کاهش درد های مزمن در خانه

pegiu
اگر از درد های مزمن رنج می برید می توانید بدون هیچ قرص و دارویی و فقط با ورزش ،دردهای مزمن خود را بهبود ببخشید.ادامه این مطلب را برای چگونگی بهبود درد های مزمن در خانه ،بخوانید.

 تمرین برای کاهش درد های مزمن

درد حتی اگر بسیار کم باشد،اگر دائمی بوده و درمان نشود میتواند بسیار آزار دهنده باشد.در ادامه این مطلب از الودکتر به راهکارهای درمان دردهای مزمن پرداخته شده است.

درد مزمن

کاهش درد و یا درمان درد های مزمن

با توجه به آکادمی پزشکی آمریکا، درد مزمن در حدود 100 میلیون بزرگسال بالغ بر عضلات آسیب دیده احساس شده و هزینه های پزشکی مستقیم 560 تا 635 میلیارد دلار در سال به همراه داشته است

ورزش یک درمان معمول برای درد مزمن است. بسته به وضعیت فعلی شما، ممکن است باعث کاهش التهاب، افزایش تحرک و کاهش درد شود، هیچ دارو اضافی مورد نیاز نیست.

ترکیبی از کاردیو، آرامش، کشش، و تمرینات قدرت را در زیر بخوانید .

تمرینات قلبی

ورزش قلبی عروقی دارای مزایای فیزیکی و روانی متعددی است و می تواند برای افراد مبتلا به درد مزمن مفید باشد. Cardio می تواند هر زمان و هر روز انجام شود و اغلب نیاز به تجهیزات کم یا بدون تجهیزات است. این دو تمرین را امتحان کنید

پیاده روی

قدم زدن 30 دقیقه 3 تا 5 بار در هفته می تواند به افزایش قدرت، استقامت و سلامت قلب کمک کند. اگر راه رفتن برای شما چالش برانگیز است، به آرامی شروع به کار کنید و راه خود را ادامه دهید تا زمانی که شما قوی تر می شوید..

ایروبیک شنا و آب

این یک جایگزین بسیار عالی برای پیاده روی برای افراد دارای مسائل مربوط به تحرک است. این تمرینات ورزشی قلبی عروقی با کمترین تاثیر ممکن است به شما کمک کند بدون اضافه کردن استرس بر روی مفاصل و عضلات خود حرکت کنید. شنا اغلب می تواند درمان باشد، و این یک راه عالی برای پاک کردن ذهن شما از استرس های روزمره است.

ورزش آرامش بخش

تمرینات آرامشی برای بسیاری از افراد که با درد مزمن زندگی می کنند اهمیت دارد. تجسم ،بدون نیاز به هیچ تجهیزاتی و می تواند در هر نقطه ای انجام شود

در مزمن.

تنفس عمیق و تجسم

  • بر پشت خود دراز بگشید
  • دستان خود را روی شکم خود قرار دهید و شانه ها و پاها را شل کنید.
  • چشمانتان را ببندید و از طریق بینی خود نفس عمیق بکشید. از طریق دهان بیرون دهید، مطمئن شوید که تمام هوا را آزاد کنید.
  • همچنان تنفس را از طریق بینی خود و از طریق دهان تان انجام دهید
  • این الگو را ادامه دهید و درد را با هر نفس بیاندازید.
  • تکرار هر شب قبل از خواب یا در طول روز در صورت نیاز.

تمرینات کششی

اگر درد مزمن در کمر یا گردن دارید، کشش می تواند تنش و سفتی را از بین ببرد..

کشش کمر و انسداد شکمی

  • دراز شدن بر روی زمین.
  •     زانوهای خود را به سمت قفسه سینه خود بکشید، سپس دستان خود را روی زانوی خود قرار دهید و آرام زانوهایتان را بگیرید.
  •     آرنج خود را از بالای شانه در طرفی که میخواهید کشش دهید بالا ببرید..

تقویت تمرینات

استحکام ساختمان برای تثبیت مفاصل و جلوگیری از آسیب های آینده مهم است.

برای افراد مبتلا به درد مزمن، قدرت کافی بسیار مهم است. این به شما کمک می کند تا وضعیت و تعادل مناسب را حفظ کرده و خطر آسیب هایی را که باعث درد بیشتری می شود، کاهش دهید.

کار کردن با ماهیچه های شکمی، باسن و پشت می تواند به بهبود قدرت و ثبات اصلی کمک کند.می توانید برای بهتر انجام دادن این ورزش ها و تمرین ها از افراد متخصص کمک بگیرید و یا مشورت نمایید.اما توجه داشته باشید حرکات اشتباه می تواند بسیار خطرناک باشد و نه تنها به سلامت شما کمک نکند بلکه درد شما را افزایش دهد.

 هشدارها

قبل از شروع یک برنامه ورزشی همیشه با پزشک خود مشورت کنید. تمرینات خاص ممکن است بسته به علت درد مزمن شما متفاوت باشد. همیشه بهترین راه برای مشورت با یک درمانگر فیزیکی برای یک تمرین فردی است. شرایط خاصی مانند فیبرومیالژیا ممکن است موجب افزایش درد در ورزش شود، بنابراین در شروع بع علایم خود دقت نمایید.

توجه

عدم فعالیت منجر به عضلات سفت، کاهش تحرک و کاهش قدرت می شود. این اثرات می تواند علائم درد مزمن را بدتر کند. مشارکت در یک برنامه تمرین منظم می تواند به شما در مدیریت علائم شما کمک کند و سلامت کلی خود را بهبود بخشد.

منبع :الودکتر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ