رشد موها با خوردن این میوه ها

mahdie.mohtashami
اگر می خواهید در مدت زمان کوتاهی رشد موهای خود را افزیش دهید به شما توصیه می‌کنیم این مواد غذایی را در رژیم غذایی خود قرار دهید. در این مقاله همراه ما باشید تا این مواد غذایی را به شما معرفی کنم.

بسیاری از مردم خواهان داشتن موهایی سالم و زیبا هستند. هرچه سن افراد بیشتر می‌شود، بیشتر علاقه به داشتن موهای سالم و زیبا دارند. بد نیست بدانید که موهای شما در 6 ماه 15 سانتی متر رشد می‌کند. حال شما میتوانید با داشتن رژیم غذایی مناسب به رشد موهای خود کمک کنید. ناگفته نماند که رشد موها به عوامل دیگری مانند سن، میزان سلامت بدنی هر شخص، ژنتیک و رژیم غذایی بستگی دارد. اگرچه شما نمیتوانید عواملی مانند سن و ژنتیک را تغییر دهید اما می‌توانید با داشتن رژیم غذایی سالم مانع از ریزش موهای خود شوید.

صدف

صدف ها یکی از بهترین منابع غذایی روی هستند. روی یک ماده معدنی است که به حمایت از رشد مو و چرخه تعمیر کمک می کند . کمبود روی در رژیم غذایی ممکن است باعث تلوموژن فلووویوم شود، یک شکل رایج اما قابل برگشت تغذیه مو تاثیر مستقیم بر رشد مو دارد از ریزش مو ناشی از کمبود مواد مغذی در رژیم غذایی .

مطالعات نشان داده است که مصرف مکمل روی می تواند اثرات ریزش مو ناشی از کمبود روی را کاهش دهد، با این حال، مصرف روی بیش از حد می تواند باعث ریزش مو شود. وقت آن رسیده که موهای خود را تغذیه کنید به همین دلیل گرفتن روی از غذاها مانند صدف ها ممکن است بهتر از خوردن مکمل ها باشد، زیرا غذاهای حاوی روی در دوزهای کوچک اما سالم هستند صدف ها یکی از بهترین منابع روی در رژیم غذایی هستند. این مواد معدنی کمک می کندتغذیه مو تاثیر مستقیم بر رشد مو دارد  تا رشد مو و چرخه تعمیر را پشتیبانی کند.

میگو

میگو غذای محبوبی است که غنی از بسیاری از مواد مغذی است که می توانند رشد مو را افزایش دهندمیگو یک منبع عالی پروتئین، ویتامین B، روی، آهن و ویتامین D است. ۳٫۵ اونس (۱۰۰ گرم) میگو ۳۸ درصد نیازهای روزانه ویتامین D شما را تامین می کند .برعکس، مطالعات کمبود ویتامین D3 را به ریزش مو مرتبط می دانند .با وجود داشتن چربی بسیار کم، میگو  مقدار کمی از اسیدهای چرب امگا ۳ را نیز فراهم می کند. تغذیه مو تاثیر مستقیم بر رشد مو دارد رژیم های حاوی اسیدهای چرب امگا ۳ با افزایش رشد مو مرتبط هستند.

میگو یک منبع عالی از پروتئین، ویتامین B، روی، آهن و ویتامین D است وقت آن رسیده که موهای خود را تغذیه کنید که ممکن است به رشد مو کمک کند.آنها همچنین مقدار کمی از اسیدهای چرب امگا ۳ را فراهم می کنند.

لوبیا

لوبیا منبع خوبی از پروتئین گیاهی است که برای رشد مو ضروری است.لوبیا ، منبع خوبی از روی است که به رشد مو و چرخه تعمیر کمک می کند. تغذیه مو تاثیر مستقیم بر رشد مو دارد  ۳٫۵ اونس (۱۰۰ گرم) لوبیا سیاه، ۷٪ نیاز روزانه روی شما را تامین می کند.آنها همچنین بسیاری از مواد مغذی دیگر شامل آهن، بیوتین و فولات را فراهم می کنند .لوبیا یک منبع عالی از پروتئین، آهن، روی و بیوتین است که برایسلامتی مو ضروری هستند.وقت آن رسیده که موهای خود را تغذیه کنید تغذیه مو تاثیر مستقیم بر رشد مو دارد  با هم، آنها ممکن است به رشد مو کمک کند.

سویا

مطالعات نشان داده است که ترکیبات سویا ممکن است باعث رشد مو شود. وقت آن رسیده که موهای خود را تغذیه کنید یکی از این ترکیبات اسپرمیدین است که در سویا فراوان است .

مطالعات لوله آزمایش نشان داده است که اسپرمیدین باعث رشد موی انسان می شودبا این حال، تحقیق در مورد اسپرمیدین و رشد مو کاملا جدید است، بنابراین قبل از اینکه کارشناسان بهداشتی بتوانند توصیه هایی در مورد مصرف اسپرمیدین داشته باشند، مطالعات بیشتری لازم استسویا یکی از بهترین منابع اسپرمیدین است، ترکیباتی که فاز فعال رشد مو را طولانی تر می کند.

گوشت

گوشت یک رژیم غذایی معمولی است و غنی از مواد مغذی است وقت آن رسیده که موهای خود را تغذیه کنید که ممکن است تغذیه مو تاثیر مستقیم بر رشد مو دارد  به رشد مو کمک کند.

۳٫۵ اونس (۱۰۰ گرم) از استیک فلفل پخته شده حاوی ۲۹ گرم پروتئین است. به ویژه گوشت قرمز سرشار از یک نوع آهن است که به راحتی جذب می شود. وقت آن رسیده که موهای خود را تغذیه کنید تغذیه مو تاثیر مستقیم بر رشد مو دارد این ماده معدنی به سلولهای قرمز خون کمک می کند تا اکسیژن را به تمام سلول های بدن منتقل کند، از جمله فولیکول های مو

آووکادو

آووکادو خوشمزه، مغذی و منبع خوبی از چربی های سالم است. آنها همچنین منبع عالی ویتامین E هستند که ممکن است باعث رشد مو شود.  تغذیه مو تاثیر مستقیم بر رشد مو دارد حدود ۲۰۰ گرم آووکادرو ۲۱ درصد از نیازهای روزانه ویتامین E شما را تامین می کند. مانند ویتامین C، ویتامین E یک آنتی اکسیدان است که با نابودی رادیکال های آزاد، به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند.

در یک مطالعه، افرادی که دارای ریزش مو بودند، پس از مصرف یک مکمل ویتامین E به مدت هشت ماه، رشد مو ۳۴٫۵ درصد بیشتر بود . علاوه بر این، آوکادو  یک منبع عالی اسید چرب ضروری است. این چربی ها نمی توانند تغذیه مو تاثیر مستقیم بر رشد مو دارد توسط بدن تولید شوند، بلکه ساختارهای ضروری سلول های شما هستند.وقت آن رسیده که موهای خود را تغذیه کنید  کمبود اسید چرب ضروری با ریزش مو مرتبط است.

آووکادو غنی از ویتامین E، آنتی اکسیدان است که می تواند رشد مو را افزایش دهد. علاوه بر این، آنها یک منبع عالی اسید چرب ضروری هستند که به نظر می رسد برای رشد مو بسیار مهم است.

راز زنان هندی برای رشد سریع موها!

رشد بی نظیر موها در 30 روز

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ