از رابطه جنسی خشن چه می دانید؟

رابطه جنسی می تواند برای افراد بسیار ساده باشد. اما این رابطه اگر با توجه شما همراه باشد چه بسی جذاب تر و شیرین تر شود. حتی رابطه های جنسی خشن نیز می تواند زیباتر عمل شود. در ادامه بیشتر می خوانید.

به گزارش الودکتر: نورمناسب  می تواند خلق و خوی های خوبی را ایجاد کند و به شما و شریک زندگی خود در داشتن رابطه خوب کمک کند. یک نور ملایم ایجاد کنید  یا پیراهن قرمز رنگی را بر روی سایه لامپ خود بکشید. این یک محیط سکسی ایجاد می کند و نور را ملایم می کند. با هر لباسی که در ان زیباتر و راحت هستید به همسر خود نزدیک شوید مهم این است که شما در آن لباس اعتماد به نفس داشته باشید.

آیا به صحبت های رمانتیک در حین رابطه علاقه دارید؟

در صدای شریک خود غرق شوید. با او راجع به آنچه که در طول رابطه شما را اذیت می کند صحبت کنید، و سپس از آنها بخواهید که به شما در این رابطه کمک کنند. یا شاید برای بهتر شدن رابطه نیاز به گوش دادن به یک موسیقی خاص دارید پس از او بخواهید که ان موسیقی را برایتان بگذارد. موسیقی موجب احساسات می شود. یک لیست از آهنگ های مورد علاقه خود ایجاد کنید.

با شریک جنسی خود راجع به نقاط مورد علاقه خود صحبت کنید

شما حتی می توانید رد مورد نوع لمس مانند خشن یا ملایم نیز با او صحبت کنید. مهمترین چیز این است که اجازه داشته باشید از تجربه لذت ببرید تا حس اعتماد به نفس بیشتری برای به اشتراک گذاشتن با شریک زندگی خود داشته باشید.

آیا نوشیدنی های مورد علاقه تان را در این روابط در نظر گرفته اید؟

خوردن  غذاهای جدیدی که جسورانه یا تند هستند، در شما ذهنیت جدیدی ایجاد می کند. این به شما اجازه خواهد داد که به تجربیات جدید و احساساتی، یکی از اجزای ضروری برای زندگی جنسی ، فکر کنید. برنامه سالم Lifesum سال گذشته یک نظرسنجی انجام داد و دریافت که اغلب مردم قبل و بعد از رابطه جنسی اشتیاق به خوردن دارند.  یک رژیم غذایی حاوی آنتی اکسیدان ها، مانند دانه های کتان، باعث افزایش سلامتی قلب و عروق می شود، که منجر به جریان خون بهتر به اندام های تناسلی می شود.

شناختن خود یک ماجراجویی است

شناختن خودتان یک ماجراجویی است، و وقتی که به رابطه جنسی می آید، می تواند یک مورد سرگرم کننده باشد. اینکه چیزی شما را درگیر کرده و باعث شده بیشتر راجع به خود جستجو کنید بسیار زیبا است. در این راه می توانید بسیاری از راه های دیگر را برای جذاب شدن رابطه تان استفاده کنید. می توانید کتاب هایی در این زمینه بخوانید.

نیمی از جمعیت جهان به رابطه جنسی علاقه مند هستند

به اشتراک گذاری دقیق ترین جزئیات زندگی جنسی شما هنوز تا حدودی تابو است. اما اگر شما نمی توانید در مورد آن با نزدیکترین دوستان خود صحبت کنید، آیا آنوقت برایتان راحت است که به راحتی با یک فرد به اتاق خواب بروید؟ در یک مطالعه ای در امریکا نشان داده شده است که بسیار کمی از افراد راجع به دانسته های جنسی خود صحبت می کنند و این نشانه خوبی نیست.

علایق جنسی مخصوص در زنان و مردان چیست؟

در حالی که انواع خاصی ازپوزیشن های جنسی وجود دارد اما اغلب بیشتر مردان دررابطه جنسی به نقطه اخر این رابطه علاقه مند هستند، در حالی که زنان بیشتر علاقه مند به تجربه درد هستند به عنوان بخشی ازرابطه جنسی هر دو جنس نیاز دارند که یکدیگر را در این بازی کشف کنند و از این کشفیات لذت ببرند.

، BDSM اغلب با سوء استفاده و خشونت همراه است. بعضی از تمرین کنندگان حتی با آزار و اذیت و تبعیض مواجه هستند. اما مطالعات نشان می دهد که به طور متوسط ​​فردی که در معرض این پوزیشن قرار می گیرد، سلامت روان بالاتر از حد متوسط ​​است.

BDSM جیست؟

اغلب این پوزیشن شامل بردگی و اسارت است و یکی از طرفیت علافه به بسته شدن دست ها و پاهایش دارد. شاید رابطه جنسی خشن نیز نامیده شود.گاهی اوقات این بستن می تواند به سادگی باشد اما گاهی سیستم پیچیده ای مد نظر طرفین است ک هنیاز به حتی نیم ساعت آماده سازی از قبل دارد.

منبع:الودکتر

آیا گریه بعد از رابطه جنسی طبیعی است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ