آیا بوتاکس بهتر است یا میکروکارنت صورت؟

atoosamirzavandi
Microcurnt با سفت، هموار و مرتبط کردن عضلات و بافت های پوست در صورت موجب کاهش چین چروک و خطوط می شود بخصوص در پیشانی.

راهی بدون درد برای داشتن چهره ای جوان:

وقتی صحبت از راه هایی برای جلوگیری از پیری به میان می آید، قطعا نمی توان آخرین تکنولوژی را یافت زیرا مدام همه چیز در حال تغییر است و روز به روز تکنولوژی های پیشرفته تری به بازار ارائه می شود. microcurnt facials یکی از جدیدترین ابزاری است که در این زمینه بحث خواهیم کرد.

در این روش به کمک نیروی الکتریسیته سلول های پوست را تشویق به رشد می کنند. به نظر عجیب می آید اما بدون درد، خونریزی و درد انجام خواهد شد. یک مزیت این روش این است که نیازی به دوران ریکاوری یا بازیابی نخواهد داشت.

آیا تمایل به دانستن اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید؟ در ادامه با یک متخصص در مورد چگونگی عملکرد این روش صحبت خواهیم کرد.

microcurnt facials به صورت طبیعی عضلات صورت را بالا خواهد برد:

ماشین هایی که به این منظور مورد استفاده قرار می گیرند عضلات صورت و کلاژن پوست را تحریک می کنند و موجب محکم و سفت شدن ظاهر پوست می گردند.

Microcurnt از ولتاژ ضعیفی برای تحریک عضلات و رشد آدنوزین تری فسفات سلول ها استفاده می کند و همچنین موجب گسترش کلاژن در سطح پوست می گردد.

Microcurnt با سفت، هموار و مرتبط کردن عضلات و بافت های پوست در صورت موجب کاهش چین چروک و خطوط می شود بخصوص در پیشانی.

Microcurnt برای چند دهه مورد استفاده قرار می گیرند بخصوص با استفاده از فیزیوترپی. بنابراین بسیار موثر و ایمن می باشد. فیزیوتراپی ها انجام Microcurnt را از دهه 1970 انجام می دهند.

انجام Microcurnt صورت بدون درد است:

انجام این درمان بدون درد است و گاهی حتی افراد از احساسی که حین درمان دارند لذت می برند.

مثل همیشه هزینه Microcurnt به محل زندگی شما بستگی دارد:

همیشه استفاده از خدمات زیبایی و پزشکی و یا هر مورد دیگری به محیط زندگی شما بستگی خواهد داشت. این که در یک شهر کوچک زندگی می کنید یا در یک کلان شهر؟

برخی از خدمات زیبایی سازی پوست در منزل انجام می شوند که قطعا از هزینه کمتری برخورددار می باشند اما این نکته را فراموش نکنید که اگر Microcurnt را یک فرد ماهر و متخصص انجام دهد هزینه آن با یک فرد که به صورت تجربی آن را آموخته است بسیار متفاوت خواهد بود.پ

زمانی که این خدمات را در منزل انجام می دهید نتیجه های متفاوتی دریافت خواهید کرد. قبل از استفاده مطمئن شوید که تمام محصولاتی که استفاده می شود همه تازه و مورد اطمینان هستند.

بیشتر از یک جلسه نیاز است تا بهترین نتیجه را دریافت کنید:

این یک تصور اشتباه است که بلافاصله با انجام یک جلسه می توانید نتیجه دلخواه خود را دریافت کنید. بهترین نتیجه بعد از انجام چند جلسه Microcurnt به صورت مداوم مشاهده خواهد شد.

از آنجا که برای انجام Microcurnt نیاز به سازگاری بیمار با شرایط می باشد معمولا جلسات آن در یک هفته انجام خواهد شد. چون Microcurnt یک روش بدون درد می باشد به بیماران احساس رضایت زیادی خواهد داد.

برخی از افراد باید از Microcurnt خودداری کنند:

در حالی که Microcurnt کمترین آسیب رسانی را برای بیمار دارد اما برخی از  افراد نباید این کار را انجام دهند.

تمام انواع پوست برای انجام Microcurnt مناسب هستند اما بیمارانی که دارای ایمپلنت فلزی، زخم های باز از جمله آکنه می باشند باید از این کار خودداری کنند.

خانم های باردار یا مادران شیر ده ممکن است که از این کار منع شوند. دستگاه های Microcurnt هرگز بر روی مادران باردار و شیر ده کاری تست نخواهند شد بنابراین از آثاری که بر آن ها و جنین خواهد گذاشت اطلاعات زیادی در دسترس نیست.

اگر در صورت خود از فیلر استفاده کرده اید پس بهتر است که از Microcurnt خودداری کنید. توجه داشته باشید افرادی که بوتاکس زیادی انجام داده اند ممکن است که نتایج خوبی از کشیدگی پوست یا Microcurnt

تا زمانی که عضلات آن ها هنوز تحت تاثیر آن ها هستند، دریافت نکنند.

Microcurnt را تحت نظر یک فرد ماهر انجام دهید:

اگر برای Microcurnt صورت آماده هستید، حتما به دنبال فردی باشید که در این زمینه متخصص است.

Microcurnt صورت موجب تحریک عضلات بسیار کوچک صورت خواهد شد. تحریک زیاد اعصاب مکن است که نیاز نباشد. اما هیچ هشدار دهنده ای وجود ندارد. چیزی که مهم است این است که فردی که دارای گواهی و مدرک در این زمینه می باشد این کار را برای شما انجام دهد.

منبع الو دکتر

راهکاری بهتر از بوتاکس برای کاهش چین و چروک صورت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ