در رابطه جنسی بشناسید

فقط ذهنتان را به آلت تناسلی خود محدود نکنید. بدنتان پر از رگ های عصبی است و همه جا سنسور اعصاب وجود دارد پس به دنبال نقاط دیگری از بدن باشید که می توانند لذت خوبی را برایتان داشته باشند. بهترین راه کشیدن نقشه روی بدنتان است. هر پارتنر می تواند یک طرح روی بدن خود بکشد که در کدام نقاط از بدن از لذت بیشتری برخوردار است و از طرف مقابلشان می خواهند که آن قسمت ها را بیشتر لمس کنند. می توانند به راحتی رای یکدیگر توضیح بدهند  که این کار مطمئنا کیفیت رابطه جنسی را افزایش می دهد. شما حتی با آپدیت کردن نقشه روی بدنتان می توانید از یکنواحتی کار بکاهید.

تحریک واژینال یا کلتورال؟ یا شاید هردو

محض اطلاع خوب است بدانید که بسیاری از زنان از طریق تحریک کلتورال هم می توانند به ارگاسم برسند و به نزدیکی و مقاربت نیازی نیست. یک مطالعه منتشر شده در شماره 2018 فوریه  درمجله جنسی و درمان زناشویی نشان می دهد که ” 18.4 درصد از زنان گزارش دادند که تنها مقاربت برای ارگاسم کافی است، 36.6 درصد، تحریک کلتورال در طول رابطه جنسی را برای ارگاسم لازم دانستند و 36٪ دیگر نشان دادند که  ارگاسم انها در حالتی که تحریکی برای کلتورال نداشتند خیلی بهتر ازارگاسم در حالت تحریک آن بود.

با پزشک خود مشورت کنید

برای بهتر شدن رابطه جنسی می توانید از پزشک مشورت بگیرید. بعضی از بیماری های مخصوص مانند دیابت و درمان های خاص می توانند روی رابطه جنسی تاثیر بگذارند مخصوصا روی توانایی برای رسیدن به ارگاسم.  پزشک های متخصص معمولا اذعان دارند که مشکلات ناشی از بیماری ها و داروهای مصرف شده به راحتی روی ارگاسم شما تاثیر می گذارد. برای دریافت مشاوره پزشکی که باعث ایجاد نعوظ  یا کمبود احساس در طول تحریک یا ارگاسم می شود حتما بدون هیچ گونه خجالت و یا واهمه ای نزد پزشک بروید.

سلامتی عضلات لگن

آیا می دانستید که متخصص لگن درمانی وجود دارد؟ اگر متوجه شدید که ممکن است فیزیوتراپی لازم باشد، می توانید با این متخصصان صحبت کنید. “برای داشتن یک ارگاسم واقعا خوب، عضلات کف لگن شما باید در طول روز همیشه در مراقبت باشند. اکثر مردم متوجه نمی شوند که ضعف درلگن خود، می تواند منجر به درگیری های جنسی دردناک با زنان  شود و مشکل در دستیابی و حفظ نعوظ در مردان بوجود آورد و برای هر دو، توانایی ارگاسم را کاهش دهد.

برای داشتن ارگاسم بهتر

بعضی از ورزش ها مثل یوگا و پیلاتس برای تقویت عضلات لگن عالی هستند. در یک ارگاسم خوب عضلات بدن شما از یک مدت طولانی انقباض به یک مدت کوتاهی از شلی و بی حسی می رسد ک هشما این حرکات فیزیکی را باید در انواع ورزش ها و حرکات فیزیوتراپی تمرین کنید.

ورزش هایی برای تقویت ماهیچه های لگن

روی زمین دراز بکشید و پاهای خود را به سمت بالا ببرید و سپس زانوهای خود را خم کنید و به درون سینه تان بکشانید. این حرکت را چند بار تکرار کنید.

ماهیچه های داخلی ران پایتان را کشش دهید. هر جا که نشسته اید سعی کنید پایتان را کشش دهید و آن را منقبض کنید.

اسباب بازی جنسی خود را بشناسید: اسباب بازی فقط برای کودکان و نوجوانان نیست!

انواع وسایلی وجود دارد که در آن جهت تشدید تحریک یا افزایش توانایی شما برای حس بیشتر در نواحی مختلف بدنتان به کار می رود. شما می توانید به تحریک نوک پستان بپردازید وقتی که در حال تحریک نقطه دیگری از بدن هستید. هر کس متفاوت است و این نقاط حساس را باید در بدن خود یا پارتنر خود کشف کنید. البته حتما لازم نیست به همراه پارتنر خود به این نقاط برسید می توانید خودتان نیز در بدنتان این نقاط را کشف کنید و بعدا درباره آن با پارتنرتان صحبت کنید.

 منبع: الودکتر

چرا شما یک سکس شگفت انگیز ندارید و چگونه می توانید آن را تغییر دهید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ