چگونه دختری قوی و محبوب باشیم؟

دختران بسیاری در جامعه وجود دارند که بسیار قوی و محبوب هستند و به الگو و نماد برای سایر افراد تبدیل شده اند. برای تبدیل شدن به یک دختر موفق و محبوب روش های بسیاری وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره شده است.

تمامی افکار خود درباره اینکه به فرد دیگری تبدیل شوید را کنار بگذارید. در واقع شما نیازی به لایک شدن در اینستاگرام یا مورد توجه قرار گرفتن در توییتر و یا سر زبان افتادن در بین مردم شهر خود ندارید. فقط لازم است به دختری موفق تبدیل شوید که در درون خود احساس راحتی و قدرت می کند. دختری که همه برای هم صحبتی ترجیح می دهند، دختری است که از خود اعتماد به نفس و توانایی و قدرت را انعکاس می دهد.

مشخص است که حرف زدن سخت تر از عمل کردن به آن است اما باید توجه کنید که برای رسیدن به خودشناسی راه درازی در پیش دارید. ما متوجه شده ایم که هر چه افراد اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند فضای کمتری در ذهن آنها برای نق زدن و بهانه گرفتن، افکار منفی و تلاش برای تبدیل شدن به شخص دیگری به وجود می آید. در حالی که بهترین تلاش تان را برای حرکت رو به جلو انجام می دهید، همیشه این قانون طلایی را به یاد داشته باشید که با دیگران همان طوری که دوست دارید با شما رفتار شود، رفتار کنید.

دختری باشید که از دیگران تعریف می‌کند و به آنها روحیه می‌دهد

تحقیقات نشان می دهد که مورد تمجید قرار گرفتن مانند یک ارگاسم کوچک عمل می کند و مانند یک جرقه همان قسمتی از مغز شما را روشن می کند که در هنگام ارگاسم تحریک می شود. تحقیقات دیگری نشان داده است که تعریف شنیدن از دیگران تاثیر بیشتری از انجام دادن ژیمناستیک در حالت روحی شما دارد. به عنوان مثال، زمانیکه از کافه داری که معمولاً به آنجا می روید درباره ظاهر جدید خود تعریف می شنوید، به صورت ناخودآگاه لبخند به سراغ شما می آید. اگر ظاهر کسی را دوست داشتید حتما به او بگویید، مثلاً کفش هایش چقدر زیباست، با این کار شاید شما روز او را بهتر کنید اما توجه داشته باشید که آن را به صورت همیشگی تکرار نکنید.

دختری باشید که در عین مستی با وقار رفتار می کند

همه در اطرافشان دختری با وقار را می شناسند که زمانیکه وارد یک می کده می‌شود در حالی که لبخند بزرگی روی صورتش است. آنها از بهترین زنانی هستند که می شناسیم و در عین حال به بهترین دوست های ما تبدیل می شوند. دوست هایی که بدون ترس از قضاوت شدن می توانید در مورد همه چیز با آنها صحبت کنید و مطمئن باشید که پشت سر شما حرف نمی زنند.

دختری باشید که نمی ترسد به دیگران کمک کند

همه ما دخترانی را دیده ایم که در جامعه گم شده اند و بدتر از آن خودمان نیز در این شرایط قرار گرفته ایم اما در همچین شرایطی چقدر به  این افراد کمک کرده ایم؟ یا از دختری که در حال گریه کردن است پرسیده اید که آیا کمک می خواهد یا نه؟

در یک تحقیق مشخص شده است، ۷۵ درصد از مواردی که افراد تنها بوده اند برای کمک کردن پیش قدم شده‌اند اما در هنگامی که در یک گروه ۶ نفره قرار داشتند این آمار به ۱۵ درصد رسیده است.

یک دختر مستقل باشید

داشتن دوستان زیادی کنار خود مزیت های بیشماری دارد اما اگر به طور مداوم با آنها باشید و مانند آنها رفتار کنید شروع به مقایسه کردن خود با آنها می کنید. اگر شما موهای کوتاهی دارید به جای اینکه نگران این باشید که دوست شما از شما زیباتر به نظر می رسد،  به او آرایشگر خود را پیشنهاد دهید تا برای تغییرات بزرگتر آماده شود.

در مورد دوستی که به تازگی ارتقا گرفته است در حالی که شما هنوز برای قدم بزرگتر خود در حال برنامه‌ریزی هستید نیز می توان همین را گفت. زمانی که متوجه می شوید که شما با همدیگر در حال رقابت نیستید و در اداره خود برای همه فرصت هایی وجود دارد، بار سنگینی از روی شانه های شما برداشته می شود

برای خود یک سیستم رتبه بندی تعیین کنید و موفقیتهای بقیه را داخل آن بگذارید. اگر شما در حال رقابت نیستید پس در موفقیت یکدیگر شریک هستید و چه چیزی بهتر از این؟

دختری مستقل و خودمختار باشید

مهم نیست که از نظر شما خوشگذرانی به معنی دیدن شبکه های ماهواره ای و یا رقصیدن باشد. چیزی که برای دیگران مثبت و تاثیرگذار است ممکن است برای شما به این صورت نباشد. مهم نیست که از رژ لب خوشتان نمی آید یا از اهنگ های بیانسه لذت نمی برید یا حتی سریال گیم آف ترونز برای شما جذاب نیست. درک چیزهایی که دوست دارید بسیار قدرتمند و موثر است و شما را به یک دختر قدرتمند تبدیل می کند. 

دختری باشید که در نظر همه درخشان است

 دچار اشتباه نشوید در مورد شفاف کننده های پوستی حرف نمی زنیم، بلکه درخشان بودن به معنی درون درخشان است. مسری بودن خوشبختی و خوشحالی از کسی  مخفی نیست در حقیقت علم نشان داده است هنگامی که شما در اطراف افراد خوشحال قرار می گیرید تمایل دارید تا شخصیت مثبت و پیروز خود را بروز دهید و در این حالت با انرژی تر، خوشحال تر و کمتر مضطرب هستید.

تنها چیزی که  برای شروع نیاز دارید یک لبخند است پس دفعه بعد که از خیابان رد می شوید، تلفن خود را کنار بگذارید. سعی کنید با یک لبخند با کسانی که از کنار شما رد می شوند ارتباطی هر چند کوتاه برقرار کنید.

منبع: الو دکتر

تفاوت طرز فکر افراد موفق با انسان های معمولی

افراد موفق این کارها را در 30 سالگی انجام نمی دهند

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
السا

السا

1399-11-05 - 11:57 پاسخ

من خوشم نیومد ولی تا الان یکم قوی تر شدم منظورم اینکه مراقب خودم باشم