دستگاه لیزر مناسب پوست

toranj
هر نوع پوستی نیاز به مراقبت دارد. برای جلوگیری از شکستگی و افتادگی باید در دوران به خصوصی به مراقبت از پوست بپردازید. لیزر یکی از راه های جدید برای مراقبتت از پوست می باشد. در ادامه بیشتر می خوانید.

به گزارش الودکتر: همیشه عکس های دیده شده افراد در فرش قرمز و یا سینما ها ما را مجذوب می کند که ایا این زیبایی و روشنی پوست حقیقت دارد و یا بواسطه گریم ها می باشد اما لیزر Fraxel که اثر ناپدید شدن چین و چروک و یا باقی مانده از درمان را در بر دارد ،این عکس ها و تصاویر را برای ما قانع کننده می سازد. با این لیزر می توانید چین و چروک ناشی از ده ها سال را از صورت خود بردارید.

استفاده از لیزر برای چه کسانی مناسب است؟

به گفته دکتر استی ویلیامز، متخصص پوست در شهر نیویورک، درمان لیزر Fraxel  برای هر کسی که بین 25 تا 60 سال دارد و می خواهد بافت پوست را بهبود بخشد و بافت پوست را دوباره به وجود آورد ایده آل می باشد.

از موارد مورد استفاده این لیزر:

  • از بین بردن خطوط لب
  • زخم های ناشی از آکنه را کاهش می دهد
  • کاهش زخم های تروماتیک(زخم جراحی، آسیب، سوختگی)
  • برای اسیب هایی که به بافت بدن رسیده
  • لکه های ناشی از سن و لکه های قهوه ای را روشن می کند

اما نه تنها دستگاه های مختلف وجود دارد، هر دستگاه دارای تنظیمات مختلف است و برای هر کس محدودیت هایی را دارد. این تغییرات می تواند نتایج درمان و همچنین هزینه را تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، تکنسین ها همچنین ممکن است قادر به استفاده از تنظیمات مختلف در زمینه های مختلف، ارائه درمان  برای بهترین نتایج را داشته باشند. ویلیامز هشدار می دهد که اگر پوست حساس یا مسائل پوستی مانند اگزما، آکنه یا متوسط ​​و شدید روتاساژ داشته باشید هشدار می دهد که ممکن است کاندیدای خوبی برای جابجایی نوع Fraxel نباشید. افراد مبتلا به پوست تیره و ملانین ممکن است بخواهند از لیزرهای تهاجمی جلوگیری کنند زیرا ممکن است باعث ایجاد رنگدانه شوند. اگر به دنبال نتایج جدی و سریع هستید، مخصوصا برای زخم و چین و چروک ، می توانید از این دستگاه استفاده کنید و خیالتان راحت باشد.

سحر و جادو Fraxelبه ایجاد آسیب های کوچک در پوست شما  است

به طور خلاصه:درواقع به چهره شما آسیب می رساند، اما در یک راه خوب است و در آخر نتایج خوبی دیده می شود.

لیزرهای “جزئی” این آسیب های میکرو را ایجاد می کنند که یک الگوی نور شبکه را تشکیل می دهند زیرا پرتو لیزر به بسیاری از پرتوهای کوچک تقسیم شده است.

با این میکرو آسیب های هدفمند، می توانید یک واکنش درمانی ایجاد کنید بدون آسیب رساندن به پوست خود. Fraxel مانند microneedling و dermarolling به شما این امکان را می دهد که کلاژن جدید را به طور مستقیم در یک منطقه خاص تولید کنید. به یاد داشته باشید که تمام لیزرها به طور مساوی آسیب نمی رسانند و یا نیاز به هزینه های مشابه را ندارند.

آیا این لیزر ایمن است؟

در حالی که ماز رابینسون سابقه  ایمنی فرکسل را تایید می کند، همچنین هشدار می دهد که امنیت شما در دست ارائه دهنده شما است و گاهی اوقات حتی در دستان خودتان.

اگر دستورالعمل های مراقبت پس از درمان را دنبال نکنید، ممکن است مشکل بیشتری از زمان شروع به کار خود داشته باشید. به ویژه اگر شما در حال پوست اندازی باشید، که نیاز به انتظار برای دوره رشد پوست است. دکتر Shafer توصیه می کند: “گاهی اوقات بهتر است که درمان های متعدد را در تنظیمات پایین تر با راندمان کمتر و خطر کمتری نسبت به انجام درمان های کمتر در تنظیمات بیشتر و شدید با  ریسک بیشتر انجام دهیم.” مرز رابینسون همچنین می افزاید: “اگر کسی سابقه نقرس یا ویتیلیگو را داشته باشد، فراکسل به طور کلی توصیه نمی شود، زیرا این می تواند این شرایط را بدتر کند.” افراد مبتلا به پوست تیره اغلب در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی هستند (عفونت بیش از حد از کلاژن ).

با گزینه های زیاد لیزر، چطور انتخاب می کنید؟

 برای پیدا کردن نوع مناسب لیزر برای پوست و نیاز به بهبودی با یک متخصص ارائه دهنده، مانند متخصص پوست یا جراح پلاستیک مش.رت کنید. بگذارید آنها نتایج دلخواه وخطرات احتمالی که شما ترس از آن دارید را بشنوند و ارائه دهنده شما انتظارات شما را برآورده کند و به دنبال یافتن درمانی باشد که به دستیابی به نتایج رویایی شما کمک می کند.

درمان به جلسات بیشتری نیاز دارد

شفر می گوید: “مشکل واقعی برای نام تجاری Fraxel به عنوان یک ایده این است که بیماران می توانند یک درمان را انجام دهند و به پایان برسانند.” لیزرهای Fraxel تنها 25 تا 40 درصد از این منطقه را در یک زمان درمان می کنند. ” درمان های متعدد ضروری است.”

او در نظر دارد انتظارات واقع بینانه را برای ارائه دهندگان فراهم کند تا از نتایج ناامید کننده جلوگیری کنند.

شافر توضیح می دهد: “بعضی از بیماران می گویند که درمانهای فرکسل قبلا در دفاتر دیگر انجام شده است و به من اطلاع دهند که نتایج آنها را دوست نداشتند.” “وقتی بپرسم، آنها می گویند آنها تنها یک درمان را انجام دادند.”

منبع: الودکتر

از کجا بفهمیم کدام دستگاه لیزر مناسب‌تر است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ