حس مردان در طول رابطه جنسی چگونه است؟

toranj
همیشه حس مردان در طول رابطه جنسی برای همه سوال بوده است.

به گزارش الودکتر: درباره روابط عاشقانه زنان بسیار شنیده ایم اینکه آنها بسیار در روابط خود عشق می ورزند اما درباره مردان چیزهای خوبی نشنیده ایم و فکر میکنیم آنها فقط تمایل به داشتن رابطه جنسی دارند بدون هیچ احساسی. اما آیا درست است که اینگونه درباره آنها قضاوت کنیم که تنها یک ماشین جنسی هستند؟ بهتر است در این مقاله بیشتر راجع به احساسات جنسی مردان بدانید.

مردان در تمام طول روز به رابطه جنسی فکر می کنند

یک مطالعه اخیر در دانشگاه ایالتی اوهایو که بیش از 200 دانشجودارد، نشان داد که مردان هر ۷ ثانیه به رابطه جنسی فکر می کنند. این به معنای 8000 افکار در 16 ساعت بیداری است! درباره مردان جوان در این مطالعه افکار جنسی به طور متوسط ​​19 بار در روز گزارش داده شده است. زنان جوان در این مطالعه، به طور متوسط ​​10 بار افکار رابطه جنسی در روز داشته اند. خوب، مطالعه همچنین نشان داد که مردان در مورد غذا و خواب بیشتر از زنان فکر می کنند. این امکان وجود دارد که مردان راحت تردرباره رابطه جنسی فکر و افکار خود را بیان می کنند. تری فیشر، نویسنده اصلی این مطالعه، ادعا می کند که افرادی که در رابطه با بیان داشتن  به رابطه جنسی بسیار راحت تر از دیگران هستند، به احتمال زیاد به طور مکرر در رابطه با رابطه جنسی فکر می کنند.

مردان اغلب نسبت به زنان بیشتر استمنا دارند

در مطالعه ای که در سال 2009 در 600 فرد بزرگسال در گوانگژو، چین انجام شد، 48.8 درصد از زنان و 68.7 درصد از مردان گزارش کردند که آنها مشتاق بوده اند تا به لمس خود بپردازند. این نظرسنجی همچنین نشان داد که تعداد قابل توجهی از بزرگسالان نسبت به استمناء، به ویژه زنان، نگرش منفی دارند.

مردان معمولا  2 تا 7 دقیقه به ارگاسم می رسند

کارشناس جانسون،  پژوهشگر مهم جنسی، یک مدل چهار مرحلهای را برای درک چرخه پاسخ جنسی نشان می دهند:

  • هیجان
  • اوج
  • ارگاسم
  • وضوح

جانسون ادعا می کند که مردان و زنان هر دو این مراحل را در طول فعالیت جنسی تجربه می کنند. اما مدت هر فاز از شخص به فرد به طور گسترده ای متفاوت است. تعیین اینکه چقدر طول می کشد یک مرد یا یک زن به ارگاسم برسد،  دشوار است، چرا که فاز هیجان و فاز اوج ممکن است چند دقیقه یا چند ساعت قبل از یک ارگاسم، چند دقیقه طول بکشد.

مردان به رابطه جنسی غیر معمول بیشتر علاقه دارند

یک مطالعه انجام شده در سال 2015 نشان می دهد که مردان بیشتر از زنان به رابطه جنسی گاه به گاه علاقه مند هستند. در این مطالعه 6 مرد و 8 زن در یک کلوب شبانه یا در یک دانشگاه کالج به 162 مرد و 119 زن برای داشتن یک رابطه جنسی غیر معمول نزدیک شدند. نسبت مردان به طور قابل ملاحظه ای بالاتر از زنان در پذیرفتن این موضوع بوده است..

با این حال، در بخش دوم مطالعه مشابه انجام شده توسط این محققان، زنان بیشتر مایل به پذیرش این مورد بودند زمانی که آنها در محیط امن  به سر برند.  تفاوت میان این دو مطالعه نشان می دهد که عوامل فرهنگی مانند هنجارهای اجتماعی می توانند تاثیر زیادی بر روشی که مردان و زنان به دنبال روابط جنسی هستند داشته باشند. زوج های لزبین همچنین ممکن است تعاریف مختلفی درباره آنچه “رابطه جنسی” به آنها می دهد، داشته باشد. برخی از همجنسگرایان از اسباب بازی های جنسی استفاده می کنند تا در رابطه جنسی نفوذ کنند. سایر زوج های همجنسگرایانه جنس را به عنوان استمناء و یا لعنتی متقابل در نظر می گیرند.

مردان نسبت به زنان کمتر رمانتیک هستند

همانطور که توسط مدل چهار مرحله های  جانسون پیشنهاد شده است، هیجان جنسی برای همه متفاوت است. منابع آشفتگی می تواند به شدت از فرد به فرد متفاوت باشد. هنجارها و تابوهای جنسی اغلب شکل می دهد که مردان و زنان از رابطه جنسی لذت می برند و می توانند بر نحوه گزارش آنها در نظرسنجی تأثیر بگذارند. این به این علت  است که به صورت بیولوژیکی  مردان به سمت تحریک عاشقانه تمایل ندارند.

درایو جنسی و مغز

درایو جنسی اغلب به عنوان میل جنسی توصیف می شود. هیچ اندازه گیری عددی برای میل جنسی وجود ندارد. در عوض، درایو جنسی در شرایط مربوطه درک می شود. به عنوان مثال، میل جنسی پایین به معنای کاهش علاقه یا میل در رابطه جنسی است. میل جنسی مرد در دو ناحیه مغز زندگی می کند: قشر مغزی و سیستم شهوت. این بخش مغز برای درایو جنسی و عملکرد جنسی انسان حیاتی است. در واقع، آنها بسیار مهم هستند که یک مرد می تواند یک ارگاسم را صرفا با فکر کردن یا رویای یک تجربه جنسی تجربه کند. قشر مغزی ماده ای خاکستری است که لایه بیرونی مغز را تشکیل می دهد. این بخشی از مغز شما است که مسئولیت کارهایی  مانند برنامه ریزی و تفکر است. این شامل تفکر درباره رابطه جنسی است. هنگامی که شما تحریک می شوید، سیگنال هایی که در قشر مغزی ایجاد می شود می توانند با سایر قسمت های مغز و اعصاب ارتباط برقرار کنند. بعضی از این عصب ها ضربان قلب و جریان خون را به اندام تناسلی شما می رسانند. آنها همچنین فرایندی را ایجاد می کنند که نعوظ را ایجاد می کند.

منبع: الودکتر

داشتن یک زندگی جنسی پر نشاط و سالم حق شماست!+ راهکارهای موثر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ