رازهای سلامت جنا دوان، ستاره سینما

جنا دوان ستاره سینما که در فیلم‌هایی نظیر «جادوگر ایست‌اند» و «کینه۲» بازی کرده، در شماره جدید مجله نچرال هلث، درباره سبک زندگی سلامت خود سخن گفته است.

جنا دوان ستاره سینما که در فیلم‌هایی نظیر «جادوگر ایست‌اند» و «کینه۲» بازی کرده، در شماره جدید مجله نچرال هلث، درباره سبک زندگی سلامت خود سخن گفته و درباره‌ی رازهای سلامتی زندگی‌اش از گیاه‌خواری و روال زیبایی طبیعی‌اش گرفته تا این‌که چگونه تناسب اندام و آرامش‌اش را به عنوان یک مادر و همسر حفظ کرده است.
این بازیگر که کمتر از یک سال پیش دختری به نام اِورلی به دنیا آورده گفته که سه بار در هفته تمرینات مقاومتی و تمرینات هوازی که مربی‌اش بر پایه رقص طراحی‌ کرده، به طرزی باورنکردنی پس از زایمان تناسب اندامش را حفظ کرد.
خانم دوان که حامی سرسخت حقوق حیوانات است از یک گیاه‌خوار به یک وگان (یکی از زیر مجموعه‌های گیاه‌خواری) تبدیل شده و در این‌باره می‌گوید: «از وقتی وگان شدم خیلی احساس بهتری دارم. پوستم صاف شده، خیلی انرژی بیشتری دارم و تازه در ذهنم احساس پاکی می‌کنم.»
خانم دوان درباره دخترش اورلی تمام سعی‌اش را می‌کند که بدون آنکه اعتقادات خودش را به او تحمیل کند، عادت‌های سالم غذا خوردن را به او معرفی کند. او می‌گوید: «پزشک متخصص اطفال من اعتقاد دارد ممکن است که بچه‌ای وگان داشت و این روش کاملاً سالم است و فکر می‌کنم که این جالب است. اما وقتی اورلی بزرگ‌تر شد فکر می‌کنم باید به او اجازه دهیم خودش انتخاب کند.»
اما جنا دوان و همسرش کاملاً در نقطه مقابل هم قرار دارند. او می‌گوید: «همسرم از بچه جنوبی‌های آلاباماست که گوشت می‌خورد. من هر صبح را با اسفناج، کلم پیچ، سیب و موز شروع می‌کنم.»
غذای مورد علاقه خانم دوان؟ پیتزای سبز.
(منبع: Shape)

مطلب مرتبط:
جنیفر لوپز راز سلامت پوست‌اش را فاش کرد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ